102.den - singapur


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore
May 23rd 2019
Published: May 27th 2019
Edit Blog Post

Rano problem na recepcii. V pc im svietilo, ze im vysim 18rm.

Tak ukazujem blocek, recepcny to este kuka, no nakonec suhlasi.

U indov si davam dve vajcove roti s cajom a sup ho na bus na letisko.

Stiham 7.45. cul ideme 3ludia.

Sikmacka nevi odkal jej to leti, malaysia airlines, tak jej vravim z klia 1.

Prvy krat robim v kl ostry check in.

Fasujem dve letenky, na oboch cislo 19d.

Pracovnik chcel este vidiet odletovu letenku z berlina. Tak mu hovorim eu, ze netreba.

Za securiti zacinam plnit novy mobil appkami.

Let plny, dost cudzincov.

Lietadle nam rozdali arrival karticky. Pero sa mi rozbilo tak pisem len tuhou.

Po pristati sa mi dari po 3x opustit singapurske letisko. Prve dve som tu len prestupoval.

Zastavka pri pultiku kde robia free tour do mesta ak ma clovek na prestup viac ako 5.5hod. nuz clovek moze ist len na jednu tour. Nic to teda, idem do mesta na vlastnu past.

Idem na imigracku, vyhybam sa radu kde su tour s vlajeckami.

Staviam sa do najmensej rady.

Na rady vsak nemam cuch, imigracny kokot pracuje jak slimak, bavi sa s druhym kokotom. Naschval zdrzuje.

Po polhodine prichadzam na radu. Na arrival karticke som nevypisal ubytko, nevadi, ujko tam dal len krizik. Este sa mi postazoval, ze tu len sedi a musi kontrolovat pasy.

Tada a uz som na singapurskej pode.

Zamienam 16rm za singapurske dolare.

Nasledujem znacenie k metru.

V automate kupujem listok, som si az neskor vsimol, ze sa dalo platit aj kartou.

Vypadava mi papierova dobijatelna karticka.

Nasadam do supravy smrt a sup ho na zastavku tanah merah.

Tu treba zmenit supravu ale farba (zelena) zostava.

Farbu menim na paya lebar za oranzovu a smerujem na zastavku bayfront.

Supravy prazdne, sak kto by aj jazdil v smrt voznoch.

Po chvili som namieste.

Znacenie je vsade vynikajuce. Odpipavam sa a hor sa do obchodaku najst nieco pod zub.

Tak ako v petronaskach i tu moje oblecenie znaci, ze sem moc nezapadam.

Hned na uvod ma vita umela riecka kde sa plavia clnky.

Popri luxusnych obchodikov sa dostavam k velkemu food courtu.

Na vyber su rozne kuchyne, volim cinsku.

Vsade sa da platit kartou, tak zbytocne som vytahoval peniaze.

Po jedle idem k mojmu hlavnemu bodu zaujmu, k zahrade kde su stromy ako z avatara.

Vonku dobre pecie.

Cez pekny park sa dostavam pod stromy, vyzeraju uchvatne, uz sa neviem dockat ked sa zotmie (za 6hod).

Padam na lavicku v tieny a pospavanie.

Obcas okolo presli turisti, z tepla dobre vycerpany.

Pozitivum tohto komplexu mimo free zachodov su aj fontanky s pitnou vodou.

Po odpocinku prechadzka po parku. Ten je free, mimo chodenia vo vyske medzi stromami a vstupmi do pavilonov kde su specificke rastliny.

Ako hodina pokrocila, zvysil sa aj pocet ludi. Mix narodnosti avsak handrovych hlav minimum. Prevladali sikmaci.

Park velmi pekne upraveny s jazierkami, oddelenim pre deti. Tu velka plocha a na nej postavane nahusto sprchy, deti pomedzi ne behali a uzivali si vodu.

Relax pri zatoke.

Dost ludi tu jazdilo na kolobezkach, bicykloch a samozrejme nesmeli chybat bezci. Pohlad na bezkyne velmi zaujimavy.

Na lavicke citenie knihy.

Svetelna sou zacina o 1945 a 2045.

Prichadzam pod stromy o 1915, tu uz dost ludi. Miesto volne len na zemi.

Tak ako niektory si lahinam na zem a cakam.

Tada a sou zacina, hudba, blikajuce svetla na stromoch. Uplna parada. Jednoznacne odporucam. Ked som tu bol pre 7rokmi vynechal som toto predstavenie.

Po sou sa kvanta ludi dali do pohybu.

Cely park pekne nasvieteny, na pozadi jeden zo symbolov singapuru, hotel s lodou na streche.

Cas ma zacinal tlacit, tak jedlo v rovnakom food courte ako obed.

Ten mega napraskany. Cakacka na polievku az 10.min.

Po jedle rychlo presun na smrt. V obchodaku sa prechadzali i vojaci (?) So samopalmi.

Dobitie karty v automate, nasadnutie do prazdenej supravy a rovnakou trasou na letisko.

Tu vybehnutie do obchodaku jewel. V jeho strede je paradna padajuca voda.

Este to bolo aj pekne nasvietene tak super.

Problem s mobilom, nefunguje nahravanie videa ( po update uz ide).

22.00 a smer pasove.

Tu automaticke brany. Stacilo len vopchat pas, dat otlacok palca a clovek bol uz dnu.

Debilnu arrival karticku co mi pri vstupe orazili, nik neriesil.

Keby viem, ze vsetko pojde takto lahko, pobudnem v marina bay dlhsie.

Docapovanie vody a smer slnecnicova zahrada.

Ta ok ale na obrazkoch to vyzeralo lepsie.

Hned pri nej je i free kino.

Prave bezala rozpravka big foot (?). O sneznom muzovi co priniesol do svojho mestecka cloveka.

Kukol som asi polku filmu, dobil mobil, prezliekol tricko a smer gate.

Batoh teda opat lahsi, ked vyhadzujem vytahane derave tielkove tricko.

Na seba som dal dalsie derave tricko s kratkym rukavom, to vyhodim v kyjeve.

Pred gate security kontrola, ziadne tekutiny co nesplnali standart sa dnu nedostali.

Pri vstupe do duty free resp pred pasovkou ziadna kontrola nebola.

V cakarni v gate velka rada ludi na vodu z fontanky. Bolo jasne, ze ja sa na radu nedostanem, bo boarding uz zacal.

Lietadlo 3+3+3, sedim opat v ulicke tak super.

Vedla mna fra par.

Vacsina ludi vsak nemci. Pocul som aj cestinu.

Predemnu dvaja mlady nemci a jeden cech. Vsetci plny idealov s otvorenou buducnostou pred sebou.

Par ludi mrmlalo na letecku spolocnost, prirovnavali scoot k ryanairu, dokonca niektory boli rozcarovany, ze nedostanu grafis ani vodu. Fakt nevim co ludia cakaju od lowcost.

Start v pohode nieco po polnoci.

Foto

Singapur

https://photos.app.goo.gl/ALGRGxjeaDUfsb8V8

Naklady :

Vymena 16rm = 5, ? Sd
Vyber 20sd = 13.26€

2xroti telur, caj : 6.4rm (5+1.4)
Bus pudu sentral - klia2 (7.45hod): 12rm
Metro singapur : 2.5 sd (0.1 zaloha za kartu)
Mcfloory : 3.8sd
Metro singapur : 2.4sd
Jedlo : 9sd
Jedlo : 5.07€ (7.8sd revolut)


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb