101.den - kl


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
May 22nd 2019
Published: May 24th 2019
Edit Blog Post

V noci a nadranom ma zobudili trtkajuci ludia.

Nieco po 930 vykopanie sa z ubytka a tak ako vzdy ranajky v zapadnutej ulicke, masaz noh pod komixovym muzeom a oddych v bambusovom domceku.

To posledne sa vsak nekonalo.

V parku kopa ludi s detmi. Vacsinu cinania.

Vsetky 4domceky obsadene.

Koncim teda v jednom altanku.

Free wifi uz neni, uz je spoplatnene, co mi skrizilo trochu plany.

Co som sledoval tak par parov s detmi tu malo najatene zvacsa cinske opatrovatelky deti.

Po relaxe, obed vyrieseny v cinskom food courte oproti mhd bus stanici.

V beef polievke bolo minimum masa, som cakal viacej.

Ubytko vyprazdnene.

Trochu spanku, po ktorom pada rozhodnutie, ze kupim novy telefon.

Smer western union v kotaraya mall.

Odtial este pomotanie sa po okoli.

V jednej ulicke zdarma rozdavali oblecenie. Takze v kl sa da dobre fungovat ako bezdak.

Vonku furt teplo, spanek neni problem, v indickom chrame davaju obcas gratis ranajky ci veceru a do toho aj zdarma oblecenie.

v midyne kupena poziven na zajtrajsi let do berlina. To vylozene na ubytku.

Tu sa dal se mnu so reci pakistanec, neodporuca mi nakup mobilu v kl, bo vacsina ich je fake, hlavne z Low yata plaza.

Ups tak nahlodanie mojho rozhodnutia kupit novy mobil a pohravanie sa s myslienkou dat opravit tento.

Na nom je zly nabijaci konektor, cely dotykovy dispel, jack na sluchatka, skrknuty fotak (to vidiet hlavne v noci cez v pohode( a ktovie co este, bo raz bol utopeny za plnej prevadzky.

Idem smer petronasky, kde je predajna xiaomi.

Dalo sa ist free busom ale vonku uz je prijemne a hlavne po dazdi.

Pri indickom chrame rozdavali veceru, ryzu s masom.

Ako som sa blizil k petronaskam, resp prakticky hned za malajzijskou burzou vsade naokolo pekne nasvietene mrakodrapy, bary, luxusne restiky, v ktorych sa zapadnym jedlom napchavali turisti.

Vchadzam do obrovskeho nakupneho centra.

Si tu podla mojho oblecenia pripadam ako bezdak. Vacsina ludi v oblekoch, elegantnom obleceni. Vsade pekne sikmacky v satach.

V info paneli tukam nazov obchodu a uz sa eskalatorom rutim na 3poschodie.

Predajna oproti low yata omnoho krajsia.

Nuz ale moj model 4/64 nemaju, na sklade maju len 4/128. To kupovat nebudem.

Smer nazad low yata. Skusal som pouzit navivaciu na maps.me ale uplne nahovno to bolo.

Dostavam sa do top turistickej oblasti (bukit bintang) s nocnym trhom, barmi, restikami a kopou ponuk na masaz.

Tie zvacsa koncia happyendom.

Skusam kupu batuzku. Kokot, ze 30rm za maly plateny batuzek, pritom v mydine za tuto cenu mali normalne male tasticky.

Prichadzam do obchodaku.

Mobil kupujem nakonec inde, v trosku vacsej predajni. Dufam, ze to nebude fake.

Obsluha mi zmensuje moju simkartu, poblazneni s nakupom mobilu kupujem aj predrazene ochranne sklo. Najskor bolo za 49 ale vravim, ze mam len 30. Tak zadny problem.

Problem ale je, bo nemam prachy na zajtrajsiu prepravu.

Nuz na hlavnej tur.triede behnutie do atm.

Tu nevim ci sa mi to len zdalo ale v miestnosti stali 3indovia a sledovali ludi ako vyberaju prachy, vonku mali podporu dalsich 2ludi. Tak mozna zlodejickovia alebo len moja paranoia.

Vecera zas u indov, kde som sa pri nakladani odrbal a miesto kurata som si nalozil tofu. Nuz vegetarianska vecera teda.

Kedze idem do europy, kupujem danskych carlsbergov

Teraz na ubytku na recepcii len filipinska kurva a inak uplne prazdno.

Neskor dosol pakistanec. Toho som zo slusnosti ponukol chipsami, kurva mi zezrala stvrtinu sacku.

Novy mobil som poradne este ani neprehliadol, zajtra sa do toho pustim na letisku, tam je rychla wifi.

Naklady :

Vymena 180€ = 838.8rn
Vyber 50rm =10.9€

Nakup : 3.28€ (revolut 15.3rm)
2xrori, caj : 3.5rm
Beef noodle : 8rm
Cola 0.35l plechovka (711) : 2.7rm
Redmi note 7 : 799rm
Ochranne sklo : 30rm
Jedlo u indov, caj : 10.4rm
2xcarlsberg 0.5l plech : 16rm
Doplatok za cernobyl tour : 43.9€ (revolut 49usd)


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb