Kys til Bjarne, Kys til Danmark, Adjoe Malaysia.

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
November 13th 2008
Published: November 13th 2008

Saa gaar turen snart hjem, og nej hvor har vi nydt det!
Den sidste uges tid er tilbragt i Kuala Lumpur.

Vi har vaeret paa sightseeing i skyskrabere, badet i kaempe vandland, vaeret i fuglepark, biffen og mega shoppingcentre.
Virkelig en storby med alt hvad man kan taenke sig. De enorme Petronas towers, taarner sig op over byen med deres 500 meter, og om aftenen er det staal indsvoebte monstrum oplyst af kaempe projektoerer, hvilket er en real eyecatcher.
Vi har tilbragt en dag i Sunway Lagoon, som er et stort sommerland, der indeholder actionpark, waterpark, forlystelsespark og dyrepark. Det fede var at der udenfor komplekset stod et stort skilt hvor der stod: Faarup og Djurs sommerland go home! Det var skaegt at vaere der!
I dag har vi vaeret i biffen og se Madagascar 2. Den var ret saa sjov. Men det sjove var ogsaa at vi grinede af alt det malayerne ikke grinede af, og omvendt. De er lidt mere til 'fald paa halen' humor...
Shoppingcentrene her hoerer ikke til de smaa. En af dem havde over 300 hundrede butikker, foruden 2 biografer og en indendoers forlystelsespark. En anden havde en skoejtebane midt i det hele.

Vi
Kvinde daekket fra top til taaKvinde daekket fra top til taaKvinde daekket fra top til taa

the national mosque: alle kvinder skulle daekkes helt foer de matte komme ind.
har spist os fede i inder-mad, boet fantastisk paa et skoent hotel, shoppet til vi blev flove og elsket hinanden paa trods...

Tak for alle de dejlige hilsner og kommentarer undervejs. (nej Kristian I, det var ikke Ras's mave. Blot et bortkommet badedyr...)
Foran venter 24 timers rejse. Skoent!
Ses

MunkenMunken
Munken

Selv maendene skulle daekkes, det gaar jo ikke a vise ben og arme
Batu cavesBatu caves
Batu caves

Hinduistisk tempel i klipperne
taenk at vaere gift med den der...taenk at vaere gift med den der...
taenk at vaere gift med den der...

Rasmus i sit yndlings element
BirdparkBirdpark
Birdpark

Ja jeg var lidt bange for at den skulle hakke mig i skulderden
Agnethe og Joergen som ungeAgnethe og Joergen som unge
Agnethe og Joergen som unge

sikke et godt billede til kalenderen hva.. mor og far
by nightby night
by night

ikke billigt at holde dette lys-monstrum igang (altsaa det i baggrunden)

Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0269s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb