32.den - padangbai


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Padangbai
March 1st 2018
Published: March 1st 2018
Edit Blog Post

Na ranajky si tentokrat davam sendvic s vajcom.

Pri stole holandanka a volaky dalsi starsi panko. Paradoxne opat rovnaka diskusia ako vcera s rakusanom. Ako je dobre utiect pred zimou na bali a ostat tu 4 mesiace atd.

Po jedle smer bias tugel beach na druhej strane dedinky.

Popri vyzdobenemu chramu zo vcera zahynam za bamboo gh dolava.

Odbocka je znacena. Podliezam zavora a mensie stupanie po polnej cesticke.

Opat znacka a zacanie klesania. Cesta je trosku nepohodlna, par kamenov na chodniku.

Plaz mala ale super, padam hned do tienu, po vybaleni sa okamzite hadzem do mora i ked su dost velke vlny.

Voda cista ale nie az tak priezracna ako na blue lagon. Pieskove dno.

Na plazi su funkcne 2 restiku, pozicovna lehatok a samozrejme snorchlov.

Po lahnuti a zacati citania bohatiera od cervenaka sa citim ako na plazi v odese.

Vedla mna starsi rusky par co si pusta ruske pesnicky, po chvili dofrcia dalsi rusi.

Rusak ide do vody aj s mini harpunov, no vychadza naprazdno.

Ako som sa len tak prechadzal po plazi, dosla taka vlnisko, az ma hodilo na zem a tahalo do vody. Plavky hned plne pisku.

Tie neviem kolko mi este vydrzia, uz su dost vytahane.

Plachtu si musim 2x premiestnovat, kopa mravcov, ti ma nakonec po 3 hod oddychu vyhanaju z plaze.

Ono tak ako vcera poobede zaslo slnko ale tentoraz sa spustil aj slabsi kratky dazd.

Ten som preckal v atm bri banke, pekne klimatizovana miestnost. Vyberam maximum 2.5mil rupii.

Na obed sa zastavujem u tetuli na predrazene mia goreng (norm.cena 10k r).

Je to moslimka,musela konvertovat bo si zobrala za muza moslima z loboku.

Pri odchode jej oznamujem, ze pridem aj na veceru i ked viem, ze platim o 5k r viac ako domaci. No ale ma to tu najlacnejsie a domaci zjednavat nechcu.

Na ubytku dobra spraca, zajtra by sa dalo ist potapat na tulamben.

Pisal som slovakom z ok divers.

Tak hned k nim teda nabieham, mam to asi dve minuty od ubytka tak ako vsetko.

Slovaci su tu zatial neni, tak ma obsluhuje cudzojazycni guide.

Mensi problem s mojou licenciou, kedze mi este neprisla nemam sa ako preukazat, ze mam owd kurz. No nastastie sa to da dohladat v padi systeme. No da, nedari sa, mam dojst za dve hodiny ked tu bude slovacka.

Vedla fat barakudy pri ceste k pristavu v obchode s knihami kupujem vodu za 4k, pekne to tam mal napisane,tak ziadny ojeb, preto tu kupujem aj pohladnice.

Smer dnesna plaz, bo na ulicke (penataran agung) k nej sa nachadza aj posta, samozrejme zavreta.

Dobra sprava, z dive2000 (cestyzatichom.sk) mi jaro posiela docasny preukaz, plnohodnotny este furt nedal spravit a to mi kurz skoncil uz v juli 2017.

Ide s tym teda do luxusneho rezortu, kde pracuje dost peknych filipiniek a balijcaniek.

Vsetko ok, mam lacnejsiu cenu cca o 20€.

2 ponory stoja 1.25mil + 150k zapozicanie vystroje + 3percenta za platbu kartou.

Co som prepocitaval keby berem hotovost z atm usetrim 1€. Revolut si pri vybere nad 200€ uctuje 2 percenta, zuno tiez 2 percenta pri kazdom vybere z kurzu visa (je to skryti poplatok, daju proste horsi kurz), fio a mastercard to presne neviem ale je tam len jeden free vyber za mesiac.

V rezorte menim mojho bohatiera za saru. Som zvedavy na tolko vychvalovaneho dominika dana.

Posed pod pristreskom, tentoraz ale uplne na konci ako sa ide k blue lagon.

Vcera co mi starky hovoril, tak denne pristavom prejde cca 1000 ludi.

Kusok je aj mini outdoor posilovna, co vyuziva miestna mladez. Samozrejme nic nobl, drevenna klatka, betonove cinky a hotovo.

Jeden tu jedol bakso, tak reku kolko stoji, 5k.

Nevaham a uz aj idem za pojazdnym vozikom.

V tom pribieha chalan co mi prezradil cenu, volaco hovori predavajucemu, ten mu dava dalsiu porciu a chalan zrazu, ze to stoji 10k a plati 10k. Nevim o co mu islo, zas taky debil som neni aby som si nevedel vydelit 10k dvoma porciami.

Polievku som teda zjedol, davam 10k a cakam kym mi vyda 5k, nema sa k cinu tak lo indonezky hovorim lima ribu. Okolo sa mota mietna rodinka, co chce tez polivku a pritakavaju, nuz chlapec mi teda s nevolou vydava 5k.

Fakt su to kurvy tito indonezania.

V altanku dalsi prijemny pokec s touto rodinkou, teda len s hlavou rodiny. Maju nezvycajne len dve deti, on robi v neakom rezorte

Tiez sa cuduje, ze turisti su zvacsa zavrety len v hoteli, chodia do zapadniarskych restik, beru si drahe tour.

Bali je najbezpecnejsia cast indonezie. Europske media vraj nepravdivo informovali o sopke co sa tu nedavno prebudilo, vobec to nebolo take hrozne, uzavrety bol len 2km okruh okolo sopky.

No a bali je taktiez najdrahsia cast indonezie, flores by mal byt lacny.
Som zvedavy, tam to uz bude prave cestovanie. V kute si musim kupit neaky sprej na komarov (oblast vyskytu malarie) resp to asi necham az na flores, dovi jaky jebovci budu na tunajsom letisku.

Dal mi radu ako sa dostat na lokalne ceny, proste mam si objednat zjest a potom povedat lokalnu cenu, ak mi nebudu chcet vidat, stale mam opakovat sumu co mi maju vratit (samozrejme v miestnom jazyku)

Este si davam dalsie jedlo od druheho vozickara. Cenu som vedel od mojho spolusediaceho.

Cestou na ubytko sledujem jednu korejku ako hlada jedlo, tak reku pod so mnou na nasi goreng, najskor aj isla ale ked videla, ze cesta vedie cez neosvetlene parkovisko hned si to rozmyslela.

Tetulu som musel chvilu dockat, bo isla pre vodu.

Gratis (samozrejme nie, bo ma otahuje furt o 5k) mi dava pomarancovu stavu riedenu vodou.

Zajtra potapanie, obed je v cene, dufam, ze nieco velke. V cene je aj mini obcerstvenie medzi ponormi.

Dnes mam cely den sracku, ono to zacalo uz vcera. Som musel dnes teda nakrmit aj more.

Let z kk do taipei opat klesol na 56€ asi to zajtra kupim.

Naklady :

Vyber 2 500 000 r = 148.83€
2xtofu + plnena rolka : 4k r
Mi goreng : 15k r
2 noci serangan inn 2, singel, fan, bathroom, breakfast : 200r k
Voda 1.5l : 4k r
3xpohladnica : 9k r
Bakso ayam : 5k r
Penes : 10k r
Nasi goreng + stava z pomarnca mixnuta vodou : 15k r
Potapanie 2 ponory tulamben : 86,01€ (1.442 mil r, 1.25mil ponor, 150k pozicanie vystroje, ostatok poplatok za platbu kartou)


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb