200.den - andong (Dosan Seowon)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 16th 2018
Published: August 16th 2018
Edit Blog Post

Ranajky opat rovnake.

Dnes o 9.40 smer odporucany Dosan Seowon.

Bus isiel z opacnej strany ako vcera.

Pipam kartu a usadzam sa do prazdneho vozidla.

So mnou ide jedna talianka, neskor nastupuje kopa dochodcov.

Vsetci sa poznali.

Ideme okolo velmi peknej rieky, no zacina poprchat.

Serpentiny a uz sme na vacsom parkovisku asi po 45.min cesty.

Po vystupeni sa mi ponuka free guide. To odmietam, prejdem si to sam a o vyklad nemam zaujem i tak to hned zabudnem.

Talianka guida (starsia zena) akceptuje.

Kupujem vstup, potesilo, ze sa da platit kartou.

Listok inak nikto nekontroloval.

Fajn cestickou sa dostavam pred komplex skoly

Cakal som, ze to bude obrovske, nuz taky stredny komplex roznych drevennych budov.

Vyzera to fajn ale keby vim, ze to je take male vyprdnem sa na to.

Ludi tu moc neni, tak sa stveram na mini kopcek a na lavicke relaxujem.

Nastastie poprchanie uz davno prestalo.

Je tu fajn vyhlad na rieku a chram oproti na kopceku.

Klud obcas rusi mini bager co tu nieco opravuje.

Prehliadka komplexu mi trvala 20.min ostatok casu, asi hodina len relax.

12.10 ide nazad bus, uz meska 10.min.

Vyskakujem o jednu zastavku skorej, talianka tiez. Sa asi zlakla bo vsetci zacali vystupovat.

Moj ciel je park pri rieke.

Divnymi cestickami sa k nemu dostavam ale skoda cesty.

Nic tu neni, velka nefunkcna fontana a zanedbany travnik.

Cyklo trasa tez zadna slava.

Popri divadlu idem nazad k loterii.

Pred divadlom rozne sochy ale budova nic moc.

Loteria je pri mojej vychodzej zastavke.

Je to velky supermarket.

Dal som sa zlakat na pizzu. Obsluha uplne neochotna a pizza stala tez za hovno, potesilo lacne medvedie pivo (0.8€).

Za tu cenu chutilo vynikajuco.

Vychlastal som ho pred obchodakom na lavicke.

Pre istotu som si siel na zel.stanicu kupit listok na zajtra. Opat potesila platba kartou a sikovna korejcanka za kasou.

Na ubytku prekvapila upratana postel, no nepotesil chybajuci uterak. Si budem musiet vypitat novy.

Asi hodinovy spanok. Som sa zobudil uplne dezorientovany, som nevedel aky je den.

V lobby mensi relax. Opat dosli nove baby ale hned sa to zavrelo na izbe.

Podla wikitravel som sa vybral do casti sinse dong,
https://goo.gl/maps/Z199vH5rYip

Tu velmi pekne pomalovane domceky.

Domceky vacsinou v kopci. Pristup k nim uzkymi ulickami so super vyhladom.

Malby zvacsa zvierata a vyjavy zo zivota. Fakt paradicka.

Po pokochabi sa a nachodeny hore dole parkujem na jedlo v restike.

Opat len korejske menu.

Tak vyberam na verim v boha.

Objednal som si kura vo vriacom hrnci. Kura bolo plnene ryzou a neakou zeleninou.

Nic moc jedlo.

Susedia mali lepsie, keby vim chvilu pockam a ukazem na ich stol.

Najedeny smer festival.

Dnes malo ludi ale predstavenie fajnove.

Ono najlepsie veci su zadarmo.

Vystupili brusne tanecnice, tancujuci skolaci, fajn tancujuca grupa doprevadzana dobrou muzikou, netradicny tanec bez muziky a tradicny korejsky tanec s vejarom.

Velmi fajnove ukoncenie dna.

Pred 711 davam pivo.

V okoli asi traja ozrali bezdaci.

Na ubytku v lobby opat francuzska rodina, na izbe mam noveho cloveka.

Korejky zavrete v izbe, tak navnadu (chispy) musim zjest sam.

Ha naskocila super letenka z porta do bogoty s navratom z miami do madridu za 300€.

Vazne o tom uvazujem. Do porta sa da dostat z krabi cez stokholm a brusel za cca 150€.

T.j. 450€ jednosmerka do juznej ameriky. Ono navrat cez usa by som vypustil a asi kupil iny let z inej krajiny resp neni iste ci sa vobec nazad domov aj vratim.

Dnes 200 dni na ceste. Asi by som mal spravit daky suhrn. Uvidime

Pisal som korejke zo vcera, ci pojdeme spolu do zabavneho parku v gyeongju. Bohuzial ide uz od rana a ja pridem az okolo 13.30.

Este mi poradila nech skusim v korei Jjimjilbang. Je to nieco na sposob onsenu v japonsku len s tym, ze sa tam da prenocovat a v pohode sa tam da objednat aj jedlo. Ona to takto obcas riesila. Hehe totiz jej prvy hostel v zivote bol vcera.

Ubytko v dalsom meste som bookol cez hostelworld, boli v cene i ranajky. Cez ostatne portali rovnaka cena ale bez ranajok.

Naklady :

Dobitie tmoney card : 5k w
Nakup : 1.4€ (1.8k w)
Nakup : 1.17€ (1.5k w)
Nakup : 3.54€ ( 4.53k w)
Pizza : 3.9€ (5k w)
Vlak andong - gyeongju (11.18hod) : 6.47€ (8,3k w)
Nakup : 1.87€ (2.4k w)
Zaloha hostelworld : 3.23€
Jedlo : 7.02€ (9k w)


Advertisement



Tot: 1.304s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.992s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb