211.den - Gwangju


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Gwangju
August 27th 2018
Published: August 28th 2018
Edit Blog Post

Tak predpoved pocasia bola nahovno, zas leje.

Jeden typek vcera bol na turistike, ma vlastne auto.

Ukazoval mi video, nenormalne prudy vody na ceste. Tak ani nevystupoval a otocil to. Normalna mala rieka.

No dufam, ze zajtra to bude ok, ostavam tu dalsiu noc. Ono prsi vsade, tak to mam zajedno.

No len dorm je plny, fasujem malu kuticu. Spim na matraci, rozmer izby asi 1.5m x 2.5m bez fanu a ac ale pohoda neni teplo.

Sprcha ale nevim kde je, vraj neskor.

Opat cely den len na ubytku.

S tym sulawesi som to prepiskol ked kukam na tie 8 a viac hodinove presuny medzi mestami.

Na obed len kelinkova polivka.

Rusi co tu robili za spanie nakonec neboli par ako som si myslel, chalan to dnes zabalil.

Kuknutie v tv avangeri.

Som rozmyslal aj nad kinom ale nic zaujimave nebolo. Este, ze pojdem si zaplavat do bazena ale ten na druhom konci mesta.

Zas som pisal do agody, konecne odpisali, je to v stadiu riesenia. Na air busan sa furt neda dovolat. Ha a na letisku incheon nemaju pobocku.

Z pc nahrata posledna varka fotiek zo stareho fotaku na drive. Kurnik taky dobry fotak to bol.

Nahadzane cs ziadosti do kl a do makassaru.

Z kl jedna baba (filipinka) pozitivna odpoved, dufam,ze to nezrusi. Z makassaru tez pozitivna ale len na stretko. No ale je mozne potom prespat u jej rodicov v toraja. Len nevim ci to neni daky scam.

Dnes ubytko full, recepcny vravel, ze zajtra su dake testy na univerzite, neviem ci primacky (dost neskoro) abo co.

Neskor kukanie futbalu juzna korea vs uzbekistan. V indonezii su azijske hry, nieco na sposob olympiady avsak len pre aziu.

Vraj ak korea nevyhra vsetci futbalisti nastupuju na povinnu 2 rocnu sluzbu v armade. No nevim ci si se mna recepcny neutahoval.

V lobby fra baba, mam pocit, ze som ju uz volade videl. Bohuzial na veceru nechcela ist, tak zas sam.

Tentoraz padam do restiky.

Ukazujem na vedlajsi stol.

Reku mi donese len dobre vyzerajuce maso ale donisla aj polivku. V nej maso.

Riadna kopa a vsetko moc pikantne. Furt mi slzily oci ale zdolal som to.

Ono to fajn vyzerajuce maso bolo pre dve osoby.

Zistil som, ze mam problemy so stiplavym jedlom, hned mam sracku.

V restike som kukal spravy, riadne zaplavy su na niektorych miestach.

Uz nech som v indonezii, potrebujem sa dat ostrihat.

V lobby je aj masazne kreslo, fra baba si dala dvojitu masaz. Som sa jej chcel spytat ci nechce aj s happyendom ale zdrzal som sa.

Zajtra chcem vypadnut uz na 6.50bus smer wolchusan np a po ture smer mesto jeonju.

Naklady :

3xplnene pecivo : 3k w
Nakup : 0.66€ (850 w karta)
Gwangju Backpackers, maly kumbal, share sprcha, ranajky : 7.72€ (10k w karta)
Nakup : 1.63€ (2.1k w karta)
Jedlo : 12.38€ (16k w karta)


Advertisement



Tot: 0.365s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.1458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb