112.den - kuala tahan


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 20th 2018
Published: May 20th 2018
Edit Blog Post

Rano rozlucka s cechom a smer jedlo.

Ako uz byva zvykom, zas otvoreny iny podnik ako vcera. Po studia menu som sa na nich vyprdol a dal si na ranajky krekry co nosim v batuzku uz 2 dni.

Na terase kontrola leteniek, bo air asia spustila vypredaj (len marketingovy tah, nic lacne som nenasol resp uz to bolo rozchytane)

Co ma zaujalo bol let za 45€ z barmy do kl. Keby som odtial nasol nieco lacne na filipiny resp sri lanka tak to kupim. Len dufam, ze nebude problem ked vstupim s evisa po zemi a budem chcet vystupit letecky. Musim to postudovat.

Nepotesilo zdvihnutie cien na sulawesi ale to som este neni rozhodnuty bud to alebo sumatra.

Cech ma vsak riadne na sulawesi nazhavil, hlavne na tyzdnove pohrebne rituali + potapanie co ma nazhavili fran na floresi. Do septembra este daleko.

Dnes bola v plane dalsia tura ale zamracene a dusno. Som sa teda na to vyprdol a cely cas len ubytko.

Bookol som ubytko v brunei, som zvedavy (15bruneiskych dolarov noc).

Pred obedom mini prechadzka po nabrezi v smere toku rieky ale daleko som sa nedostal.

Na druhej strane santili opice.

Tie mi vcera zablokovali pristupovu cestu pri navrate z tury. Chodnik pri rezorte viedol popod nizky strom. Na nom sedela tato haved a cerila na mna zuby. Cela tlupa asi 6 opic. Som to radsek obisiel.

Obed uz klasika v taman negara floating restaurant.

Dorazenie suhrnu indonezie.

Na ubytko prisli 4 novy ludia. Dve starsie zenske a jeden mlady zmiesany par (?).

Nemozem si furt pomoct ale domaci su neni vobec moc priatelsky.

Presun pred miestnu skolu, tu sedenie pod stromami na betonovom odpocivadle.

Sledovat tu ani neni co.

Nalavo tlupa nudiacich sa domacich s mobilmi, napravo dvaja islamisti s bielymi satkami na hlave.

Obcas prejdu turisti s mega velkymi batohmi.

Jedna baba, zrejme po jungle tripe, riadne dostipana na tvari.

Vecera zas v inom podniku, oskusana polievka ale nic moc.

Podvecer relax na hupacke pri ubytku a nic nerobenie.

Naklady:

Voda 1.5l : 2rm
Kway teow chicken, banana sejk : 14.5rm (7.5+7)
Mee celup : 5rm
Voda 1.5l : 2rm


Advertisement



Tot: 0.054s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb