Endelig har vi kommet oss til Asia.

Singapore's flag
Asia » Singapore
March 26th 2007
Published: March 26th 2007

SingaporeSingaporeSingapore

Paa vei til Sentosa.
Singapore var vaart forste stopp i Asia. Vi gikk livredde av flyet og gjennom tollen. Paa flyet fikk vi nemlig hore om de strenge lovene og straffene de har i Singapore. Ikke det at vi hadde noe ulovlig med oss, men likevel var detta skummelt. De har jo dodsstraff jo!!! Alle var bare kjempe snille med oss og det gikk som smurt. Vi fikk til og med sukkertoy, det var ikke vits aa grue seg i det heletatt.

Det var ikke lett aa finne et ledig hostel, alle var fullbokka. Vi havnet tilslutt paa et som laa litt utenfor sentrum. Forste inntrykket var ikke akkurat det beste, men vi var saa trotte og slitne da vi kom frem at det betydde ingenting. Da vi vaaknet var det litt bedre, vi folte oss nesten litt hjemme der.

Vi tok turen ut til Sentosa Island. Forst maatte vi ta buss et stykke. Bussturen ble litt lenger enn nodvendig. Vi satt paa bussen altfor langt og maatte ta bussen tilbake igjen. Typisk oss ikke sant. Etterpa tok vi cable car over til oya. Det er en taubane som gikk hoyt oppe i lufta. Sentoa Island er utrolig fin og det var
SingaporeSingaporeSingapore

Her var vi i en sommerfugl park.
deilig aa komme seg litt vekk fra den masete byen. Her var vi inne i en sommerfuglpark og enda et akvarium. Vi likte best aa ligge paa den kritthvite stranda og avkjole oss i havet. Tilslutt ble vi med opp i Carlsberg taarnet. Herfra saa vi utover hele oya og hele byen. Vi hadde en en helt utrolig utsikt. Det var virkelig verdt aa dra ut hit.

Ellers gikk vi rundt i byen og tittet litt rundt omkring. Singapore er en fin by men litt stressende, slik som de fleste storbyer er. Her finner du ihvertfall lite soppel i gatene. Anette var litt lei seg for at det ikke fantes tyggis her. Det er ogsaa forbudt aa ta med seg tyggis inn i landet.

Reisen videre gaar til Malaysia, med tog. Det blir sikkert spennende!

Singapore

Ja du ser riktig! dette er nemmelig en skilpadde med super lang hals.
Singapore

Ja naa kan dere gjette paa hva dette er!! hint (sjohest)

Etter noen faa dager i singapore vender vi nesen mot Malaysia og Kuala Lumpur

27th March 2007

halla
Hei på døkk:) ser ut te att døkk har d arti:) hehe!! arti sjå bilde:) ser døkk snart;).. next stop Thailind;)
28th March 2007

heeij :P
YO GIRLS!!! Utrolig artig å følge med på siden deres altså...like artig hver gang, isåfall nesten,hihi...Bilder er tingen.Såå blir utrolig artig å høre og se når dere kommer hjem... Men dere får kose dere masse videre, så snakkes vi plutselig =) Puss puss...
30th March 2007

Hei Jenter
Virker som dere hadde det bra i Singapore men hvor er bildene derfra de kommer nok etter hvert kan jeg tenke meg. Dere har vel kommet dere fram til Malaysia nå kan jeg tenke meg,kos dere og ha det gøy.
16th April 2007

aaah
ser ut som dere har det bra:P hehe.. får lyst på lang ferie når jg ser alle bildene assa :D men får komme dg hjem snart da:P savner dg vettu:( nuss

Tot: 0.1s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb