144.den - Kuala Lumpur, Cochin letisko


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur » China Town
January 28th 2013
Published: May 12th 2013
Edit Blog Post

Zobudil som sa az o 9/00 ale volakemu debilovy uz od 7/00 vyzvanal budik na mobile,este ze to bola prijemna hudba.

Po ranajkach,toasty,som sa siel radsej presvedcit ci je fakt posta zavreta,bola.

Nazad som chcel behnut na moj posledny nasi lemak ale tetula mala stanok zavrety. Skoncil som teda u indov a dal si roti sardin a k otmu to ich kakao ci co to je.No doisol mi kavu,farbu to malo rovnaku ako to kakao,chutila fajn .

Potom uz len nazad na ubytko kde som stravil kopu casu na nete.Maju tam 3 pc s dost rychlim netom. Pokukal som este indiu a siel na obed. Batoh som nechal na recepcii.

KL tower sa opat nekona,zatiahnute,tak skoda penez do toho investovat,prt by som videl.V zmenarni som skusil este zamenit filipinske pesa za dolare ale nechceli.Ostalo mi az 1200p a este zhruba 40r. No uvidime ci to pojde v indii zamenit ale skor nie nez ano.

Este mensi nakupum v mydine a spat na net do ubytka,bohuzial vsetky pc boli okupovane tak len net cez wifi. Napadlo ma ,ze serem celu indiu a pojdem len na juh od cochin a tam ostanem cely mesiac a potom letecky do dili,ale to je len napad,uvidim ako to bude vsetko vyzerat na mieste,uz zacinam mat z tohto statu mensie obavy.

Konecne ani nevim po kolko som skypoval s laskou.

Na veceru som vybehol opat do mesta a smer letisko.

Na ubytku este mensi pokec s finom,sa pytal recepcnej na indiu,som hned zbystril ale nakonec vyslo najavo,ze hlaa little indiu tu v kl.

Teraz ma napadol jeden poznatok z lietadla ked som letel z manily.Sedel som pri okne a mal som pekny vyhlad na nakladacov batoziny. Sa s tym neparali, hadzali to jak mechi s krumplami,uplne bolo jedno,ze na batozine bola nalepka pozor sklo,krehke,mali u prdele.

Pri kupe listku na lrt mi to konecne zozralo aj papierove peniaze,zo 6 automatov fungovali dva.Prichod na letisko v pohode.

Check in v pohode,ten zdrzovalo len 8 cinanov co sa nahrnuli k pultiku a vsetky svoje zavazadla nahadzali na pas. V rade za mnu stal indicky par,cestuju tym istym spojom co ja,parkrat do mna narazili s vozikom,potom sa velice ospravedlnovali. Dost indov tu nakupilo tv,asi 5 krabic som tu videl.

Cul sedim v hale na zemi,jem kolac a pijem vodu.Tej som si nekupil zbytocne vela,skusim ju prepasovat cez kontrolu ale tu to asi nepojde. Na clonicu vyrazim 19/30,leti mi to 20/50,okolo 22/30 by som mal pristavat v cochin.Dobre by bolo keby let meskal aspon 3 hodiny. Po prichode do cochin mam v plane ostat spat na letisku a potom s mhd do mesta a ubytko.

Vodu som neprepasoval,v lietadlo som sedel pri okne,sam,takze som sa rozvalil na vsetky 3 sedacky a zachrapal.Zobudilo ma dake hlasenie,som myslel,ze uz ideme pristavat,tak som sa posadil do normalnej polohy. Zistene,ze este budeme letiet asi 1,5 hod. Uz som sa nazad nerozvalil,bo si ku mne prisadol ind.

Pred pristanim letusky a letusaci zacali sprejovat lietadlo. V rukach drzali dva spreje a prechadzali celym lietadlom,ma ta vona normalne prebrala.

Imigracia v pohode,po nej este prejst rontgenom,orazenie druhej casti imigracnej karticky hladanie miesta na spanie.

Este ako sme stali na vstup do krajiny ma oslovila starsia hipisacka ci spravime share taxi do mesta.Co som odmietol,pekne sa vyspim na letisku a potom sup ho za denneho svetla mhd do mesta. Nakonec nasla jednu australanku s bosnianskou krvou v zilach.

Po prejdeny vsetkych procedur som sa nevybral von z letiska ale hned doprava a zamieril si to k sedadlam,tu som sa usalasil a zachrapal. V tom najlepsom ma zobudil vojak,nech mu ukazem letenku a ze spat sa tu nemoze atd.Ale nakonec ma nechal napokoji a spal som dalej.Ale moc sa uz nedarilo,premavalo tu uz dost ludi. Mega velka skupina so saudskej arabie.Inak na letisko sa clovek bez platnje letenky nedostane,myslim tim do haly.vstupy strazia vojaci so sapikmi.

naklady

roti sardin + kava - 4,8r
mcdonald zmrzlina - 1,05r
voda 2x1,5l + kolac - 5,1r
ryza,zelenina,tofu - 4r
grilovane banany 3x - 1r
ryza,ryba,zelenina,kur.stehno - 9r
lrt - 1r
bus na letisko z kl sentral - 8r

Advertisement



Tot: 0.61s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.2809s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb