189.den - tokio (futbal)

Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo
August 5th 2018
Published: August 10th 2018

Klasika, rano behnute do 711, ranajky zjedene v lobby na 3 poschodi, kde vzdy su len chalani.

Raz tu bola jedna japonka ale ta len cakala na check in.

Len tak kukam cs appku. A vraj kolumbijsky festival. Kontaktujem grupu 3 ludi.

Tada a uz mam o program postarane. Vonku vsak nenormalne teplo.

Kukam si referencie organizaterky. Az 8 negativnych referencii. Vraj uplna pica, co sa nedostavila na kopu stretiek.

No neva. Idem na stanicu Hibiya. V blizkom parku sa kona festival.

V parku fajn fontana a amfiteater.

Po bokoch chodnika rozostavane stanky s kolumbijskou tematikou, jedlom.

V amfiku (malicky samozrejme) uz kolumbijska muzika a tance.

Osadenstvo par japoncov a ostatok spanielsko hovoriaci ludia.

Automaticky na mna ludia spustali spanielcinu. Z nej viem len bueno dias senorita, una cerveza povfavor. Adios a puta 😊

Muzika genialna, konecne neake emocie a plno energie.

Cs nechodi, pica dala miesto stretnutia vpravo pri podiu, moje miesto pri exite metra zavrhla.

Nuz idem sa napojit do blizkeho metra na freewifi. Vraj ma nevi najst.

Nakonec sa stretavame pri stanku s kolumbijskou kavou. Davali ju gratis. Dal som ladovu verziu.

Na fotke vyzerala uplne inak. Cul sa stretavam s najtlstejsou japonkou na celom mojom tripe (fakt tlsta).

Nemam z nej moc dobry pocit, jej ang moc nerozumim.

Davame jedlo a sledujeme festival. Muzika, tanecky, karneval, spev.

Na podiu mix japoncov (zrejme studujuci spanielcinu) a hispancov.

Fakt super festival. Ludia v hladisku sa pripajali k tancu.

S cs rec nic moc, zvlastna to osoba. Tie referencie boli asi pravdive, dufam, ze mi nedrbne negativnu referenciu.

Festival konci o 16.00, no ja ho opustam o hodinu skor, bo futbal.

V metre pada rozhodnutie, vypustim asi kambodzu resp barmu a idem do juznej ameriky (bud z kl alebo bkk). Ked bude casu preverim letenky.

Tym padom svoju put neukoncim v azii resp v ruskom gulagu ale v horach v juznej amerike.

Co sa tyka penez, zrejme by mi mali vystacit v tejto krajine (myslim juznu ameriku) na 2 mesiace a potom sa uvidi, ci nacnem rezervu abo definitivny konec.

Uz ako skuseny harcovnik v pohode nachadzam keio linku a semi expresom vyskakujem opat na zastavke pri stadione.

Oproti vcerajsku uz haldy ludi a usmernovaci.

V 711 pri stanici nakup materialu nech som neni o smade a smer stadion.

Na kazdom prechode stali usmernovaci a pustali kvanta ludi.

Podla planiku co mi poslala agentura sa staviam do rady na listky. Predemnu asi 40ludi.

Nacinam prvu plechovku.

Cca ked som uz 10 na rade dojde ke mne usporiadatel a posiela ma do vedlajsieho stanku, tam nikto. Kurva keby vim nemusel som zbytocne stat v zlom rade ale spolocnost mi robilo pivko tak pohoda.

Ukazujem email, pas a uz mam v rukach listok.

Po dvoch spytaniach sa dostavam az za stadion kde je velke parkovisko a rozne rady ludi.

Samozrejme moja rada je posledna.

Vyzera to tu ako na zaciatku skolskeho roku na zakladnej skole.

Rozne skupinky ludi s roznymi usporiadatelmi.

Nacinam dalsie pivo. Nikto iny tu pivo nepije. Ah to je kultura, no beer, no fun.

Slnko pece, rada sa pomalicky posuva.

Konecne, sme dostali zelenu resp modru. Japonci na semaforoch maju sice zelenu farbu ale volaju ju modru. Som sa pytal preco, nevedeli odpovedat, vraj vlada povedala, ze zelena je modra a hotovo.

Po polhodine konecne na stadione.

Ziadne tlacenice, kedze vsetko bolo organizovane.

Rady ludi boli rozdelene podla listkov a neakym zahadnym klucom sa tieto rady pustali na stadion.

Opat mam free sedenie, tentoraz vsak na druhom podlazi, kotel je podemnu.

Do zaciatku ostavaju este 2hod.

Kupujem fajn ladovu drt. Slecne som podakoval a nezabudol povedat kawaii (prekrasna)

Likvidujem posledne pivo, ostavaju mi uz len dva caje

Stadion plny, hosti mozno 3000ks. Skoda, ze chalan z kobe je akurat v usa, inak by som bol medzi hostami.

Pred dvoma rokmi som bol na zapase v kobe s ultras skupinkou la famiglia.

Nuz cakal som hecovacky ako vcera, no nic. Uplne mrtvo.

Support zacal az na zaciatku zapasu. Opat to bolo take roboticke. Ludia mimo kotla sa moc nepridavali ale selfie nesmelo chybat.

Ked porovnam zapalenost fans, jednoznacne vcerajsi boli lepsi.

Fc tokio fans maju kvantitu ale nie az taku kvalitu akoby clovek cakal.

Futbal bol dobry, atmosfera tez.

Po zapase slabucka dakovacka a smer ubytko.

Vlak totalne napraskany, nasadol som na prvy co dosol (semi expres).

Opat vecera z lawsona a spanok.

Naklady :

Jedlo na festivale : 1500j
Nakup : 500j
Nakup : 3.89€ (498j karta)
Nakup : 10.61€ (1359j karta)

Tot: 0.924s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.6936s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb