2. zastávka - Singapore


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore » Singapore Harbour
July 17th 2014
Published: July 17th 2014
Edit Blog Post

Zvládla jsem 12 hodin letu a šťastně dorazila na letiště v Singapore - místního času cca 5:40 ráno v pátek 18.7., českého času asi 23:40 ve čtvrtek 17.7. Tím, že jsem furt jen na letišti bych nepostřehla změnu oproti Amstru, až na to, že tu svítá, zatímco u nás je hluboká tma, mluví tu anglicky a sem tam čínsky a přibylo nám tu v okolí víc Indů, Číňanů, Japonců... Jo a WiFi je tu na letišti zdarma. Jen na 5 minut prý, ale už ji používám přes hodinu, tak to mají nějaký rozbitý 😉

Při přeletu nad Indií mě popadlo trochu té nostalgie, jsou to přesně 2 roky (bez týdne), kdy jsem mířila tam. To mi připomíná - doufám, že tentokrát na mě můj kufr čekat bude :D

Slyšela jsem teď o tom tragickém sestřelení letadla letícího z Amsterdamu do Kuala Lumpur nad Ukrajinou. Já jsem naštěstí zcela v pořádku, letím se Singapore Airlines. Další let mám za hodinu, věřím, že i tenhle proběhne v pohodě. Ozvu se hned jak budu online. Zatím dobrou noc do Česka ☾


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.124s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb