143.den - Presun Daraga,Legazpi,Manila,Kuala Lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur » China Town
January 27th 2013
Published: May 12th 2013
Edit Blog Post

Z ubytka som vypadol uz o 5/45,na recepcii nik nebol,tak ako obvykle klucik nechani na stoliku.

V meste som si chcel dat na ranajky hambac ale stala tam kopa ludi a islo to strasne pomalicky.No nist,hadam cestou na letisko este dake obcerstvenie bude.

Pred obchodakom Mail ma odchytil nadhadzovac jeepney a posadil ma do jedneho. Po 5.min sedenia ma vodic poslal do druheho auta.To ma vyhodilo pri Aquinas University hospital,odkial je to 15 min.pesi na letisko.Jeepneym sa dalo ist aj na krizovatku k letisku odkial je to cca 3 min ale chcel som po ceste najst jedlo,ktore som bohuzial nenasiel.

Po prichode na lestisko ma privital nadherny pohlad na sopku Mayon. Uplna parada,skoda,ze sa mi vycasilo az v den odchodu,ak by som mal taketo super pocasie ako sa crtalo dnes bola by to ina pesnicka.

Letiskovu mini halu otvrali az o 7/00,tak som cakal vonku na lavicke a kochal sa sopkou.

Konecne zacali pustat ludi do odbavovacej haly.Lenze im nesiel rontgen,tak debilna pracovnicka chcela aby som komplet vyhadzal batoh,nastastie som ju presvedcil a komplet vyhadzanie batohu sa nekonalo,iba 1/4.Aj to mi chcela krava zabavit noznicky na nechty,pritom batozina isla dole do lietadla a nie hore. Uplna magorka. Po tejto kontrole prisiel na rad bezproblemovy checkin.Batoh 14,6kg,ostatne kila v rozpadajucom sa thajskom mini batohu. Vyfasoval som miesto pri emergenci exitu,online checkin bol teda zbytocny. Po zbaveni sa velkeho batohu som siel do cakacej haly,bolo treba zaplatit odletovu taxu 30p,potom zas prehliadka,ale tu to nebrali vazne.

Chvilu som si posedel v odletovej hale,nechal tam maly batoh a siel sa najest do restiky,ktora bola pred odletovou halou.Tu som si dal mega drahy sendvic a vratil sa nazad do cakacej haly,uz ma neprehladavali,tak som mohol v pohode preniest bombu.Bola tu super rychla wifi,obcas som pozrel na pokazeny rontgen,kde museli ludia vybalovat svoje kufre.

Lietadlo bolo plne do 3/4.Po starte prebiehala opat sutaz o reklamne predmety. Kto prvy ukazal 10x50p ziskal cenu,resp ukazal manzelsky prsten alebo odpovedal kde najdaleje lieta cebu pacific. Kedze som nic z tychto podmienok nesplnil,nic som nevyhral. Let bol opat kratucky a opat v pohode.

Na manilskom letisku som siel podla navigacie k odbaveniu sa do Kuala Lumpur. Zas som sa postavil do debilneho radu,jeden clovek to tu riadne zdrzoval a nakoniec ho ani neodbavili. Dostal som sa na radu a zas problem so statom Slovakia,opat si nieco pracovnicka overovala u druhych kolegov ale nastatie len chvilku,potom kukam,ze co mi lepi aku nalepku na batoh,singapur,no hohoho ja predsa letim do kuala lumpur. pracovnicka kukla na to a uz sa ospravedlnovala. Este ,ze som si to vsimol,inak ktovie co by bolo s mojou batozinou.

Po vyfasovani letenky a zbaveni sa batohu som sa siel najest mimo letiska,kedze som mal este cas. Skoncil som vsak iba v mcdonalde co je cez cestu,bo bolo fakt mega teplo a nechcelo sa mi slapat dalsich 20.min k lacnemu jedlu.

Tu som si dal menu a k nemu ananasovy dzus,za nho sa plati pripatok 5p.Po jedle som si spocital mince a kupil za ne mcfluery.Som sa ich aspon zbavil.

Po opusteny fast foodu sa na mna zavesili zas zebracke deti,fakt mega doterne.

Na druhej strane cesty som nalepil nasu nalepku a siel rychlo do klimy na letisko.

Pri vchode opat kontrola batohu,mak zaplatena odletova taxa 550p a smer imigracia.Opat chceli vyplnene tlacivo (take iste ako pri prilete),tak som si zas vsetko vymyslel,colnicke sa nezadalo miesto pobytu,dal som tam len manila,tak som jej povedal,ze si uz nepamatam hotel.Mavla rukou,tak som sa pobral na letiskovu kontrolu,opat prepasovana 1l voda. Securitakom sa nepozdavala moja ladvinka,3x ju rongenovali,som musel vyhadzat cely obsah,dalsi securitak sondoval kolko mam u seba penez,tak som mu povedal zero dollars and fifty euro.Nechapal taku malu sumu ale pustil ma dalej. Dnes teda mega buzeracia na letiskach,ale ked im to robi dobre co uz.

Cakanie na let na super stolickach,nastupenie do lietadla,ktore nakonec meskalo hodinu.Nas nechceli pustit spine,cakanie spestrila opat hra o suveniry ale opat bez vyhry. let bol fajn,konecne som sedel pri okne. Mohol som obdivovat super ostrovy,lode,dalsie lietadla a samozrejme oblaky.

Na letisku v KL bez problemov,uz to tam dokonale poznam. Nasadol som na bus a smer kl sentral.

Na Kl Sentral opat prestupenie na lrt, ktore ma odviezlo jednu zastavku na pasu sari.Mal som problem s kupou listka,mi to nechcelo brat papierove peniaze,tak na info pultiku rozmenene na drobaky.

Po opusteni stanice som uz v tme a dazdi pochodoval do mojho original backpackers hostelu,dormi mali full,no nic,tak som siel skusit hostel birds,aj tu bolo full,ostal mi este oasis (
na nho su v original backpacker hosteli zrejme riadne nasrani,bo tam maju pri recepcii vycapene,ze su to podvodnici) ,bohuzial aj tento bol full. No a zacal problem,viac vytipovanych som nemal,tak som navstivil este dake 3,vsetko full abo drahe. Nakonec som musel skoncit v dorme za 30r,mega sialena cena ale v cene su ranajky (jasne,ze len toasty a rozne natierky v cene mozno 1r,takze cena s ranajkami je len lakadlo na rozmaznanych turistov).

Fakt ma to nasaralo,takato mega cena,ale ozaj som uz o 22/45 v dazdi chodit po meste nechcel,mozno v inych castiach su lacnejsie ubytka ale ozaj som nepocital s tym,ze z 3 tipov budu vsetky obsadene.Vraj je tu daky inidicky sviatok preto je vsetko full.

Vybehol som na jedlo pod nadchod,vratil sa nazad a zistil velmi zlu spravu.Zajtra je posta zavreta. Tak to mi fakt naburalo plany. Do Indie som mal ist s poloprazdnym batohom,cul pojde s plnym,dufam,ze tamojsia posta bude lacna.

Na izbe sa nakonec zaplnili vsetky postele.Zaspal som okamzite,pri kazdom pohybe mi moja postel krasne vrzgala.

naklady

jeepney daraga - lezapis aquastic university hospital - 8p
sendiv hami chees na letisku - 50p
letiskovy poplatok legazpi - 30p
mcdonald menu - 164p
mc fluerry - 39p
letiskovy poplatok manila - 550p
lrt kl sentra - pasu sari - 1r
eclipse guesthouse dorm - 30r
roti - 2r
ryza,zelenina,krevety - 7r
voda 1,5l - 0,8r
gril.banany 4x - 1r

fotky
http://min.us/mbfzFWLNHxEXa2


Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb