103.den - kota bharu


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Kelantan » Kota Bharu
May 11th 2018
Published: May 12th 2018
Edit Blog Post

Poradne konecne vyspaty vo fajn posteli.

Na ranajky hrianky, dal som si 4ks s fajn jahodovym dzemom.

Len bol problem spustit hriankovac. Zastrcky tu maju totiz vypinac a na to som zabudol, tak volam staff. On len prepol vypinac a uz to ficalo.

Ou zrejme dobra sprava ohladne korei. Udajne tam ma ist v auguste na dovolenku pan generalny riaditel s manzelkou. Dufam, ze v mojom termine. By to bolo super aspon by mi donisli neaky matros (horalky, parenicu a stare tricka) a ja by som nieco poslal domov (magnetky a biely prasok).

Z ubytka prieskum mestecka.

Prva vec na zozname, stadion.

Oj na hlavnej som objavil indicku restiku Shan Sri Dewi Restaurant Sdn. Bhd. Uz sa tesim na roti.

Vodici oproti indonezii su tu uplne spomaleny. Kazdy ma pustal cez cestu, ziadne trubenie alebo nebezpecne manevre.

Prichadzam ku stadionu, dnu sa mi nedari najst cesticka ale objavujem putac na zajtrajsi zapas. Takze tu ostavam este jednu noc navyse.

Suara muda a dato pati to su ulice kde je trh. Opat oblecenie ale tentoraz oproti vcerajsemu nocnemu trhu aj stanky s jedlom.

Opat by jedli len oci, davam si wafle na palicke a to zapijam ladovym napojom.

Obsluhe som dal 10rm, dost dlho som cakal na vydajok, prachy mi dal az ked som dostal tovar.

Je tu neake moslimske zhromazdenie, kopa ludi sedi na zemi a po bokoch ulice. Kukam okolo seba a samy moslimy, ty vole to bude dake extremisticke kazanie tak sa po jedle pakujem. Aj mi bolo divne, ze starsi lude po mne moc pekne nekukaju.

Po dubaji prva krajina kde sa ludia neusmievaju. Inde clovek dosol do obchodu hned usmev, na ulici tez vsetci vysmiaty ale tu nic.

Moslimske zeny su tu oproti indonezii dost pri sebe, take zahalene gulky, cinske zas bud moc stare alebo mlade.

Po trhu cez malu bus stanicu (zrejme len mhd) postupny presun k rieke.

V jednej ulicke pekne pomalovane steny a nad nimi stebot vtakov.

Dostavam sa k rieke pri hoteli ridel.

Hned mi prichadza smska. Vitajte v thajsku. Konecne mam inak po indonezii signal. Veru o2 sa moc nevyznamenalo. Budem si muset preposlat dake prachy na fio. Fakt nechapem preco u nich treba cakat na potvrdzovaci sms kod, ine appky maju vlastny potvrdzovaci kod, ktory si clovek urci (revolut, mbank) takze sa netreba stresovat ci je signal alebo neni.

Dost zanedbane nabrezie s par lavickami v tieny, par restik a kaviarni (otvorena len jedna).

Rieka siroka, totalne hneda farba. Tak tu sa lude asi nekupu.

Farbu ma vdaka rubaniu stromov v protiprude aspon tak vravel majitel ubytka

Par hangarov s clnmi a stiplavy zapach. To mi nerobi dobre a hned zacinam kychat.

Relax pri vode sa teda rusi a idem nazad do mesta.

Je piatok, vsetky muzea zavrete. Chcel som navstivit vojenske.

Zvonka si teda fotim par strojov co je vonkajsia expozicia, fakt maly priestor.

Dostavam sa k Museum and Handicraft Village, fajn drevenna velka budova. Branka bola otvorena, ocitam sa na nadvori kde je mala fontana ale inak nic zvlastne.

Mestska trznica cez den praska vo svikoch. Na prizemy kopa ovozelu, ryb, kurat a inych kusov masa. Mimo ryb, ktore su nalozene v lade ostatne masa su len tak pozavesovane, pohadzane na stole bez akehokolvek chladenia.

Nesmiu tu chybat predajcovia oblecenia, hraciek a inych blbosti.

Po zmrzke (v pohari chleba, kukurica, ryza, posyp) presun do nakupneho strediska giant.

V supermarkete kupena voda a neake tie snacky, platba kartou bez problemov, stacilo len prilozit, ziadny kod.

Zastavka u indov, roti az vecer.

Na bananovy list mi nakladaju ryzu, dve mini oblohy a velky kus stehna + omacka co sa dava k roti a jeden chipsovy chleba.

Indovia naookolo jedia rukami, ja rukou iba kura, ryzu s lyzickou.

Na ubytku relax vonku v pristresku, pisanie dennika, upratovanie mailov.

Zacali prichadzat novy hostia na jednu noc, vsetci idu zajtra na perhantian. Dosli aj dve biele tvare, par z argentiny ale hned zalizli na izbu.

Byva tu aj jeden stary beloch, vsetko tu upratuje, zrejme tu pracuje. Komunikovat moc nechcel. Vzdy sa po pozdrave vyparil.

Poobednajsi spanok.

Vonku v pristresku ma domaci ponukli pizzou, fajn len nahovno zaklad.

Nazajtra mi domaci odporuca ist lodkou od hotela ridel do dedinky kampung laut a poobede ist do kulturneho centra na kulturnu vlozku (zacina to kazdu sobotu o 15.00 a o 20.00).

Ozvali sa mi 2 cs, jedna moze ist dnes so mnou naveceru a druha ma volno zajtra, bo dnes je v ipohu.

Nuz ale nakoniec nic z toho nebolo, bo druhej je zle a prva sa ozvala az po 6 hod okolo 21.15 a to som uz nebol online, tak som jej napisal co zajtra a odpovedi som sa veru zatial nedockal.

Na veceru behnute do blizkej cinskej stvrti cca 100m na hlavnej.

Je to lahke spoznat, vsade kopa sikmacov, zvacsa same rodiny.

Dve velke miestnosti a dnu kopa stankov, vsetko skoro v cinstine az asi na dva stanky, tak objednavam tam.

Ryza fakt mini porcia, pork vo fajn omacke ale nic extra.

Motal sa tu jeden ind co predaval hodinky, to bol druhu nesikmac co sa tu nachadzal, prvy som bol ja.

Dalej tu cinsky par predaval liecivy olej. Rozdali letaky, pockali, nikto nic nekupil tak pokracovali.

Dnes citim obvzlast hlad tak kupujem na ubytko este jedno cinske jedlo.

Taky mix vsetkeho ukuchteny na velkej panvici.

Na ubyku len tak studujem mapu, ked sa zrazu dostanem k stadionu a tam na mna vyskoci, o 5min sa zacina zapas. Nelenim a uzaj tam padim.

Este, ze je toto mesto malicke.

V okoli stadiona kopa aut, skutrov minimum. Nuz hold vyssia zivotna uroven.

Zapas sa uz zacal ale vonku este kopa ludi, tak ako pred vstupom tak aj pri kase.

Nastastie sa to pri kase hybe rychlo.

Idem na tribunu za branku, nebola tam ziadna rada a clovek mohol ist hocikam.

Trhaju mi listok, ziadna security kontrola a uz som na tribune.

Je 15.min tribuna plna, ziadne sedacky ale len betonovy oval.

Futbal strasny, fans tez nic moc.

Opat dve skupinky na dvoch tribunach v pocte asi 30ks ale s fajn velkymi bubnami.

Cez polcas boli aj 3 mexicke vlny. Vyznam vsak nechapem, ved fandit sa ma cez zapas.

Do reci som sa dal s miestnymi, i tu je zakaz pyra. Vedeli kde je svk, bo prednedavnom sme hrali s malajziou priatelsky zapas U21.

Na ubytko navrat okolo polnoci.

V uliciach a podnikoch dost ludi. Hlavne v okoli giantu.

Este sprava z indonezie, sopka merupi sa prebrala k zivotu. Fak mega kudol dymu podla fotiek ang spravy som vsak nenasiel, stalo sa to par hodin dozadu. Dobre, ze som tam uz neni.

Naklady :

2xwaffle na palicke : 2 rm
Ladovy dzus : 2 rm
zmrzlina : 2 rm
Nakup : 1.62€ (karta 7.6rm )
Ryza, kura, : 8 rm
Kong po pork : 6 rm
Cinsky fastfood : 4 rm
Vstup na futbal : 15 rm
sladka voda na futbale : 2rm


Advertisement



Tot: 0.804s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.5206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb