2.den - ateny a smer singapur


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore
February 12th 2019
Published: February 12th 2019
Edit Blog Post

Po zhruba 5hodinovom spanku spakovanie sa a vyslapanie na 5.pochodie kde ma cakali ranajky.

Ranajky toasty s dzemom resp maslom + kava, caj. Takze zadna slava.

Na recepcii odovzdani kluc a hor sa spoznat ateny za hodinu.

Vonku naprsane.

Prazdnymi ulickami sa dostavam k roman forum, odtial zacina stupanie k aeropagus hill.

Cesta je z oboch stran ohradena, naparava roman forum a nalavo na kopci akropolis.

Stretavam len smetiarku a na kopci jedneho fotografa.

Vyhlad na mesto fajn ale bohuzial cely aprokolis odtial nevidim ale nevadi stiham aspon vychod slnka i ked ten nic moc.

Nemalo zmysel sa z kopca nahlatit, bo viac by som toho nestihol i tak pozriet. Tak vychutnavanie si ranneho kludu.

Lepim prvu nalepku na tejto vyprave a popod akropolis zahajujem presun k namestiu syntagma.

Idem roznymi ulickami, schodikmi. Vsade okolo pekne historicke budovy, vacsina posprejovana. Ako uplny grc.

Jak na potvoru ziadny otvoreny obchodik kde by som kupil neake zasoby na dlhy let.

Este som cez cestu stihol odfotit parlament. Akurat sa tu menila cestna straz. Vojaci v greckych uboroch. Dobre to vyzeralo i z dialky.

Zrazu kukam a prichadza bus na letisko. Rychlo v budke kupujem listok a sadam dnu.

Pri zastavke aj obchodiky, kaviarne ale tie nestiham navstivit.

Nakonec bus odisol asi po 10.min, no co uz idem do letadla len s cokodou, 2corny, volaka grecka sladkost a 3horalky.

Bus sa cestou naplnil.

Tentoraz sme sli hodinu a staly skoro na kazdej zastavke.

I tu pred odchodom nabehli dnu revizori.

Online checkin sa nedal spravit, tak po dlhej dobe idem klasicky na prepazku.

Predemnu stali 4japonky, vyska tak 1.5m, som si pripadal ako v krajine trpazlikov.

Aziati klasicky kopu batoziny, europania pomenej. Par ludi malo prirucnu batozinu aj cca 50l batohy a v pohode s tym nastupili do lietadla.

Na prepazke mi dava grecka deva dve letenky. Jednu do singapuru a dalsiu na cebu. Vystupnu z filipin nepytala.

Co sa tyka grekyn, tak su dost pohladne i ked dost ich ma tvar hrusky.

Prechadzam pasove. Tu 2x v zivote idem cez automaticku branu. Pas mi to naskenovalo v pohode ale tvar mi to nevedelo dobre odfotit. Potom dosla pracovnicka, posunula ma trosku dozadu a uz to bolo.

Na security opat rucna kontrola hygienickych veci. Sa im nezdal balzam po holeni (100ml). Ale securitaci v pohode.

Docapovavam vodu na hajzli.

Ha mam sracku a rano ma bolelo ucho. Dufam, ze ta bolest neni zo zubu.

Smer gate a1. Tu sok na hajzloch, tepla voda. Kurva.

Pasazieri mix roznych narodnosti.

Neskor pribieha postavicka prasata ked uz je tento rok v znameni prasata. Dovi jak sa citili moslimaci ked sa im klanalo prasa pri nastupe do letadla.

Prichadza sikmacka posadka. Baby opat top, len keby nemali v hlavach to zaostale zmyslanie.

Na tom sme sa zhodli aj s tonicom ked sme mali nedelne predodletove stretko aj s jeho manzelkou. Tonic v cine studoval a tez vravel 25rocna s rozumom 15rocnej.

Letadlo 3+3+3, sedim v strednej trojke v ulicke, vedla mna sikmacky par.

Za mnu sa jedna baba rozplivala, ze tento let kupila za 70€.

Letusky kazdemu dokladne kontrolovali ci je zapnuty pas. Fakt uplne dokladne.

Po vzlete zacali sikmacky pobehovat s vozikmi, rozdavali jedlo.

Niektorych ang uplne hruza, hlavne ta vyslovnost ale pri tom jak vypadaju je im odpustene 😊

Neskor sa zhaslo, no len mne sa spat nechce bo sak je len nieco okolo 14.30.

Trochu som aj podriemal ale slabota.

Dve sedacky predemnu je slovak alebo cech, cita neaky cesko slovensky vojensky casopis.

V nedelu sa mi ozvala taiwancanka co som stretol v chorvatsku. Cela nestastna, ze po 3mesiacoch sa s nou rozisiel chorvatsky frajer. Ona uz planovala svadbu a cul toto, hotova katastrofa.

Neskor mi napisala svoj suhr po 6mesiacoch pobytu v europe. Vysledok, europa nikdy nebude jej domov a nedokaze si tu predstavit zit. Kulturne odlisnosti su pre nu obrovske.

Ked som ju stretol v chorvatsku, bola tu tusim len mesiac a jej predstava bola diametralne odlisna. Po navrate domov sa zamestnam vo firme co ma posle pracovat do europy, tu si najdem manzela a budem zit stastne az do smrti.

Foto

https://photos.app.goo.gl/HRjhBb5n2pAFPdDaA

Naklady :

Bus x95 na letisko : 6€


Advertisement



Tot: 0.195s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.176s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb