147.den - Cochin,pevnost,presun do Bangalore


Advertisement
India's flag
Asia » India » Kerala » Kochi
January 31st 2013
Published: May 15th 2013
Edit Blog Post

V noci zas tie kurvy utocili ale uz menej.

Rano som sa chcel oholit,zistene,ze som v KL nechal ziletky. Domov teda dojdem riadne zarasteny ale asi si radsej kupim neake to nadobicko tu. Uplny debil som, nechapem ako som to tam mohol zabudnut.

Batoh som nechal na recepcii,zobral krabicu s vecami a siel na postu. Posta cca 300m od ubytka na juh. Krabica vazila 5,6kg,tak som vybral igeliku s roznymi vstupenkami a inymi papiermi a hned to kleslo na 4,6kg. Plan bol pozicat si lepiacu pasku a poslat to tak. Lenze takto to tu nefunguje,vraj musia byt baliky zabalene este v zvlast plachte (mozno nemusia,len ma postarka natiahla a dala zarobit svojmu kumpanovy). Tak ma poslala mimo postu,mam ist do obchodu kde sa robi laundry.

Vysiel som teda z posty doprava ,hned prva odpocka doprava (smer moje ubytko) a hladal laundry shop. Ako som to hladal,zrazu na mna jeden chlapik zacal mavat. Kukam na to,sak to nebol zadny kamenny obchod,len obycajny stanok. Tu chlapik preberal spinave oblecenie a vracal vycistene ,ozehlene. Zrejme mu dala postarka echo,ze uz vyrazam,bo hned ako som opustal postu uzaj volakomu volala. Chlapik zobral krabicu,zalepil mi ju lepiacou paskou,som myslel,ze finito (o plachte som este netusil). Berem krabicu,on ,ze nie este to neni finito. Zobral plachtu,tu rozparal a obmotal ju okolo krabice.Rohy zosil a bolo to dokonale zabalene. Medzi tim co to robil som behol na 2 placky. Ked som sa vratil este do dosival,potom prislo na platenie,chuj pytal 250rupii.Kukam na nho ci mu sibe,zacal som sa s nim dotahovat,nakonec som mu dal 120 rupii a siel na postu. Fakt debil,tak isto ako aj ja. Som sa ho na zaciatku pytal,ze kolko to bude stat,nic nehovoril len sa usmieval.Chuj keby mi povi na zaciatku ,ze 250,tak sa na nho vyprdnem ale i tak tych 120 co som mu nakonec dal si myslim,ze bolo az az.

Na poste mi dali ciernu hrubu fixku,popisal som plachtu s adresou,odosielatela som dal seba. V malajzii stacilo dat ako odosielatela dat len email,tu bolo treba vyplnit plnu adresu. este som vypisal sprievodny listok,dal to postarke,vyplatil a siel dalej.

V pristave som prisiel akurat,lod do fort cochin odchadzala za 10.min. Listok oficialne stal 2,5rupii ale vsetci platili 3rupie,nevim asi 0,5 rupii nemaju abo co. Boli tu dva rady na listky,jeden pre muzov a jeden pre zeny,oba rady sa nakoniec stretali u jedneho okienka kde bol samozrejme jeden predajca. Inak rada nic moc,bolo predomnou asi 8 ludi a islo to fakt rychlo.

Na lodi som sedel na drevenej lavici vedla indov,pohodova plavba trvala cca 15.min.

Po vylodeni som isiel hned do pokladne a kupil si spiatocny listok aby som potom nemusel cakat v rade. Chyba. Chalan z pokladne po mne krical,ze mam nastupit na lod ked uz mam listok,hovorim mu,ze pojdem az na dasliu,nie nie, tento listok plati len na tuto. Tak mu ho vraciam ,s usmevom mi vravi,ze peniaze nevracia.Mam ho volakomu predat. Nastastie isol stary chuj,tak som mu ho predal. Dal mi 5 rupii,vydal som mu 2 rupie,v tom sa na mna osotil,ze listok stoji 2,5 rup,mam mu dat 0,5 rup.Tak som mu dal 1 rup nech je debil stastny. Prerobil som asi 1,5 centa.

Z pristavu som sa vybral kuknut slavne cinske rybarske siete. Zastavil som sa v divadelnom muzeu,boli tu rozne kostymi v ktorych hraju indovia divadlo. Akurat tu boli rozlozeny filmary,zrejme daky dokument tocili. Nakukol som aj do peper housu ale len na nadvorie.

Konecne som sa dostal k slavnym sietam. Zaujimave,len nechapem jak tam mozu nachytat ryby. Vzdy siet len ponorili a potom ju vytiahli. Par obsluhovacov po mne pokrikovalo nech idem az na plosinu siete,free ,free. No jasne kurva ojebavcska.

Po nabrezi totalnom spinavom nabrezi som sa dostal az k holandskemu cintorinu. Bol zavrety,tak som spravil len par fotiek cez branku.

Odtial som pochodoval po krasne pecucom slnku k kostolu St.Francis,volakedy tu bol ulozeny Vasco da gama,cul by mal byt niekde v Lisabone. Od kostola som este navstivil baziliku santa cruz,som sa trochu aspon schladil.

Kupil som pohladnice,zjednavat nechcel ale bol najlacnejsi v okoli,vyhladal som postu a poslal domov pohladnice. Znamky sa tu opat lepia pomocou lepu,tak som sa zas riadne zababral. Vsimol som si,ze ozaj vsetky baliky su zabalene v bielych plachtach,len co som kukal tak turisti vyplnali este dake tlaciva. Zrejme pre colnikov,to som ja nevyplnal,som zvedavy ci to teda dojde (balik nakonec dorazil po 1,5 mesiaci v poriadku).

Z posty som sa zastavil na kokos. Tieto su o dost mensie ako na filipinach. Ked som to spomenul indovy,jednoznacne odpovedal,cim mensi tim lepsi. Po vypiti som si ho dal aj rozkrojit a zjedol vnutro.

Cestou k holandskemu palacu sa na ceste pohybovalo uz dost zvierat,kravy,psi ale hlavne kozy,tich tu bolo strasne moc. Na uliciach samy bordel,spina,chaoz,trubiacie auta. Uplny sok,takyto bordel som este nikde nevidel. To sa ani neda opisat,to treba vidiet. Palac nic moc,do muzea som nesiel a k mesite sa mi uz duplom nechcelo,tak som zamieril nazad k ferry.

V uliciach bola kopa nakladiakov co vykladali/nakladali rozne korenia,strukoviny.

V pokladni na ferry som si vystal uz vacsiu radu,kupil listok a cakal na lod. Pokladnik mal pravdu,cul mi dali iny listok. Jeden chalan asi rozmyslal tak ako ja,len mu pokladnik nepovedal,ze listok neplati,tak siel so zlym listok,jasne,ze ho nepustili. Lod totalne napraskana,ludia sa tlacili jak divy. Cestou sme stali este na dakom ostrove.

Po vystupeni som dokupil vodu,zobral batoh a siel na net. Tu som bol len 0,5 hodiny,ma chytila sracka,jasne,ze po opusteny miestnosti ma to preslo.

Clovek ked chce ist do verejnej netky musi sa zaregistrovat,t.j. treba ukazat pas,zamestnanci si opisu udaje a uz sa moze surfovat.

Pre istotu som ale i tak hladal neake wc,napadlo ma,ze na hlavnej som videl KFC. Vo vidine cisteho zachoda som sa tam teda vydal. Dal som si tam menu a potom zmrzku a samozrejme vyuzil zachod. Boli tam aj zapadniari co sa hrali na indov,pekne po indicky obleceny ale hlavne ,ze su v zapadniarskom podniku.

Z KFC smer bus stanica KSRTC (statna bus stanica),este som mal 2,5 hodiny casu ale fakt sa mi v tomto teple a s batohom tulat po hovno meste nechcelo.

Kupil som si banany,jedol a siel bocnou ulickou,zrazu sa oproti mne vyrutili zebrajuce deti a chceli rupie,nic som im nedal,tak zacali ukazovat na banany nech im dam. Nasrat vam kurvy male.

Na ceste vsetci trubia jak drbnuty,normalne mi z toho huci v hlave,kokoti indicky.

Na bus stanici sa pohybovala krava (zviera,nie zena),cul sedim na lavicke,akurat tu obsmrda zebrak,nasrat ti. Volaky indovia mu davaju prachy.

Som zvedavy aky pride bus,co tu vidim tak zatial hruza. Zla sprava z Bangalore,CS co som mal u nho byt,mi poslal negativnu odpoved. Este furt nevim ci tam prespim niekde abo pojdem hned na bus do Hospetu a odtial do Hampi.

Bus dosiel nacas. Mal som super miesto c.4,v druhej rade,predomnou nebola sedacka,tak sa dalo paradne natiahnut.Vedla mna nik nesedi,parada,aspon sa vychrapem. Po nastupeni sok,v buse totalne teplo a milion malych musiek ale ako sme sa pohly musky zmizli a teplo tiez. Cestou sme mali asi 3 zastavky

naklady

balik 4,66kg - 1414 rup
balenie balika - 120rup
placky 2x - 10rup
zmrzlina kfc - 14rup
kfc menu - 78rup
ferry ernaklum - fort cochin - 3rup
ferry fort cochin - ernaklum - 4rup (zpocitana strata 1 rup co som predal zly listok,inak stoji cesta 3rup resp 2,5rup)
pepsi 0,6l - 30rup
maly snickers - 15rup
kokos - 25rup
pohladnice 5x - 40rup
znamky na pohladnice 5x - 60rup
samosa 2x - 10rup
placky 2x - 10rup
net 0,5hod - 15 rup
voda 2x1l - 30rup
banany 3x - 15rup

fotky
http://min.us/mX2PSJU7xQh4A

Advertisement



15th May 2013

heheh
hlavne ten slovny obrat s kravou na poste

Tot: 0.084s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb