146.den - Cochin,vylet backwaters


Advertisement
India's flag
Asia » India » Kerala » Kochi
January 30th 2013
Published: May 14th 2013
Edit Blog Post

Hrozna noc. Kazdu chvilu som bol hore.Zasrany komari. Postupne som si na seba navliekol ponozky,tricko s dlhym rukavom ale nic nezaberalo,furt utocili.

Rano som do seba hodil dve placky,rozmyslal som aj nad cajom s mliekom ale pred vyletom som nechcel riskovat crevne problemy.

Po jedle smer hotel Sapphir,kde mi oznamili,ze tour zacina az o 8/30,povodne sa malo vyrazit o 8/00,tak som zbehol este na dve samosy. V laose ale hlavne v malajzii boli lepsie. Nakoniec tour startovala az o 9/00.

Dosol ma vyzdvihnut klasicky indicky taxik,v nom uz sedeli traja indovia co idu tiez na tour. Vsetci boli z jaipuru,su tu pracovne.

Cesta na lodku trvalo mestom 45.min.Pri lodke uz cakali dalsi ludia,2 francuzi, svedsky, anglicky a este dake dva pari. Nakonec sme na lodi boli 16-turisti.Este pri jednom moste sme nakladali dalsich 4 ludi. Guide bol slaby,hovoril len zakladne veci,ziadne vtipy. Plavba po rieke bola fajn,paradny relax. Ale najlepsie bolo ked sme sa plavili kanalmi,ktore sa tu vybudovali za britskej okupacie. Skoda,ze angalni neprevychovali tieto zvierata lepsie. Okolie bolo uplne fantasticke,nadherna priroda, pracujuci domorodci. Asi 20 ludi cistilo okolie popri kanali,resp prehlbovali dno. Tito ludia su tu z podobneho programu ako u nas socialne prace v meste,z ich uradu prace za tuto cinnost dostavaju 100 rupii,guide im daval dake drobaky.Plavili sme sa aj cez nebezpecnu zonu,jeden chlapik mal na dome tabulu,no photo,vraj ak niekoho zbada s fotakom v ruke tak je moc agresivny.Podla mna to bola len bachorka pre turistov.

Po opusteny kanalov sme sa rozlucili s dvoma ludmi co mali zaplateny len 1/2 dennu tour. Ostatok pokracoval na obed. Zakotvili sme pri rozpadajucom sa domceku,guide s palickarmi (lodnici,co pohanali lodku pomocou dlhych palic,tak ako v benatkach gondoli) nam nachystali obed. Na super spinavy stol nam dali bananove mega listy (tanier),na ktore nam z obedarov nakladali jedlo. Ryza a rozne mini jedla,omacky a samozrejme klasicke placky.Jedlo sa opat rukami. Na zapitie nam dali daky napoj a islo sa na druhe najvacsie jazero v indii.

Opat len relax na lodke,fajn priroda okolo. Tento vylet odporucam,da sa ist aj na luxusnych hausbotoch ale tie su uz o dost drahsie.

Este sme mali jednu zastavku v mini dedinke,kde nam guide ukazoval rozne rastliny a ako sa robia lana z kokosu.

Nazad sme isli tak ako sme prisli,ja v taxiku s indami,ostatny v minidodavke. Indovia este nakazali taxikarovy aby zastavil v pristave,porobili si fotky velkych lodi a islo sa dalej.Ja som sa nechal vylozit pred ubytkom.

Cista plavba s obedom trvala 5 hodin,preprava taxikom tam a nazad 1,5 hod.

Z ubytka som sa vybral opat do hotela sephhir,tu som si rano odlozil krabicu.Mal som stastie,bo rano akurat doplnovali vodu do chladnicky a kedze krabicu chceli zlikvidovat,vypytal som si ju. Najskor som ju nemohol najst ale nastastie som ju nasiel a sup ho zajtra zbalit balik a poslat domov.

V ubytku oddych a opat smer bus stanica a kupenie bus listku na zajtra do bangalore. Tam planujem jednu noc prespat a ist dalej do hampi.

Konecne som sa dal ostrihat,debil mi chcel davat zas masaz hlavy. Toto bolo moje posledne stihanie,viac uz neplanujem,takze mozem jednoznacne vyhlasit za best strihacov cinanov z nanningu. Pod strihanim si treba predstavit len masinku a najmensi stupen.

Na veceru som si dal zas ulicne jedlo,vajcovu placku a potom placku s troma malymi rybami. Opat klasika,jedenie rukami a umyvanie si ich v nedalekej bandaske. potom uz len kupa vody a spanok,dufam,ze bez utokov komarov.

naklady

placka 2x - 10rup
samosa 2x - 15rup
voda 1l - 15rup
strihanie - 50rup
vajcova placka + 2 placky + 3 rybicky - 60rup
net 2 hod - 50rup
ubytko lodge - 250rup
statny NAC bus ernaklum - bangalore - 540rup

fotky
http://min.us/mX2PSJU7xQh4A

Advertisement



Tot: 0.11s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0723s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb