104.den - kota bharu


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Kelantan » Kota Bharu
May 12th 2018
Published: May 17th 2018
Edit Blog Post

Dnes som potiahol az do 9.00.

Po rovnakych ranajkach ako vcera smer lodka na druhy breh rieky.

Pridem si teda k hotelu ridel odkial chodia lodky. Recepcny vravel, ze mam ist rano, no co je to rano, vsak.

Dosol som tam asi nieco po 10.30. Cakal som zhruba dve hodiny, no nic nedoslo.

Tak som sa na to vyprdol a aspon po takomto relaxe nazad do mesta.

Na zemi som videl noviny a tam policajti v uliciach v jakarte. Valka ma teda obisla.

Zastavujem sa na jedlo, na pitie si objednavam ladovy caj (es tee). Na moje prekvapko mi donisli teply hnedy caj s mlikom. Chut fajn, si spominam, ze mi v minulosti chutil ale kurva venku cez sto stupnov a ja pijem teply caj.

Jedlo chutovo ok, len uplne mala podkovicka ryby.

Z jedla smer ulicka so street art. Je to nenapadna ulicka medzi jalan ismail a jalan dato pati.

Sem som chcel ist uz vcera ale fanatici v ulici blokovali prechod.

Budovy su tu pekne pomalovane roznymi vyjavmi. Jedna strana je neutralna, kozmonaut, pracujuci ludia, kvetiny avsak druha je orientovana silno moslimsky.

Vojaci, zubozeny ludia, freedom palestina, neaky vodcovia, tanky.

Kresby fakt pekne.

Smer kulturne stredisko na jalan padang perdana. Predstavenie malo zacat o 15.00 ale predavaci vravia, ze az o 15.30.

Podla fotiek vonku to nevyzeralo dako vabne.

Mam teda este nieco cez polhodinku.

Blizko na zapad je velka budova. Dnu prudia davu zien s detmi a manzelmi. Je to obchodak, no skor bazar.

Na prizemi kopa stankov, uzke ulicky. Predava sa tu zvacsa osatenie.

Ako vravim, fakt uzke ulicky medzi obchodikmi, cca 1.5m. Takze furt som bol v zapche.

V jednom obchodiku pokec s domacim predavajucim parom. Obchod moc nejde. Kecali by sme aj dlhsie ale dosli im zakaznici.

Presun do kulturaku, o 5.min by mala zacat sou ale divaci ziadny a ucinkujuci sa este len vybalovali. Chystali si velke bubne.

Seru na to teda a okolo stadionu idem nazad do ubytka.

Juzne od stadionu je food court. Moslimy sa uz zacali zbiehat na jedlo. Ono je akurat ramadan, tak mozu jest az po 16.00 (tak vravel recepcny)

Oci mi hned padli na abc, v ponuke bolo aj cpt. Mal som si dat radsej to, abc slabucke, ladu dost ale prilohy malo.

Co som kukal tak aj porcie jedal tu boli dake male, preto kotvim na sever stadiona v miestnej vyvarovni. Zlty skelet.

Tu kopa ludi, vacsina si davala kura, ostatok rybu.

Opakujem po vacsine, prso som si vybral.

Fakt mega kus.

Naberac mi to zabalil spolu s ryzou do papiera, zagumickoval a uz som padil k pokladni.

Vyvarovna mega vytazena, furt doplnali grilovane kusky kurata resp ryb.

Naberaci sa nemali sancu ani zastavit.

Sadam za stol, odbalujem papier a pustam sa do jedla. Kedze neni pribor, jem ako vsetci rukami. Fakt skvele spravene kuratko.

Ledvaj som to do seba natlacil.

Na ubytku relax.

Ozvala sa mi zabrzdena cs co som sa s nou mal vcera stretnut. Odpovedal po 14hodinach, ze i dnes ma volno. Tak reku ok mozme behnut dnes na veceru. Samozrejme odpovede som sa uz nedockal. Toto fakt nepochopim, uplna turbka. Sak bud sa chcem alebo nechcem stretnut a zbytocne nezavadzam ludi.

Aj piggy sa mi ozvala, volno ma len 19.maja. Navrhuje melaku resp ipoh. Obe zamietam, je to uplne mimo kurz a obe onicom mesta.

To jak keby ja idem zo ziliny do trencina (akoze kl, odkial odlietam) a clovek mi navrhne stretko na jeden den v trnave alebo bb. Uplne mimo cesta.

Kurva, polroka vi, ze dojdem a nevi si spravit cas. Hlavne, ze som ju ja u mna doma hostil tusim 2 alebo 3 noci. A to som ju este vyzdvihoval v ga, povodil kade tade, dokonca aj guide som bol v ba, napojil, nadojil 😊

Po relaxe presun na stadion.

Tu opat podnik napraskany, davam si cat fish. Velka porcia, nie jak v diengu kde ani maso skoro nebolo.

Repete, papier, pokladna a jedenie rukami.

Cul to vsak jem na stadione.

Dnes sa hra nizsia liga, vstup gratis a ludi minimum. Vcera bolo skoro plno (neviem aku ma kapacitu stadion).

Futbal opat slabucky, fans nula bodov, skor vsetko boli divaci az na 4 bubenikov, co bubnovali cely zapas a na jedneho kokotka s napisom save gaza. Ten to riadne prezival a z poza ohrady pokrikoval na hostujucich fans (rodinny prislusnici hracov na hlavnej tribune).

Ulice opat dost plne (23.00).

Na ubytku zhavim huste.sk a zacinam kukat zapas, furt to seka, tak to vypinam a spanok.

Naklady :

Ryza, ryba, caj s mlikom : 8 rm (6+2)
Nakup : 1.34€ (karta 6.25 rm)
Abc : 3 rm
Ryza, kura, priloha : 6.5 rm
Ryza, cat fish : 7 rm



Advertisement



Tot: 0.585s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb