Japonsko - suhrn, naklady


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan
August 19th 2018
Published: August 22nd 2018
Edit Blog Post

Tato krajina bola do mojho itinerara zaradena len kvoli opatovnej moznosti stretnut sa so skvelou dievcinou ruri.

Ono cele hokkaido bola prakticky o tejto babe. Nuz len skoda, ze ma priatela.

Ak chce clovek spoznat blizsie hokkaido potrebuje mat svoj vlastny dopravny prostriedok, bez neho sa na kopu skvelych miest nedostane.

Busom/vlakom sa da dostat len do urcitych casti a aj to tieto nepremevaju dost casto.

Ono sa mi ale celkovo hokkaido velmi tazko hodnoti, bo som dost ovplyvneni pritomnostou ruri.

Tak ale, tato cast je idealna na turistiku, no najlepsie s vlastnym stanom, bo ubytka nenormalne drahe.

Jednoznacne odporucam navstevu onsenu ale skor daky mensi kde chodia domaci.

Jedlo je fajnove, ak chce clovek usetrit da sa stravovat aj v 711, tam tez ok jedlo.

Tokio jednoznacne neodporucam navstivit v letnych mesiacoch, je tam peklo.

Co sa tyka ludi. Su priatelsky ale strasne moc sa hanbia. Avsak staci spravit prvy krok a uz je to v pohode. Nuz v pohode, ono zas velka sanca na ang hovoriacich ludi neni (hokkaido)

Baby su tu dost zabrzdene ale velmi velmi pekne. Stale je to moja topka v azii.

Top zazitok ak nepocitam blizke stretnutie s medvedom je jednoznacne trip s ruri a neskor stretko s jej mamou. Len skoda, ze som to na konci riadne posral. No nist ide sa dalej.

SAPPORO

Ako mesto pre mna nic moc.

Vsetko zachranil pivny festival. Ine atrakcie nula bodov.

Este bol fajn vylet na kopec moiwa.

No a samozrejme nesmiem opomenut skvelu ruri a mamu. Bez nich by to tu bolo fakt onicom.

NOBORIBETSU

Fajn dedinka na jeden den. Ok vulkan, vuklanicke jazero a pre mna top onsen aky som kedy mal.

Mali sme stastie na oni festival. Velmi dobry zazitok. Odporucam

Ubytko

aka to ao hostel - fajn ale dost daleko od hlavnych atrakcii. Busom sa to ale da zvladnut (podla turistov co sme tam stretli). Len bacha, v okoli fakt nic neni. Jedna restika a obdalec 711. Cisto hostel len na prespatie. Cena odporucam

LAKE TOYA

Jazero velmi pekne. Hlavne pohlad na neho z hotela, ktory mal na najvyssom poschodi onsen.

Mali sme tu aj jedinu spolocnu turu na vrchol usu zan. No turu, hore sme sa vyviezli lanovkou a potom sme sli po hrebeni s neskutocnym mnozstvom schodov.

Bolo to ok ale lepsi by bol samozrejme vystup hore pesi nez lanovkou

NISEKO

Prekvapenie tripu. V tomto mestecku je japoncina tabu.

Je to lyziarske stredisko, takze v lete uplne vykapate. Chceli sme ist na blizky vrchol ale pocasie nam neprialo.

Ono nic moc mestecko avsak ak by som siel turistikovat isto by to bolo fajn.

Ubytko

Oowashi village - 2dorm, share sprcha a dobre lobby. Cena. Odporucam

YOICHI

Tu je len whiskey muzeum. Co je pozitivne je free a co je este lepsejsie, su tu gratis ochutnavky whisky. Nebyt ochutnavok nebol by dovod sa tu zastavovat.

OTARU

Nic moc mestecko s jednou turistickou ulickou a jednym kanalom.

Mozno v noci je prechadzka popri kanalu velmi romanticka ale cez den nic moc.

V okoli su aj plaze ale jednu co sme navstivili bola slabucka s kopcom ludi.

UTORO

Malicka dedinka kde dokopy nic neni. Sluzi ako zakladna pre tripy do blizkeho np.

Pri pristave je fajn kopcek, z ktoreho je pekny vyhlad. Bacha na cajky, lubia osirat ludi.

Z pristavu sa da zobrat turisticka lodka. Clovek uvidi pekne utesy a ked ma stastie tak udajne aj delfinov a medvedov. Ja som nebol. Utesov z mora som uz videl kopu a delfinov tez.

Ubytko

3xshiretoko hostel hanare - dorm, onsen, ten je vsak v druhej budove, tak v zime ziadna vyhra. Lenn trochu v kopci a dalej od centra (10.min).Lobby v style loveckeho salonika je fajn.Cena 4000j. Odporucam

SHIRETOKO NP

Velmi pekne prirodne scenerie, jazera, hory, vyhlady, lisky a medvedi.

Prepravoval som sa tu pesi, busom, stopom. Bus moc frekventovany neni.

Topka bola tura zo shiretoko pass k jazeru rausu. Nadherne vyhlady, pekne jazera po ceste.

5lake ok ale zas taka bomba ako to kazdy opisoval to neni. Mozno platena cast je. Ja som bol len v gratis, kopa turistov.

Vodopad furepe vidiet mic neni ale fajn prechadzka.

Kamuiwakka hot waterfall ok ale pesi sa tam neoplati ist, po ceste mimo medvedov nic neni.

ASAHIKAWA

Tu som len cakal na ruri. Mesto uplne onicom, dobry je akurat park resp to je pokemon park, bo vsetci tu lovili pikachu.

Ubytko

Yado Retro House Ginza Asahikawa - 4dorm, share sprcha, fan. Moje najhorsie ubytko v japonsku. Mega teplo, majitel mi moc nezaoasoval, lobby ubohe. Cena 3000j.Neodporucam

SOUNKYO

Mini dedinka co sluzi ako zakladna na turistiku do okolitych paradnych hor.

Inak v dedinke absolutne nic neni.

Bohuzial ziadna tura sa tu nekonala, bo ruri nema rada turistiku.

Cestou sme videli aj paradne obrazce v poli. Bez auta vsak bez sance.

Ubytko

Kumoi hotel - Privat izba.Fajn hotelik na japonsky sposob, spi sa na matracoch na zemi, tie si treba samostatne nachystat. Onsen bol ok. Potesilo gratis kimono na spanie. V lobby je free biliard. cena 7000j. odporucam

FURANO

Opat nic moc mestecko avsak bol tu prave heso festival. Ten bol uplne bombasticky.

V okoli su aj pekne farmy ,na ktorych sa pestuju rozne kvety, vyzera to paradne ale opat bez auta neni velka sanca ich navstivit.

Modre jazero Shirogane Blue Pond bolo tiez pekne ale je to max na 20min, bo je male ale odporucam. Opat vsak treba auto.

Ubytko

Privat izba na japonsky sposob. Starsie ubytko plne star wars postaviciek.sprcha, onsen na prizemi. Z centra trocha dalej ale premaval free bus (mozno len kvoli festivalu). Cena 7000j

TOKIO

Na zaciatku sme boli na fajn ohnostroji. Fakt bomba. Ono cez vikendy v lete byva kopa ohnostrojov na roznych miestach a kopa roznych festivalov.

Vonku v meste sa cez den nedalo existovat, nenormalne teplo.

Hej nevidel som nocne elektronicke tokio resp rozne specialne restiky (robotia, macacia…) ale fakt mi to k stastiu nechybalo.

Futbal bol ok, druha liga po fans stranke lepsia avsak prva zas full stadion.

Mesto nesklamalo ale zas ani nepatri k neakym mojim favoritom. Ono je to ovplyvnene aj teplom a tym, ze som ho moc ani nepochodil. No plan.

Ubytko

1night 1980 hostel - kapsule dorm, share sprcha na inom poschodi. Metro blizko avsak moje destinacie boli na opacny smer t.j. vzdy neakych 40min presun cez cele tokio. Inak v pohode ubytko, v lobby boli vylucne len chalani. Cena 2225j

MOUNT TAKAO

Fajn unik z rozpaleneho tokia. Hore sa da vyviest lanovkou ale je to zbytocne, cesta hore je v pohode. Po dosiahnuti vrcholu sa da pokracovat dalej. Ak by nebol futbal siel by som. Mozno som sa mal vysrat na nho a ist dalej s fajn japonkou. Odporucam

KAMAKURA

Opat nie moc realne hodnotenie bo strasne teplo. Ono su tu len chramy, nic extra. Tura slaba.

Potesila vsak zastavka pri mori v mestecku Yuigahama, i ked plaz a more hlboky podpriemer a kopa ludi. No aspon som videl japonky v plavkach (slabota).

NAKLADY

Japonsko ( let taipei - sapporo 105.15€) - 19dni

1€ = 129.2071 j (td = japonsky jen) spraveny priemer z vyberov

Doprava : 119.78€ + 15 250j
Jedlo : 227.37€ + 23 088j
Ubytko : 114.22€ + 14 100j
Vstupy : 41.52€ + 400j
Ostatne : 18.7€ + 426j

Spolu : 53 264j + 521.19€ + 105.15€= cca 1100€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania


Advertisement



Tot: 0.274s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.0354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb