1.zastávka: Amsterdam


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
July 16th 2014
Published: July 16th 2014
Edit Blog Post

Vítejte na mém půlročním pobytu v Austrálii a Oceánii a tomto blogu, který bude alespoň zpočátku, když bude mít jeho autorka dost vůle, zobrazovat moje zážitky.



První zápis z cest by měl upoutat čtenáře a navnadit ho na další návštěvu blogu. Při cestách jsem plná dojmů, ale vyjádřit je slovy mi trvá příliš dlouho - navíc nevím, kterou řečí, anglicky, česky?.... Své dojmy z cest tedy budu vyjadřovat fotkami, pro mě nejlepším komunikačním prostředku. Popisky budu dodávat zpočátku jistojistě v češtině, později se uvidí. Doufám, že má čtenářská obec bude spokojena 😊

Foto je z letiště v Amsterdamu, kde jsem strávila 16 přestupných hodin. Sílu na následující 12hodinový let do Singapore jsem čerpala v nedalekém hotýlku 😊

Advertisement



Tot: 0.16s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 47; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb