Cameron highlands

Asia » Malaysia » Pahang » Cameron Highlands
August 12th 2008
Published: August 10th 2008

Cameron Highlands
Fra Borneo tog vi til vest Malaysia og op til Cameron Highlands. Det var meget rart at komme op i hoejderne og blive koelet lidt ned igen. Her var vi bla. ude og se en af de stoerste te-fabrikker og plantagerne. Her lavede Rikke saa en helt fantastisk dog utilsigtet joke, da hun havde taget sin starbucks coffee t-shirt paa. Det fik guiden der skulle vise os rundt temmeligt hurtigt kommenteret.
Vi var ogsaa en tur paa en sommerfugle farm, hvor der forventeligt nok var en del sommerfugle, men ogsaa en del andre snedige dyr, som vi fik lov at komme i naerkontakt med. Det var til guidens store fornoejelse at finde mere og mere mystiske dyr frem som han kunne saette paa os. Hans store numer var skorpionerne, hvor jeg taenkte at det nok var nogle uden gift, men da han naermest havde smidt den i ansigtet paa mig, kunne man se en stor draabe loebe fra broden og maerkeligt nok var der heller ingen af dem der kom bag os der tog dem op.
Vi var ogsaa ude paa en lille trekkingtur for at komme op og se verdens stoerste blomst. Paa vejen tilbage var der et lille vandfald, hvor man kunne blive koelet enormt meget ned. Vi stoppede ogsaa ved en lille landsby, hvor vi lavede en mindre pusteroers konkurrence.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0233s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb