102.den - presun do kota bharu


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 10th 2018
Published: May 11th 2018
Edit Blog Post

Spanok viacmenej v pohode, okolo 4.30 sa poberam ku gate skoro na konci terminalu.

Kukam lepsi na odletovu tabulu a tam kuala lumpur air aisia 5.05 cancel, az ma zamrazilo, nastasti to nebol moj let.

Pred gateom prevaha sikmacov, biely asi 6ks.

Skusam dat moj mobilny boarding pas, system ho nacital v pohode ale v zalohe bola aj papierova verzia.

Letadlo plne, sedim v strede ale na moje prekvapenie dost miesta.

Vazil som si batoh, ma 8.6kg t.j. limit prekracujem o 1.6kg ale samozrejme ma nik nastastie neriesil.

Z letusiek airasia uplne sklamanie, co si pamatam tak to bola extratrieda ale cul uplny opak.

V letadle som dorazil knihu. Chlapik iny blazen, to co on tam stvaral fakt to nevymyslis to asi treba zazit (osobne by som to zazit nechcel ani nahodou). Oj len cul mam strach sa co i len kuknut na sikmacku 😊

Letadlo roluje na odletovu drahu, uz sme pripraveny na start a zrazu letuska. Jednemu z cestujucich je zle, musime sa vratit, ospravedlnujeme sa.

Tak nazad na odstavnu plochu, cestujuci vystupuje, pilot caka na pokyn z veze a uz ideme. Startujeme zhruba o hodinu a stvrt neskor.

To nevadi, furt mam dost casu na prestup v kl do kb (kota bharu).

Pristavem o 10.00, leti mi to o 13.10, zato sikmackej rodine do saigonu uz o pol hodinu.

Vacsina ludi ide hned na imigracku, ja sledujem znacenie na domestic transfer.

Niektory zabrzdeni sikmaci blokovali priestor na rychlo pase, pardon nezaberalo, tak som do nich jemne narazil a uhli.

Na imigracke nikto len ja (tato je transferova domestic tak asi preto).

Colnicka sa pyta kolegu ci fakt tam kam smerujem lieta nieco do kb, pozitivna odpoved a uz mam prvy stempel v mojom druhom pase.

Druhy som dal schvalne, bo z malajzie letim do brunea a ti udajne nemaju radi izraelske razitko, ktore mam v prvom pase.

Ah drbnuty izrael, fakt neodporucam navstivit pokym sa ich gestapo neznormalizuje.

Komplet cesta z opustenia lietadla az pred gate j15 aj s imigrackou mi trvala rychlo krokom asi pol hodinu.

Gate uplne nakonci terminalu, tam takto skoro len jedna sikmacka.

Free wifi velmi rychla len moja baterka v mobile uz len na 12percentach.

Tento odstavec ma tusim dost sexualny podton, neodporucam ho citat v moslimskych krajinach 😊

Je tu i zasuvka ale nemam redukciu, ono to ide aj bez nej, len by som potreboval nieco pichnut do strednej diery aby som uvolnil poistku. Nebudem tu saskovat, musi to vydrzat.

Prichadzaju pracovnici a ide sa do ohradky kde cakame na boarding.

Rovnaka ohradka pre dobytok ako v ba, nevim kto sa bol u koho ucit pri tomto navrhe. Este, ze do letadla nejdeme 50m busom ako u nas ale pekne chobotom.

Zaujimava vec, appku nemal nikto iba ja, vsetci papierova verzia.

Im jednu cast odtrhol ale mne nemal co, dokonca ani nikomu nic nepipal. Tak do tohto letadla sa mohol dostat kazdy

Boarding, najskor priorty, zadna cast a nakonec predna.

Sedim v ulicke, letadlo opat full.

Batoh mam o 4 rady dalej.

Cez ulicku francuzsky hovoriaci marocky par. Uplne arogantske hovada. Vyhukovali na cele letadlo (rozpravali sa medzi sebu), pri opustany letadla sa normalne tlacili cez ludi, ne aby dockali kym sa rada posune. Fakt nevim o co im islo ked aj tak pri pase cakali na batozinu.

Let kratucky ale zato dost turbulencii. Jedna tesne pred pristatim.

Letisko malicke, zachody dost spinave, zlata jakarta.

Pokus o vyber penez, prvy atm cmbn neuspesny, mi tam vyhodil neake debilne moznosti a pred tym tam bolo nieco o percentach (mozno len reklama) tak skusam druhy, zltu banku maybank. Bezproblemov vybrate skoro 200€ , revolut karta (lepsi kurz ale max vyber 200€ za mesiac, potom + 2percenta)

S prachmy opustam letisko a smer bus zastavka, ta je dobre viditelna. Treba ist z arriving haly furt rovno az k hlavnej ceste.

Tu ma chcel odvist cierny taxikar za 50rm do mesta, bus stoji 1.8rm.

Neskor sa tu zgrupili viacery cierny taxikary a zamestanci letiska. Dobre sa poznali.

Dvaja to vzdali a sli spolu na taxi, ostatnych postupne vyzdvihovali rodinny prislusnici.

Po 45.min zastavujem bus c.9. Ten mal az jedneho paziera.

Keby vim, ze budem cakat tak dlho, zbehnem na jedlo cez cestu. No nikde ziadny cestovny poriadok nebol vyveseny len kopa plagatov, vlajocok k volbam, ktore dnes skoncili.

Volby vyhral 92.rocny dedo, ktory skoncil s politikou pred 15 rokmi ale nelichotiva situacia ho nastartovala opat kandidovat. Vladnut bude 2 roky. Podla chlapika z ubytka a aj viacerych ludi je to fajn neskorumpovatelny clovek co ocisti celu malajziu od korupcie. Iny ludia neboli s volbou spokojny.

Clovel ked tu ide volit, tak svoju volbu pecati otlackom praveho ukazovaku. Ten mu ostane (prvy clanok) cely cierny dokolecka. Vraj sa takto eliminuju podvody a je aj vidiet kto volil a kto nie, farba ma zliezt cca po tyzdny.

Z busu ideme najskor cez blizku nakupnu zonu ala voderady neskor uz nabiehame na hlavny tah.

Vonku som zhliadol jeden volebny promo stanok v zelenej farbe v tvare tanku. Iny radikalista. Neskor v meste videne len tuto zelenu a modru farbu.

Vyskakujem pri odbocke do ubytka ideal travelers house.

Mimochodom cestou sme nabrali dalsieho pasaziera, takze sme boli az traja v buse.

Ubytko zvonku moc lakavo nevyzeralo, dnu mi cinsky chlapik oznamuje full.

Smer dalsie zecks travelers inn.

Opat nic moc dojem z vonka, dnu mi ponukli dorm za 15rm (wiki uvadza 12)

Ten spraveny na medziposchodi, poschodova postel a jedna singel, od okoliteho sveta oddelene len polostenou, ziadne dvere.

Skusam ubytko vedla, izba za 20rm ale ani ju nekukam, okolie nic moc, tak ako vedla stary dom.

Zabavili domace male deti, tie sedeli nahate v obyvacke, ked ma zbadali hned si zacali zakryvat pipikov 😊

My place guesthouse, moja dalsia stanica.

Singel (dvojpostel s fanom, ranajky, share kupelka) ponuka za 38rm (lebo dvojpostel), tak reku som sam, dve noci. 20rm, berem to, bo fakt ok prostredie a fajn recepcny.

Na hlavnej ceste v 711 kupa vody a coly (konecne normalna chut), potom jedlo oproti ubytku (kedai makan).

Do polivky som si mal vybrat prilohy, tak vajco, tofu, plnena feferonka a paprika asi tez s tofu.

Po jedle sprcha a okamzity spanok.

Budim sa po neakych 4hod, vonku uz tma (20.00)

Smer mesto, cez den to tu bolo riadne vymrete ale cul vsade ludia.

Pri obchodaku timor sa nechavam zlakat na hambac. Fakt dobry.

Niekde v okoli by mal byt nocny trh. Ale vsetky stanky pozatvarane.

Ulickou sa dostavam k miestnej trznici, ta ale ziva prazdnotou.

Prechadzam nou a kotvim v plnsom podniku Medan Selera Buluh Kubu.

Zlakalo ma ABC.

To hned objednavam, prinasaju mi velku misku farebneho drveneho ladu, dolu kusky cokolady, zele a inych ingrediencii.

Fakt to je dobre.

Prisada si ku mne majitel (?) ktory tu komanduje 4 handrove hlavy co obsluhuju.

Pripada mi pritepleny, strasne potichu hovori. Po zdvorilostnej konverzacii si sada k dalsim hostom.

Jedny hostia po zhliadnuti menu odisli asi drahe. Ja som menu nevidel.

Na jalan buluh kulu nachadzam nocny trh (ked to bolo ono) ale len stanky s oblecenim iba jedna restika s jedlom ale jedli by uz len oci co som fakt prekvapeny.

Ķopa ludi je vsak v cinskej stvrti kde su uz otvorene restiky a aj par stankov pri ceste. Tie uz zacinaju balit (22.00).

Zajtra veru na veceru pojdem sem.

Na ubytku sledovanie s domacim v tv skladanie slubu noveho premiera a spanok.

Naklady :

Vyber 930 malajzijsky ring (rm) = 198,57€

Mhd c.9 (15.15hod) : 1.8 rm
Nakup : 5.95 rm (voda 1.5l 2.85, cola 0.5l 3.15)
2x My place guesthouse, singel, fan, ranajky ,share sprcha : 40 rm
Mee kare : 6 rm (5 priloh)
Burger s vajcom : 3 rm
Abc : 3 rm


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb