119.den - kota kinabalu


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah
May 27th 2018
Published: May 28th 2018
Edit Blog Post

Moja cs aj s kamosmi ma vyzdvihuje na cas.

Valime si to na ranajky (pipin restika), kde sa zoznamujem s ostatnymi z party co idu stahovat.

Ranajky nechavam na cs. Objednava mi strednu velkost polievky a zvlast nudle s porkom.

Jej kamos si objednal xl menu, fakt mega porcia nudli.

Osadenstvo cisto cinske.

V kk vraj ludia jedia zvacsa len rano a vecer.

Po jedle smer dedinka za kk.

Na ceste policajna kontrola ale prechadzame v pohode.

Zacina stahovanie a totalnale cinska antilogika pri nakladani.

Najskor mame vsetci 6 ludia odmontovat jednu osb dosku kde sa zadrel srob.

Nakonec to ostavaju robit dvaja ludia. Ostatny nakladame dvoch hiluxov.

Prvy nalozili tak, ze tam vosli len 4dosky z postele a postel.

Kukam na nich ci su ok.

Tak vylozit toto vsetko a po reorganizacii sa tam zazrakom vosla pracka a stary stol so sijacim strojom a samozrejme postel a desky.

Druhy hilux nalozeny len 4kreslami, v pohode by tam vosiel aj stol ale to by nemohli byt posrany z policajtov a mat gurtne.

Fakt totalna dezorganizacia.

Udajne v malajzii nesmie nic precnievat z auta viac ako 10cm.

Cs brat si chcel zobrat maly bananovik, jasne, ze ho pri vykopavani cely odfajcil.

Nalozeny, smer moje bydlisko.

Tovar vylozeny a zacanie zbierania tehal co su po pozemku.

Cs a jej kamosi tu chcu mat pristresok. Ten stoji ale neni tam podlaha.

Tehly vystacili asi na plochu 5percent.

Vsetko mal pod palcom jej brat. Ziadne vyrovnanie zeminy do roviny resp zaklad s kamenmi a na ne tehli. Nist len tak od oka.

Ako to ulozil zistil, ze fakt tehal je malo.

Cs prichadza s novym napadom.

Na podlahe ziadne tehly ale konstrukcia sa spravi z dreva.

A nie hociakeho ale zo stareho co sa tu povaluje.

Bratovy asi doslo ked som sa pri tehlach pytal na vysku, ze cul ju bude treba spravit.

Napusta do hadice vodu a urcujeme vysku, okolo natahajume spagat.

Zacina odklincovavanie starych, prachnivych hranolov.

Uplne zbytocna robota, toto sa tu nikdy nemoze podarit postavit.

No ale robil som co kazali.

Brat cs mal vsetky naradia fungel nove, vraj sa o ne stara ale podla mna niektore nastroje drzal prvy krat v ruke.

Druha skupinka chystala office. Ten fakt pekne spraveny ked som videl fotky pred a realitu teraz.

Medzi pracou sme vybehli na obed.

Objednali mi rybaciu polievku s nudlami, samozrejme sme jedli u cinanov, kedze vsetci okolo su cinania.

Polivka slaba, na jedlo sa stazoval aj cs brat, mala porcia.

Po praci vsetci odisli, sprcha a hodinovy relax.

O 20.00 ma prichadzaju vyzdvihnut a smer mesto.

Mesto z auta nic moc.

Jest ideme v turistickej casti do damn goods burger.

Parkoviska uplne narvane. Jeden umelec za volantom oskiera auto a pokracuje si dalej.

Objavuju sa tu po case aj biele tvare.

Partia mi objednava jahnaci burger s vajcom, hranolky a cola.

V ponuke bol aj mega burger apocalyptico (asi 10burgrov v kope)

Fakt fajn podnik, totalne napraskany, tak sedime vonku.

Tito ludia su tu dost popularny, furt ich niekto zdravil.

Jedna baba je znama blogerka, preto sme zakotvili aj v tomto podniku.

Prisli sa na mna pozriet aj jej dve sestry (ako tolko tucnych cinaniek som uz dlho nevidel).

Jedna sa potapa, odporuca destinaciu lionlion.

Pri jednom ponore jej dosol vzduch, vynorila sa na supu zo 7m ale bez naspedkov, iba ruky mala cervene.

Pri inom ponore ju dobre daleko odviezol prud. Ju museli ratovat.

Co ma stvalo, tak sa medzi sebou bavilo vsetci cinsky.

Cca 2hod pred zaverecnou obsluha vyvesuje sold out.

Dnes predali 25kg masa.

Dozvedam sa, ze su tu prazdniny, tak mozno bude problem s ubytkom.

30-31.maj je tu festival tradicneho jedla.

Najedeneho ma vyhadzuju doma, opat cely dom pre mna len cul spim v inej miestonsti kde postavili postel.

Z chladnicky si davam pivo skol, pustam radio a pokusam sa zaspat. Nedari sa.

Z radia konecne normalna hudba a ziadne cinske uspavanky resp malajzijske sracky.

Naklady :

Polievka, nudle s porkom velkost L, caj s mlikom : 12rm


Advertisement



Tot: 0.53s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.2944s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb