3. zastávka - Brisbane: "getting around"


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley
July 19th 2014
Published: July 19th 2014
Edit Blog Post

Po cca 19 hodinách letu (s přestupy se to vyšplhalo na 2 dny) jsem dorazila do Austrálie. A hned mě čekalo zklamání: Lídě tu vzhůru nohama NEchodi! A klokan mi přes cestu taky neskákal, ale všechno chce asi svůj čas.

Na pár dní jsem se já i můj 30kilový kufr zabydlely u Couchsurfera ve Fortitude Valley, asi 20 min. pěšky od centra. Celkem je nás tu v bytečku 6, včetně mě a další slečny (sólo-cestovnice) z Kanady přes CS. Na dnešek jsem spala pěkných 11 hodin, ale únava se dostavila už po 5 hodinách. Na druhou stranu, mohlo ji způsobit to zimní slunce, které přes den ohřívá město na 20°, odpolední vítr, který mě ofoukl než jsem si stihla obléct mikinu, nebo ta australská souhvězdí...no, astrologii mě ve škole nenaučili, tak se raději nebudu dál pídit.



Australská angličtina má spoustu divnofrází, o nich zase příště. Dnes jsem prošla a navštívila China town, břeh řeky a centrum: Queen street například. Udělala jsem (mobilem) pár fotek, tak tady jsou a já jdu spát 😊


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



22nd July 2014

Nice entry
Jéé Kristy hrozně super příspěvky, jak z nějakého cestopisu:)

Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.062s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb