145.den - Ernakulam


Advertisement
India's flag
Asia » India » Kerala » Kochi
January 29th 2013
Published: May 13th 2013
Edit Blog Post

Este vcera som si zamenil 40r za 680 rupi,filipinske pesa podla predpokladov nechceli. Najskor som skusil zrejme sukromnika na menenie ale daval zly kurz,tak som nasledoval ostatnych ludi a zamenil to pri pultiku federalnej banky,kde bol omnoho vyhodnejsi kurz.

O 5/30 som sa dolamany vybral najst mhd do mesta. Pri opustany letiskovej haly ma zastavili vojaci,vraj kam som sa vybral.Musel som im ukazt pas a letenku. Nechapali,ze som pristal pred 6 hodinami a letisko opustam az teraz.

No aspon ma zhruba navigovali k bus zastavke.Ta sa nachadza pri parkovisku medzi domestic a international terminalom. Security vonku bezproblemov naviguju ak sa clovek opyta.

Do fort cochin a mg road ide prvy bus o 6/30. Po pristaveny oranzoveho busu c.621 vodic najskor odbehol na kavu,potom sa vratil a mohlo sa nastupovat. Moc ludi neslo z letiska,zhruba 7 ludi vratane mna,vsetko indovia. Listok sa nekupuje u vodica ale klasicky chodi druhy clovek po buse a vybera cestovne.Mal som platit 52rupi,dal som mu 100rupi ale nemal mi vydat,tak mi som zarobil 2 rupie ,bo mi vydal 50 rupii.

Asi po hodine cesty ma vykopli na mg road. Zacalo hladanie mojho prveho ozajstneho ubytovania v indii. Vsetko drahe,presiel som asi 6 ubytiek ceny 450-1500 rupii. Normalne som kapituloval,tak reku idem na fort cochin mozno tam bude daco lacnejsie. V pristave som stretol jedneho belocha,odporucil mi ubytko za 250 rupi. Tak zas nazad na ulicu s ubytkom.

Ubytko sa nachadza na rohu market road a cannon shed roud (na tejto je kopa ubytiek ale drahe),v nazve ma Lodge. V izbe dvojpostel,wc,sprcha a fan.

Recepcny v pohode,dal mi zakladne info o meste ,kde sa co nachadza. Len ma nasrala indicka byrokracia pri ubytovani. Treba kopiu pasu (tu si spravil majitel sam,poslal jedneho chalana skorpirovat moj pas),potom sa treba zapisat do knihy hosti a vypisat milion policok (odkial,kam,kedy,ako,adresu...)

Na poste som zistil,ze 5 kilovy balik na svk stoji 20euro (cena rovnaka pri lodnej ,resp leteckej doprave ). Problem len kde to zabalit,na poste nebalia ani nepredavaju krabice.

Obchodiky su do 9/30 vsetky pozatvarane.Dost velky problem mam s kupou vody,nikde ziadne potraviny.Uz som testoval aj indicke jedlo,zatial ma moc neoslnilo. Po jedle som to zabali a siel si lahnut na izbu.

Vstal som o 13/00 a vybral sa na bus stanicu omrknut busy do bangalore, neklimatizovany statny vus startuje o 19/00 a stoji 540 rupii,listok neni problem kupit aj v den odjazdu.

Po ceste som kukol volaky kostol,neake vystupenie studentov na skolskom dvore,fajnovo spievali a tancovali.

Po zisteny busu som sa vybral zabezpecit si prvu indicku tour backwaters. V tur.info ju akurat tento tyzden nerobili,tak som zbehol do jedneho hotela na cannon shed roud.Chlapik hned niekam volal ale nevedel sa dovolat,mam sa zastavit neskor.Cena ma byt 650 rupii,som zvedavy.

Opat jedlo,tentokrat zo stanku na ulici,uvidime co to spravi s mojim traviacim ustrojenstvom. Dal som si 4 placky a k tomu mi supli daku omacku,bolo to fajnove,jedlo sa rukami. Tie sa po jedle umyli v nedalekom kanistry.

V plane som mal ja strihane ale uz som to nestihol,tak zajtra.

Na izbe som nevedel spustit elektrinu,najskor som si myslel,ze je volaky vypadok ale ked ludia vedla svietili mi to nedalo a zacal som stlacat vsertky vypinace,nakonec zistene,ze elektrina sa pusta na chodbe.Fakt debilny vymysel,umiestnit vypinac na verejnu chodbu,kde to hocikto moze vypat.

Ozaj konecne som si kupil slapky,som zvedavy na indicku kvalitu.

28.2.2013 mam stretnutie s rodinou v istanbule,len oni pristavaju na druhom letisku,tak sa stretneme v ubytku.

naklady

vymena 40r = 680 rupii
vyber z atm - 10 000 rupii (141,64 eura)
mhd c.621 letisko - mg road - 50rup
ubytko Lodge - 250rup
voda 1l - 15rup
nanuk - 20rup
chicken fried rice - 70rup
ananasovy dzus - 30rup
kura + placka - 60rup
slapky - 159rup
net 0,5 hod - 15rup
tour backwaters - 650rup
vodal 2x1l - 30rup
4x placka s omackou - 20rup
net 2 hod - 45rup

fotky
http://min.us/mX2PSJU7xQh4A


Advertisement



Tot: 0.712s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.3732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb