Finfina Filippinerna!

Asia » Philippines » Cebu » Santander » Liloan
November 27th 2010
Published: November 28th 2010

Två veckor i paradiset Hej igen allesammans! Vi har förstått att vädret där hemma är riktigt mysigt såhär en månad innan jul. Här på Filippinerna är det ca 30 grader hela tiden och ibland saknar man nästan att kunna gå upp för en trappa utan att bli svettig. Vi kom till Filippinerna efter att ha spenderat 12 timmar på Singapores flygplats. Vi landade i Cebu klockan 04.00 efter a... Read Full Entry

Photos are below

28th November 2010

Vad underbart ni har det! Ni ser verkligen ut att trivas på alla sätt. Nu ar det 3 veckor kvar till vår resa Sri Lanka. Har ar det urkallt och julskyltning, hmm. Bade Adam o Karo kommer till er pa julen de ser fram emot det. Jag hoppas att ni far en fortsatt haftig resa. Stor kram pa er bada fran oss alla.
28th November 2010

"Vi fick nöja oss med varsin 200kubiks motorcross" Mia,Mia vad jag vet så har du inte ens provat 50cc, kallas moped i Sverige!!! Jag är imponerad...... Ja,ja Ni se ut att ha en fantastisk resa som givetvis blir ett oförglömligt minne. Bra att Ni är ute och bereder mark för oss gamlingar, vi planerar... Ha det nu så bra och ha en fortsatt trevlig resa i NZ. PS. Här går snöslungan i skytteltrafik, mängder med snö. Tack för fina bilder. Stor kram till Er båda. Pappa Tor
30th November 2010

Hej Pappa!
Haha, jo du har helt ratt...det var lite laskigt med riktigt skoj! Galet att ni har sa mycket sno dar hemma. Nu ar vi i Auckland och njuter av lite kallare klimat (20 grader). Vi kommer ha MANGA bra tips till gamlingarna nar vi kommer hem och tar garna emot tips ifran er vad vi inte bor missa pa NZ. PUSS pa er!
1st December 2010

Ren njutning
är det att titta på er fina blogg! Sitter här, försenad på jobbet efter en rätt hård dag. Två sjuka kollegor (influensan grasserar) så vi har jobbat som troll. Då vill man gärna surfa in till er i Filippinerna. Det är tredje gången jag läser nu och tänkte att jag iallafall måste berätta att det förgyller min vardag! Ska snart åka hem i min nya fina bil i snöovädret och hoppas att ni nu är framme i NZ. Det ska bli spännande att höra era rapoorter därifrån. Karin G och alla andra hälsar här ifrån VC Mest kramar från mig!

Tot: 0.071s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 40; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb