Arslanbap


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Jalal-Abad
July 26th 2014
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Probral jsme se uplně rozlámaný z minibusu a k tomu mě bolí břicho a leze na mě nějaká viroza, jako na všechny. Přijeli jsme do levkýho kempu asi ze sovětský doby je to u jezera pod velkou horou která má 4500 metrů. Je tu sprcha postele a šíleně hnusný záchod, ale když musíš tak musíš..:D Na pokoji jsem s Traianem z Rumunska a se Stefanem z Itálie, kterýmu není moc dobře. Pro problémy s trávením se vžil pojem vodopád (waterfall) který tu začínáme slýchat docela často..:D Odpoledne jsme se vydali k pravému vodopádu asi 5 km od kempu. Podél celé cesty je něco jako trh, kde můžete vidět čerstvé maso pověšené na slunci a mraky dalších věcí jako čerstvé ovoce a med. Všude ale opravdu všude jsou melouny. Na trhu jsem si koupil kovbojský klobouk za 120 somů( 50 korun), abych nedostal úpal. Pod vodopádem jsme se krásně schladili a pokračovali jsme na vydlídku nad něj, kde jsme si nacvičili roll call AIESEC. Večer jsme šli na něco jako diskotéku, kam nás díky mel pustili zadarmo. Poprvé se stalo že cizinci to mají levnější než místní. Akce suprová a vrátil jsem se tam ještě 2x...Bruno zvrací..dostal nějakou virozu (kterou si projdeme skoro všichni). Mezitím jsme ještě pozvaný k sousední buňce na piknik. Poté co jsme se vrátili z párty, která končila v 11 už, tak se ještě dělala řetězová masáž..:D


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.128s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0915s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb