Annapurna circuit: 220 km wandelparadijs

Asia » Nepal » Pokhara
October 14th 2008
Published: October 14th 2008

Namaste! Na een zoektocht van een dag vond ik Lisa uit Zweden om samen een trekking te doen in het Annapurna-gebied. Vanaf de start zou ook nog ene Jennifer aanschuiven, maar over haar wist de organisatie verder niets te melden. Samen zouden we een gids hebben en elk een drager. De organisatie maakt het mogelijk voor vrouwen om als gids en/of drager te werken, dus dat leek ons wel een aardig idee... Read Full Entry

Photos are below

wauw
wauw wat een verhalen en wat een foto's! geweldig! kussie

paradijs???
Hoi Afke Na hier en daar geinformeerd te hebben zijn we er toch achter gekomen dat dit een onderdeel van jouw sebatical is. Wat geweldig om steeds te lezen. Ik zat eigenlijk al weer op je volgende verhaal te wachten. Nou dat was weer een heel avontuur. Blijf er vooral van genieten.

geniet van je massage
Hoi Afke, Whow, dat valt dus nog niet mee op grote hoogtes je wandeling maken. Wel respect voor de dragers (zeker die ene die na kwam voor Lisa en zo hard doorliep). Ben je nu weer helemaal fit en hersteld van de grote hoogten? Ik hoop het wel, geniet van het paragliden en de massage! Groetjes Marianne

Wow
Hoi Afke, Wat een mooi verhaal weer, ben je wel weer genoeg aangesterkt? De foto's zijn ook erg mooi, ben wel een beetje jaloers! Hier gaat alles goed, het biologie-SE is gemaakt, Scheikunde is morgen. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten, maar hoop toch op iedereen een voldoende (wow, dat zou geweldig zijn...) Liefs Jet

Jaloers!!!!
hoi Afke, Ik ben stikjaloers als ik die foto's zie. Mijn 'sabbatical' zal pas in 2011 ofzo zijn, ben er nu al wel voor aan 't sparen! groetjes van Joan

de volhouder overwint
Hoi Afke, Wat fantastisch al die sneeuw en al de helpers die je deze zware tocht toch nog een beetje lichter kunnen maken. Wat goed, dat je ondanks andere visioenen toch nog in staat bent om je heen te kijken en ons te laten meegenieten. Op naar het volgende avontuur !
15th October 2008

See the world before you leave it
Hi Afke, Ik lees je verhalen echt met plezier. En dan te bedenken dat het hier herfstig begint te worden en de pepernoten al weer een paar weken in de winkels liggen. Misschien is het daar niet erg dat het regent, maar hier wel! ;-) Veel plezier en wees voorzichtig (= altijd geldende spreuk van mijn moeder :-) )
16th October 2008

pittig hoor
Je bent wel een doordouwer zeg. Les extrèmes se touchent: het meisje uit de polder hoog in de Himalaya. Goede reis. Piet
18th October 2008

he hoi, super zeg al je verhalen! leuk om zo wat te horen van je fantastische reis! liefs irma
21st October 2008

foto's
Ha Afke, Alweer zo'n indrukwekkend verhaal. Mocht je hulp nodig hebben bij het selecteren van foto's om uit te vergroten, dan wil ik je gerust helpen :-) Prachtige foto's echt. Super om die thuis door je hele huis te op te hangen en na te genieten. Maar eerst nog genieten-in-het-nu :-) Veel plezier. Groetjes, Inger
29th October 2008

hoogtepunten
He Af, Dit was wel een tocht met hoogtepunten en uitersten zeg. wat een ervaring. ook weer mooie foto's. foto 008 met die regenboog vind ik gaaf. de week met mijn koreaanse zus en haar man was super leuk. tijdens de herfstvakantie zijn we een week naar Duitsland geweest. liefs, inge

Tot: 0.343s; Tpl: 0.018s; cc: 14; qc: 63; dbt: 0.1244s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb