177.den - utoro (furepe vodopad)


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido
July 24th 2018
Published: July 30th 2018
Edit Blog Post

Nieco okolo 5.00 zacal mat bus zastavky. Ludia postupne vystupovali.

Ja vyskakujem spolu s dalsimi troma (vratane cudzinca) pred velkym infocentrom.

Vonku zima a hmla. Na mikinu nasadzujem aj bundu. Neskor v hoteli davam aj teplejsie nohavice.

Na velkom parkovisku pred info centrom parkuje dost obytnych a normalnych aut.

Som prekvapeny, bo fakt dost ludi spi len tak v aute na parkovisku (nepocitam obytne auta).

Zastavka v 711 na ranajky.

Tie zjedene vonku a pomalicky smer ubytko.

Tam prichadzam nieco po 7.00.

Recepcia je v hoteli oproti.

Samozrejme takto skoro ma neubytuju, nechavam tu moj batoh a pesibusom smerujem k blizkemu (od ubytka asi 1.5hod) vodopadu furepe.

V mestecku fakt nikoho.

Mestecko len par domcekov, maly pristav a neake tie ubytka.

Po hlavnej popri moru si vykracujem v hmle dalej.

Prakticky az k info centru pri vodopade idem po chodniku.

Obcas neake to auto.

Vyhlady ziadne, bo hmla ale i tak to ma svoje caro. Okolo les, hory.

V infocentre kopa map, aj par ludi. Suvenir shop, free zachody a oznami o pohybe medvedov. Kazdy den je tu spozorovany min.1ks.

Po prirodnej cesticke v lese smerujem k vodopadu.

Viditelnost je asi tak na 5-10m.

Obcas mam strach, bo co ked dojde medved.

Velmi fajn prechadzka v lese, hmla v lese ma nieco do seba.

Po asi 20.min prichadzam k pristresku odkial by mal byt vyhlad na vodopad, no neni, bo hmla

Tak si len tak sedim a aspon pocuvam padajucu vodu.

Pada na mna unava. Nazad pesi busom iz dole kopcom.

Hmla trosku povolila ale furt je to nahovno.

Obed opat v 711.

Na ubytku idem platit revolut kartou. Platba nepresla, nejsu financie.

Tak ju rychlo dobijam. Recepcny sa cuduje preco mu zas davam rovnaku kartu.

Dorm je v budove cez cestu.

Velmi fajn miestnost, fajn lobby s polovnickou tematikou, vsetko z dreva

Nevyhoda, ziadna kuchynka ale hlavne ziadna sprcha. Do sprchy resp do onsenu treba ist nazad do hotela.

Onsen dva teple bazeny.

Dnu som len dakych 10.min a uzaj padim do postele kde zaspavam na dobre 3hod. Cesta ma riadne zmohla.

Po odpocinku smer dedinka.

Tunelom sa dostavam k pristavu odkial chodia vyletne lode.

Tu kopa cajok.

Leziem na blizku vyhliadku na kopci. Normalne drevenne schody. Vyhlad ok ale furt to neni ono i ked hmla uz ustupila z mesta ale v horach sa drzi.

V pristave som stretol aj lisku. Normalne si len tak sedela na hradzi.

Na spiatocnej ceste ma osrala cajka. Nastasti len male hovno.

Vecera nakupena v 711.

Restiky som tu ani nevidel, v hoteli draha.

Jedlo do seba hodene v lobby, tu belgicky par co cestuje po japonsku 4 tyzdne. Japonsky ucitel z jokohamy. S nim mensi pokec (ang nic moc ale dalo sa)

Po jedle onsen a spanok, bo furt som daky unaveny.

Na recepcii som si este vypytal pohar a pred spankom dal teraflu.

Naklady :

Nakup : 1.98€ (257j karta)
Nakup : 3.01€ (391j karta)
Nakup : 9.02€ (1173j karta)
3xshiretoko hostel hanare, dorm, onsen cez cestu : 91.15€ (11850j karta)


Advertisement



Tot: 1.162s; Tpl: 0.027s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.3231s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb