Osh

Asia » Kyrgyzstan » Osh
July 28th 2014
Published: August 1st 2014

Ráno mi nebylo ještě nejlépe, ale vše šlo jako po drátkách. V 9 už jsme vyjížděli směrem na Suleiman Too (posvátná skála nad městem). Navštívili jsme muzeum ve skále, kde nám řekli, že tohle místo bylo svaté pro Islám, Budhismus, Zoroastrismus i Křesťanství. Poté jsme vystoupali až na vrchol hory odkud byl krásný výhled na celé město a mešitu. Nádhera..!! Strávil jsme tam přes hodinu...fakt něco úchvatného. Potom jsme šli v 5 lidem ještě do nové mešity z roku 2012, kde jsme měli i přednášku o modlení a o tom jak se musíš omýt před modlením, které by mělo být 5x denně. Jih je o dost pobožnější než sever. Poté jsme jeli na jídlo do Burger restaurace a poté ještě na místní bazar pro jídlo. Nekoupil jsem vůbec nic a bylo šílený vedro. Potom jsme dorazili zpátky do školky, kde jsem dali bazén a pak jsme udělali jídlo pro ostatní. Byla to ryba a Mel udělala nějaký sladký kuličky, který byly výborný. Večer jsme koukali na horory asi do 2 do rána a u toho jeden kluk z Taiwanu šíleně prděl ze spánku, museli jsme odejít ven...:D Spali jsme asi jen 3 hodinky protože ráno se mělo jet na oslavu konce ramadánu.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb