Trekking dag 3: Regen...

Asia » Nepal » Langtang
October 14th 2014
Published: October 28th 2014

Regen. Regen. Regen.
Ons plan was om door te lopen naar Tatopani, waar je kan genieten van een natuurlijke heet water bron. En daar zagen we wel naar uit na het verblijf in de Home stay. Alleen de regen gooide roet in het eten. Volgens Jorn had het de hele nacht hard geregend, hij had namelijk geen oog dicht gedaan. Terwijl Jeanine door alle onweer heen geslapen is. Meestal is dit andersom. ;-)

Na het ontbijt waagden we ons toch door de regen, als ons echte Nederlanders betaamd. Onze gids kreeg nog snel een plastic zijl mee om onder te lopen, want hij had geen regenkleding mee. Hij zei immers aan het begin van de trekking 'het regent nooit in oktober'. Nu dus wel.. De orkaan in India heeft het weer hier ook omgegooid. Het bleef maar gieten en gieten, met flinke onweer. Jeanine vond het lopen met onweer helemaal niets. Dus toen we na twee uur een dorpje tegen kwamen, besloten we dat het wel genoeg was voor vandaag. Dus beetje boekje lezen en eten. Afwachten wat het weer met onze planning gaat doen.

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb