62.den - presun kl


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
April 13th 2019
Published: April 16th 2019
Edit Blog Post

Na ranajky som si spravil 3vajicka.

Jebli belg zobral k sebe cely sakel sandvicov a nakomplet ho zozral. Normalne ten sakel drzal aby mu ho nik nezobral.

Skusal som zavolat grab ale net slaby, tak ho vola belg. Jasne, ze kokot objednal 5*auto, co je drahsie (o 20k r).

Ubytko vyplatene, nasadnutie do auta a uz sa slo.

Cesty prazdne.

Ja som sedel vpredu, mobil som si dal do dveri co bola takmer osudova chyba.

Na letisku nechavam soferovi tringelt 2k r

Auto odchadza, ja hmatam vacok a mobil nikde. Nechal som ho v aute.

Belg mi dava mobil, tam cislo na sofera.Rychlo na informacie, tam mi vytacaju cislo ale to neexituje resp je vypate.

Co cul. Belg uz nervozny bo si chce spravit checkin, sme tu dve hod pred odletom, letisko mini.

Opat skusame volat na cislo nic. Info baby zacinaju teda pisat na podporu grabu.

No kym to dopisu prichadza vodic a prinasa mi mobil.

Uplne ze parada. Toto som veru necakal. Este stastie, ze si to sofer vsimol ale hlavne, ze bol poctivy a ochotny sa s mobilom vratit.

Bez mobilu by som bol v danej chvili uplne v prdeli. Letenka tam, teda prakticky vsetko potrebne na prezitie.

Belg odchadza na check in, ja do lion stanku.

Ang nevedeli ale pochopili, ze chcem let. Nasli mi vsak neaky uplne iny, no a kartou sa platit nedalo. Tak nekupujem. Este mi radia nech si to kupim cez traveloka.

Letisko ako som spominal male a neni tu co robit.

Imigracia sa otvorila pol hodinu pred odletom.

V rovnaky cas a z rovnakej brany odlietali dva lety, jeden kl a druhy penang.

V lietadle si presadam, bo som mal sedacku v strede. To iste robi aj rusky par.

A zacina chaos. Prepocitavanie cestujucich, furt im to nesedelo. Prichadza aj letiskovy staff, opat to nesedi.

Podla papiera s menami pasazierov si zacali odskrtavat ludi. Dosli k mojej a ruskej sedacke, tam nik, boli z toho zmateny este viac.

Nakonec kontrola leteniek. Jedna osoba bola navyse resp nebola na tom ich zozname ale letenku mala.

Problem vyrieseny a uz odlietame.

Let rychli.

V kl opat nekonecne kracanie k imigracke.

Ma dobehol belg tak sme sli spolu.

Ten musi ist na imigracku bo ma batozinu, tu vyzdvihne odovzda a opat imigracka a let nazad do indonezia.

Na pasovom nenormalne kvanta ludi, cakacka asi aj 30min. Pred nami zajazd s cinskymi brzdami. Jebovci stoja v rade sleduju co sa deje. Dojdu na radu a cuduju sa, ze sa musia nechat vyfotit a odovzdat otlacky.

Po razitku pochod cez plne letisko ludi.

Kvanta sikmacek v kratasoch, konecne zmena po zahalenej indonezii.

Pokus o vyber 50rm z atm ale min bolo 100rm.

Na prizemi kupa listku do kl sentral v budkach vedla pozicovien aut a objednavania taxi.

Bus ide do tejto destinacie skoro furt. Listok je univerzalny, je jedno ktorou spolocnostou clovek ide.

Kedze je poobede, v dialke uz mracna nevestiace nic dobre.

Po vystupeni na konecnej sa predtucha naplnila a mega silny dazd.

Naskakujem do free busu, ten riadne vyklimovany a smer masjid negara.

Odtialto bolo v plane ist pesi do ubytka ale ked som videl co je vonku ostal som v buse.

Hotova prietrz mracien, voda nestacila oddtekat. Cesta zaplavena, na niektorych usekov na ceste aj 30cm vody.

Na terminali pekelling menim cervenu linku za modru.

V druhom buse este vacsejsia zima.

Dazd pomalicky ustaval, posledna zmena na bukit bintang , tu berem fialovu linku a vyskakujem asi po hodine vozenia sa v cinskej stvrti.

No v tejto stvrti nebudem byvat. Uz je moc nobl.

Prichadzam do ubytka stepp inn too.

Tu platim 60rm, mal som platit 63.3rm. Depozit nechavam pas, i ked neviem zaco depozit, bo som nedostal ani kluc, akurat som vyfasoval uterak.

Recepcna mi hned vravi, ze toto je party hostel ale to som vedel podla recenzii.

Byvam v podzemi kde je to riadne vyklimovane.

Dorm je prakticky vsetko. Dvojposchodova postel, skrina v jednej miestnosti, miesto dveri zaves. Dalsia miestnost hned vedla. kedze steny su neni az po vrch je do nej z mojej postele vidiet ked si sadnem.

Po vybaleni, smer vymena penez do kotaraya nakupneho centra.

Western union, tam ma obsluhuje chlapik, ten vravi, ze ide na eurotrip do francuzska.

Po ziskani dalsej hotovosti, zastavka na veceru u indov (rest tramcar).

Nalozil som si z bufetu dost jedla.

Dnu bolo aj dost bielych.

Hned pri restike u inda kupene dve piva. Na vyber bol nechutny foster (na ubytku za 9, tu za 7) alebo red horse (8percentne). Filipiny vyhravaju.

Este pred tymto vsetkym som bol na nakup v mydine. Tu ako vzdy problem najst vodu. Ta je za pokladnami. Obchodak plny ludi, ti nakupovali jak sialeny. Ja som kupil balicek kitkatov.

Chcel som plati kartou ale debil som si ju zablokoval a zabudol odblokovat.

Revolut uz ma appku aj v slovencine. No na vypise ma prekvapil zamietnuty vyber z atm v indonezii. Ako som mohol vyberat ked som v malajzii. Neskor som to kukol lepsie a to bolo este z minuleho roka ale ako fakt nechapem preco mi to tam cul vyskocilo.

Pred ubytkom na ceste plastove kresla, v nich popijajuci ludia.

Tak sa pridavam ale len letme zoznamenie, bo dnes davam prednost virtualnemu svetu.

Bol som dohodnuty na hovor s vianocnou matkou. Ten trval cca hodinku ale uz to nebolo take vau ako minuly rok.

Opiveny, davam sprchu a spanok.

Dnes som si vyskusal ako cestuju individualny cestovatelia co totalne odmietaju kontakt s lokalnym okolim.

Belg co vravel, vzdy je len v zapadnarsky vyzerajucich restikach resp fastfoodoch, doprava len taxi, grab, ubytko riesene vyhradne cez booking a i to kde su na obrazkoch hlavne biely. Ako sme sli po ulici a zdravili nas domaci, normalne mal z toho paniku.

Typ cestovatela co cestuje len v bubline. To by som ja takto nemohol.

Naklady :

Vyber 100rm = 22.15€
Vymena 50€ = 232rm

Mulia homestay, double, ac, tur.zachod, ranajky : 200k r
Grab taxi z ubytka na letisko : 50k r
Bus klia2 - kl sentral : 12rm
Ryza, kura, zelenina, caj (rest tramcar) : 10.4rm
Nakup : 8.5rm
2xred horse, plechovka : 12rm
3xStepp inn too, dorm, ac, hot water : 60rm


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb