Filipiny - suhrn, naklady

Asia » Philippines
February 28th 2018
Published: February 28th 2018

Filipiny som bral cisto len relaxacne pred narocnou indoneziou a perlickou vychodnym timorom.

Ocakavania boli splnene az na blbe pocasie na bohole.

Cs v cebu resp lapulapu totalne prekvapila, jej mama sa o mna starala ako vo vaticke. Dufam, ze sa jej podari eurotrip v roku 2020 a budem jej moct pohostinnost vratit.

Manila

Navsteva zubara, z ktoreho sa vyklul dokonaly profik. Fakt paradny zazitok.

Siquijor island

Pohodovy ostrov s bielymi plazami (na vacsine odstavene lodky) ale vobec nie na plavanie (okolie san juan). Turistov minimum, domaci v pohode. Moto trip ok, par zaujimavych pasazi hlavne v horach. Najviac ma tu oslovil vodopad Cambugahay a fajn mini plaz paliton. Snorchel som neskusal. V buducnosti sem neplanujem ist

Ubytko
Anita homestay - fan, doblebed room, share bathroom, jednoduche ranajky, free pitna voda, cena (300p resp 500p pri dvoch ludoch), poloha hned pri hlavnej ceste (hluk v pohode), nevyhoda kazde rano cloveka budila okolita drubez.

Bohol

No tak tu mi moje plany skomplikovalo pocasie. Zbytocne som trcal 2 noci v blbom pristave, mohol som ist radsej podla planu na plaz anda. Coko hory fajn ale jednoznacne odporucam pozicat si motorku, i ked bola sranda i stopovanim. Male opicky sklamali, vyzeraju fajn ale prehliadka bola strasne rychla. Sem sa este musim vratit, hlavne kvoli motorke, ktoru som pre velku cenu zavrhol

Tagbilaran - uplne nahovno mesto kde nic zaujimave neni az na ulice plne premavky. Zastavit sa tu ozaj len z nudze

Ubytko
nissa travel hotel - fan, singel room, share kupelka, ranajky, cena 500p. Na jednu noc ok.

Loboc - uplne super miesto na relax v dzungli (ak clovek byva v nuts hut). Fajn rieka kde sa da plavat, kajakovat, blizky zipline. Ticho rusia len vyletne lode plne turistov a hlasnej hudby (nastastie jazdia len do 15.30). Inak dedinka nic moc, jedna ulica,volaky kostol a plavby vyletnymi lodami

nuts huts - 4 dorm, share sprcha, cena 400p. Uplne genialne umiestnenie v dzungli pri rieke. Kajak hodina 200p, motorka 500p, zjednavat nechcu, restika ale draha. Nevyhoda je ak sem ide clovek po susi a ma tazky batoh, je tu neuveritelne vela schodov. Neodporucam chodit na blink, rezervacia sa da spravit mailom.

Tubigon - nezaujimavy pristav, urcite tu neostavat

Ubytko
double room private kupelka ( kybel) , cena vysoka 700p, mototaxi vie najst lacnejsie ale fakt diera

Bantanay island santa fe

Fajn plaz hned pri meste, turistov vela hlavne cez vikend inak v pohode.
Prakticky vsetko je v mestecku santa fe.
Moto vylet fajn ale nic extra. Ostrov cisto len na lezanie na plazi resp sa daju kupit lodne vylety.
Lacnejsie vychadza doprava len do pristavu a odtial trajektom.
V buducnosti sem neplanujem ist.

Ubytko
Bantanay cottage - pesia dostupnost od pristavu aj od mesta. Izba za 400p v pohode, fan, share kupelka uz ma co to za sebou. Bacha na popletenu majitelku, nevi moc dobre ang, takze nie vsetko je pravda

Lapulapu

Tak tu fakt nic zaujimave neni, ked tak max navstivit magaliensov park resp spravit si lodny vylet ale myslim, ze na filipinach su lepsie lokality na takyto vylet

Luzon

Lipa

V mestecku nic neni akurat fajn trh plny domacich. Mestecko odporucam ako zakladnu pre turistiku na Mt. Malepunyo, mt.manubu a mt.maculot.

Posledny vrelo odporcam, super zazitok, len treba byt pripraveny na povinneho guida (500p). Ja som mal stastie a siel bez neho. Da sa to spravit ako daytrip z lipy. Priamo v dedine nic za rozumnu cenu neni.

Mt.manabu je uplne v pohode tura, odporucam spravit moju verziu, cesta aspon nebude nudna

Ubutko
Montis place - mala kobka so share sprchou, za cenu 250p ok. Daju sa tu prenajat aj lepsie, drahsie izby.

Lemery a balayan
Uplne nahovno mesta, vobec sem nechodit. Iba ak chce clovek vyzerat za exota ale ozaj to za to nestoji, bo totalna nuda. Prirovnam to trebars ak by prisiel clovek do seredi a do galanty. Co sa tu da robit okrem chlastu? Nic.

Tagaytay

Vylet na sopku taal sa da v pohode spravit ako day trip z manily, sopka fajn, hlavne ked zasvietilo slnko na hladinu.mesto inak len dlha ulica a nic zaujimave.

Ubytko
montain breeze hostel - fajn ubytko na urovni, dorm za 450p, od centra cca 5.min pesi

Filipiny ( cebu pacific prirucna batozina dubaj - manila 111,27€) - 23 dni

1€ = 63,4953p ( filipinske peso)

Doprava : 3,05€ + 3466p + 42,93€(prelety)
Jedlo : 6538p + 5.39€
Vstupy : 337p (zahrnute pristavne poplatky)
Ostatne : 2905p(motorka, benzin, kajak,zipline, poplatky za vyber z atm)

Spolu : 111,27€ + 20696p + 51,38€ = cca 493€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania penez

Tot: 0.051s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb