190.den - tokio


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo
August 6th 2018
Published: August 10th 2018
Edit Blog Post

Dnes mam na plane kuknut cele tokio pesibusom nech som na nocny resp ranny let totalne k.o.

V posteli som nechal riadny bordel, zbohom cistotne japonsko.

Moje kroky smeruju okolo Shinobazunoike Pond k imperial palacu.

Samozrejme mam stastie a v pondelok je zavrete.

Tak sa skladam na lavicku pri priekope, ktora je napustena vodou a na nej plno lekien.

Palac vdaka priekope a hradbam vidiet neni.

Vsetko maju pod dohladom policajti.

Po mini spanku pokracujem az do casti sibuja.

Bol to dobre debilny napad, bo neskor vyslo slnko a do toho vlhkost. Ma to riadne odrovnalo.

Cesta zaujimava, mrakodrapy, ulicky, ludia rovnako obleceny.

Prichadzam do velmi kawaii ulicky takeshita. Ludi milion a rozne priteplene obchody z ktorych japonky boli hotove. Proste detsky rozum u dospelich ludi.

Este okukuken blizku cat street. Dalsa chobotina.

Pracem sa cim skor do parku cez cestu.

Tam asi 4 lavicky aj to obsadene, v strede parku chram Meiji Shrine Kaguraden.

Drevenny chram, ked turisti zaculi zvuk zvonu utekali jak splaseny k hlavnemu vchodu chramu.

Ja nasrany , ze zadna lavicka na spanie opustam toto nezaujimave miesto.

Hned vedla je genialny park Yoyogi Park.

Tu kopa laviciek, stolikov a kvanta domacich. Hlavne studenti.

Ti tu nacvicovali rozne vecicky.

Trebars asi 30clenna skupinka nacvicovala muzikal, dalsi neaky tanec, resp dalsiu divadelnu hru.

Ja som konecne chrapal na lavicke.

Po odpocinku smer stanica Shibuya.

Tu sa nachadza najznamejsia najludnatnejsia krizovatka.

No nebol som tu v spicke tak trosku malo ludi.

Pred stanicu socha psa haciko ale nist extra len pokokot ludi.

Na stanici som sa totalne stratil. Na info mi aj dali rady ale hned som to zabudol, nastasti free wifi a google ma navigoval na moje posledne miesto v tokiu, odaiba.

Podla popisu to malo byt fututisticke miesto, na ktore som sa dostal jr vlakom. Normalne mi na nho fungovala karta pasmo.

Tak vystupujem na stanici teleport a vonku velke kulove.

Akurat velke ruske kolo, nakupne stredisko (dnu obchody a jedlo v jednej budove, v druhej autosalon, toyota a tretej tusim fuji imaginarne studio, vypredane).

Som sa pomotal po obchodaku (stylovo spravena obloha, fontana, kostolik na taliansky styl)

Co bola uplna bomba, starodavne auta (60-70roky). Vauuu.

Autosalon v druhej budove fajnovy len moja baterka na mobile len 5percent.

Teleportujem sa na stanicu Tennozu Isle.

Tu chcem vratit pasmo kartu. Neda sa a vraj ani na letisku.

To je pruser, bo nemam prachy na cestu na letisko.

Saskukej vonku a nabieham do familymartu. Pojebany atm mi nechce dat 1000j, minimum je 10 000j

Drbem na to a idem na blizku (20min pesi) stanicu Shimbamba (podla veduceho sa tu da vratit pasmo karta = 500j)

Bingo, karta vratena, 500j ve vacku a mozem ist na letisko.

Vyuzivam monorial zo stanice Tennozu Isle. Este pomaham kupit listok volakym sikmacom a uz si sedim vo vagone.

Cesta ubehla rychlo, vlak prazdny.

Na letisku (international terminal) nikde nemozem najst peach check in.

Na info od slecinky, zistene, ze A. Este zistujem sprchy. Su na 1floor, to jest na prizemy. Som riadne spoteny.

Cena 1080j, pridim na to a umyvam sa v invalidnom zachode, tu vyhadzujem svoje posledne roztrhane veci a davam sa do cisteho.

Cakacka na check in. Medzi tym pri sprchach nachadzam free zastracku. Jeee stava do mobilu.

Zacina check in.

Srandujem s personalom, na konci vzdy dodam kawaii. Tak su trocha v rozprakoch.

Este odemma sikomoocka pyta vystupnu letenku z korei, tak jej ju ukazujem v mobile.

Fasujem vip miesto u emergenci exit. Oplatilo sa dojst skorej a zartovat s personalom.

Naklady :

Jedlo : 1050j
Vlak : 210j
Vratenie pasmo karty + kredir : +798j (500+298)
Nakup : 7.01€ (901j karta)
Nakup : 1.18€ (151j karta )
Nakup : 1.08€ (138j karta)
Jedlo : 7.73€ (994j karta)


Advertisement



Tot: 0.706s; Tpl: 0.023s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.4108s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb