203.den - presun do busan


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Busan
August 19th 2018
Published: August 22nd 2018
Edit Blog Post

Rano som este nebol rozhodnuti ci tu ostanem abo nie.

Cakal som na spravu od jednej cs z pohangu (male mestecko cca 20km). Nuz nehlasila sa, tak to balim a v busane bookujem opat hostel zo siete kimchi, dufam, ze bude lepsejsi.

V 711 kupujem po case vodu, uz bolo treba vymenit flasu.

Chuj som si ale nekupil nic na jedenie do vlaku.

Listok kupeny v pohode s kartou.

Vlak prichadza len s 3 voznami, taky maly motoracik.

Debil som nevedel otvorit dvere do vozna, stacilo ich len potlacit.

Cesta do namchang ubehla velmi rychlo.

Vystupili sme tu len 4 ludia. Uplne prti mestecko. Stanica v rekonstrukcii.

Podla pokynov baby z hostela v andongu idem na bus zastavku (furt rovno, druha odbocka vpravo, za postu). Odtialto chodia dve linky 715 a 405 do Ganjeolgot.

Mam stastie bus prichadza do 5min (chodi raz za pol hodinu). Pipam kartu a uz sa vezem cca 25min.

Skusal som si nainstaloval mapy naver ale furt mi to instalovalo v korejcine, tak mi to je na dve veci.

Nuz vysadam teda na zastavke s par dalsimi ludmi.

Po vystupeni ma hned zaujala velka budova s napisom post.

Tak reku kupim znamky a poslem to do katalanska, anglicka a macedonska.

No hovno, bola to pekaren.

Sledujem ludi a postupne klesam k moru.

Tu fajn travnate priestranstvo s trochou tiena.

Dost ludi tu pustalo drakov, ono fajn pofukoval vetrik.

Popri nabrezi je pesia zona s fajn vyhladmi na more a skaly v nom.

Prichadzam k hlavnej atrakcii tohto miesta. Obria postova schranka.

No chyba mi tu predajna znamok. V obchodiku teda kupujem pohladnicu s predtlacenou znamkou a posielam ju kakavakovy, ked uz bude mat svoje prve narodeniny. Mali by mu prist az dve z korei.

Dalsia atrakcia je napodobenina pamatniku capo da roca, ktory je najzapadnejsim cipom kontinentalnej europy v portugalsku. Som zas zvedavy kolko ludi uveri, ze som v portugalsku.

Co ma na koreii tesi su free dalekohlady na roznych vyhliadkach. To je u mna velke plus.

Jeden taky je umiestneny aj pri malom majaku, bohuzial hore sa nedalo ist.

Po fajn hodinke nazad na bus zastavku.

Stihol som si tu omocit aj nohy v mori.

715 mala ist 14.50 ale nakonec isla 15.05.

Vyskakujem pri poste a smer zel.stanica.

Pri nakupe listku mi nefungovala ani revolut ani visa karta, tak bohuzial platba kesom, ktory sa mi uz mina a bude treba spravit dalsi, zrejme, spoplatneny vyber.

V okoli zhananie niecoho pod zub. Najskor som zabocil vlavo, tam prazdny trh a par restik. No na restiku nebol cas.

Nakonec nachadzam cu obchodik (zo stanice treba ist vpravo asi 200m).

Kupa jedla, to zjedene na nastupisti a odpad nechany len tak pohodeny. Maju tu mat smetiaky. Uz ma fakt nebavy vlacit vsetko odpad so sebou.

Vo vlaku tentoraz sedim v 4ke. Dve sikmacky a jeden ujko.

Jednej sikmacke padol na zem napoj tak trochu pokropila nohy oproti sediacej.

Opat nikto nekontroloval listky. Kontroli byvaju vraj sporadicke.

Co ma zaujalo na predoslom vlaku, boli sedacky ktore sa dali otocit o 180stupnov a tym padom s usporiadanie 2, vznikla stvorka. Samozrejme ale miesta na nohy v tomto pripade minimum.

Cesto do buejan ubehla rychlo. Cestou nic zaujimave.

Po vystupeni z vlaku pesibusom na ubytko.

Pred stanicou dost velky trh s jedlom, oblecenim a prkotinami.

Prvy dojem z mesta nahovno.

Spomaleny ludia na uzkom chodniku ma riadne nasirali.

Zbehol som aj do podzemneho mestecka ale tu tez kopa spomalnych ludi, ktory hocikedy zastali resp hocikedy odbocili.

Problem s najdenym ubytka. Ale nastasti ma jeden vratnik dobre navigoval.

Pobavil cennik ubytka. Noc za 15k w, ja mam tuto sumu za dve noci.

Jednoznacne i tu sa oplati bookovat cez internet.

Spim v 10dorme.

Tento kimchi je zatal lepsi ako ten v soule. Cistejsi a aj staff je normalnejsi, zadne ruske kurvicky ale normalny lude.

Taktiez i tu robia ludia len za strechu nad hlavou a jedlo (ake mnozstvo nevim).

Nepotesila platba v hotovosti.

Po zlozeni veci presun do podzemia, kde je party room.

Je tu pingpong, videohra, sipky a karaoke.

Dnu jeden clovek. Spraveny teda plan co kuknut dnes a zajtra

Na recepcii som stretol jedneho taliana, ten tez cul dorazil ale bol daky splaseny, tak som s nim nesiel von.

Recepcny na nepotesil. Lod na jeju je zrusena bo zas ide skurveny tajfun.

Pisem teda babe do soulu nech mi da daky tip.

Tongyenong je jej tip.

Zacina prieskum blizkeho okolia.

Kusok za riekou je supermarket, parada, lacne a dobre pivo hadam.

Jenpo dong tam smeruju moje kroky.

Vsade kopa mladych ludi, peknych korejok (tu su neni az tak moc zmalovane) a samozrejme kopa roznych restik a barov.

Nuz po prechadzke nazad ubytko.

Ono tu jest nemam sancu, vsetko je robene pre min.2 osoby.

Take bbq by som si dal, toho je tu hodne.

Po sprche spanok.

Naklady :

Vlak gyeongju - namchang : 2.84€ ( 3.6k w karta)
Pohladnica so znamkou : 1k w
Vlak namchang - buejon : 3.1k w
2xkimchee gh, 10dorm, share sprcha : 15.6k w
Nakup : 1.58€ ,(2k w karta)
Nakup : 3.63€ (4.6k w karta)
Voda 2l : 0.79€ (1k w karta)
Jedlo : 2.37€ (3k w karta)


Advertisement



Tot: 0.722s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.47s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb