Dk lignende tilstande...

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Cameron Highlands
November 6th 2008
Published: November 6th 2008

...om sommeren. Vi er i Cameron Highlands, som er et plateau oppe i bjergene. Vi snakker ca. 1700 meters hoejde. Temperaturen kommer sjaeldent over 23 grader og heller ikke under 10. Det er helt rart at bli koelet lidt ned, men Dorte savner allerede varmen.
Klimaet er perfekt til te-plantager, hvorfor der ogsaa er en del af dem. Vi var ude at se en af dem i dag, og det var et storslaaet syn! Bakkerne var naermest floejls-agtig groenne, og vi har aldrig set noget lignende. Omraadet er meget Engelsk-praeget, og mange af husene ku lige saa godt ha ligget i Derbyshire. Meget interessant sted. Og saa vrimler der med fugle!! + der er mange fantastiske vandrestier i regnskoven, som vi har benyttet os af.

Vi drager til Kuala Lumpur i morgen, hvor vi vil tilbringe resten af vores rejse. James Bond - here we come!!

Vi gik i noget jungle der pludselig mindede om Fangorn Forest fra Ringenes Herre.Vi gik i noget jungle der pludselig mindede om Fangorn Forest fra Ringenes Herre.

Paa billedet ses Gimli i forgrunden og Eowin i baggrunden.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb