Cesta do Oshe


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Osh
July 27th 2014
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Od rána je mi špatně, ale dá se to přežít není to jako u Stefana a Bruna, u kterých je to spolu s Kirsten nejhorší. Kirsten musela do nemocnice a Bruno odpoledne taky. Potkal jsem holku ze včera, která brutálně dobře tancovala. Odpoledne jsme jeli do Ořechového lesa, který tu založili Arabové a Turci a je to vývozní artilk z téhle oblasti. Do Oshe jsme se vydali hned poté a cesta trvala asi 6 hodin. Celou jsem ji prospal, protože mi bylo fakt blbě (bolela mě hlava a břicho a do toho jsem měl teplotu). V maršrutce se nedalo moc dýchat, kvůli vedru z okolní pouštní krajiny. Večer jsme dorazili do Oshe, kde jsme spali ve školce, která patří rodině Jamy (holka z AIESEC). Je tu i bazén a sprcha takže paráda. Nurperi (holka z AIESEC) mi donesla teploměr a snažila se mi pomoct. Zjistil jsem, že náš řidič je Ujgur a chce se odstěhovat s rodinou do Kanady. Živí rodinu 2 děti manželku a rodiče tím, že je řidič. Vydělá si až 20000 měsíčně. pracuje ale 14 hodin denně 5-6 dní v týdnu. Večer jsme měli ještě meeting ohledně pravidel, ale vše v pohodě.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 45; dbt: 0.0419s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb