176.den - sapporo


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo
July 23rd 2018
Published: July 28th 2018
Edit Blog Post

Dnes v plane trochu oddychovy den. Ziadne daleke vozenie sa.

Na ruri je vidiet, ze uz ma toho plne zuby a bude rada, ze sa ma na par dni zbavi.

Ranajky si robime samoobsluzne z nachystanych surovin. Sendvic a k tomu broskynu.

Dnes som si ju neosupal. Vcera som musel, bo tato japonska rodina si vsetko supe, jablka, broskyne, dokonca aj rajcinu.

Po prichode mami sa vyberame vsetci traja na blizky kopec moiwa.

Najskor soferuje ruri avsak pred stupanim do kopca sa meni s mamou.

Autom (plati sa parkovne) prichadzame prakticky az pod vrchol kde je mala lanovka.

Tu vyuziva iba mama, mi ideme peso, cca 20min do mierneho kopca.

Naokolo oznamy, pozor medved. Vcera sa tu vraj daky potuloval.

Pesi sa da ist hore po dvoch cestickach, pekny chodnik alebo prudke stupanie po prirodnych schodoch. Ideme po prvej verzii.

Hore paradny vyhlad na cele sapporo resp na okolite paradne hory.

Po vyhlade ideme nazad tazsou cestickou az k autu.

Obiehaju nas sportujuci studenti.

My si len tak tancujeme pod lanovkou a cakame na mamu kym pojde okolo.

Velke mavanie a uz smerujeme do centra na pivny festival.

Mesto nic moc inak, budovy, budovy, budovy.

Na bus stanici nechavam batoh. Ten je poloprazdny, vacsina veci ostala u ruri.

Ta ma vybavila kartickou prvej pomoci. Vraj ak budem mat problem mam to hocikomu ukazat a on bude kontaktovat ruri.

Ulozne mi opat vyplatila ruri, uz ma to fakt sere, bo zatial som toho moc neplatil.

Mama medzi tym sla odstavit auto domov ale neskor sa k nam pripoji, na beer festival.

Prechadzka centrom okolo vysielaca. Tu pekny park a kopa ludi.

Ludia sedia na lavickach, na trave, rozpravaju sa, popijaju pivo.

Aj v japonsku sa moze pit alkohol na verejnosti.

Zastavka na jedlo, rice bowl.

Prichadza mama, samozrejme mi bere ucet z ruk a vsetko plati.

Smer uz konecne festival ale este zastavka na vynikajucu tocenu zmrzlinu vo fajn cukrarni.

Tada, beer festival.

Sklada sa z 3 stacii. Prva asahi pivo, dalsia zahranicne piva a posledna sapporo pivo. Tam aj kotvime.

Dost ludi ale podla ruri stale malo.

Je piatok, v robote padla a vsetci smeruju priamo z prace sem.

Neni problem tu vidiet skupinky v oblekoch.

Jeden ma uz na hlave aj kravatu a to je len 19.00. Japonci nist neznesu.

Neskor sa jeden aj dogrcal (tipujem tak 4piva)

Mama ide objednat dake specialne pivo, nist moc

Vytahujeme zelene fazule, oblubeny doplnok k pivu v japonsku a pokracujeme v piti piva.

Medzi stolmi pobehuju tri druhy dievcat.

Jeden tip s velkou tabulou, na nu sa mavne, pribehne, spravi sa objednavka, vyplati sa.

Druhy tip v zelenom ubore. Na nu sa kyvne, dobehne, da sa jej listok od prveho tipu, po chvili pribehne s pivami.

Treti tip, hnedy ubor, to je zberacka poharavo a odpadu.

Vsetky tri tipy su velmi velmi mile a sexi ako neskor poznamenala ruri. Alkohol robi divy s ludmi 😊

Mama sa luci, objednava nam zemakove chipsy a dalsu rundu.

Ruri mama je presna kopia mami. Takze kakavo staci kuknut na tvoju babi a vis ake to tu je 😊

Co sa tyka piva, da sa tu objednat pohar 0.5l, veza 4l vacsia veza 8l a maly sud 15l.

Dost ludi malo na stole 8l ale nasli sa aj jedinci so sudami.

Ale to boli cele partie. Neskor tieto partie podgurazene alkoholom zacali lovit partie japoniek. Niektorym sa zadarilo a opustili pivny festival a smerovali na karaoke, kde neskor prisli po speve dotyky, pusinkovanie atd.

Takto mi to opisala ruri, osobne skusenosti.

Ruri riadne opivena (max 4piva pocitam), ja v nalade.

Nas stan zabera kamera, nelenim a cele osadenstvo sleduje na tv mini tanec. Kedze mam dres bili andeli, pocitam, ze zajtra si ho hufne budu kupovar hordy japoncov.

20.45 a konec zabavy, festival sa zatvara.

Sup ho do mesta na daku rusnu ulicu, kde davame jagitory. Maso a ine veci na palicke. Take jednohubky ale fakt dobre.

Podnik uplne prtavy v pivnicke.

Ruri ma este upozornuje aby som jej frajerovy nehovoril, ze poslednu noc budeme spat spolu v jednej izbe. Vraj by mi jednu natahol a potom zas ja jemu a on by padol na zem 😊

Ludia v uliciach pod parou.

Jedny sa medzi sebou bavili. Vraj sa im moc pacim. Hovorili po japonsky ale ruri to zacula a prelozila mi to. Hej boli to bukvicaci.

Tak sa pytam ruri ci vyzeram na bukvicaka, vraj nie ale mam moc pretty face. Oooo. Tak reku a co moj stamic,ci tez pretty. Soso 😊

Jaksi sme sa stratili, tak sa pytam skupinky kravatakov kde je bus stanica.

Ti cely happy, ze ich oslovil cudzinec.

Na bus stanici rozlucka.

Bus mi ide o 45.min.

Pred nastupom sofera zaujima len listok, ziadne meno nebolo treba. Tak keby mam na listku aj fuciminawaja je to uplne jedno.

V buse zaujimave usporiadanie 1+1+1.

Je tu aj jeden cudzinec.

Miesta na nohy ok, free rychla wifi, deka.

Sedem hodin cesty predomnou.

Sofer zastiera predny zaves, takze v buse tma a ide sa.

Naklady :

Vyber 30 000j = 233.91€
Jedlo : 790j
Jedlo : 660j
Jedlo : 5.97€ (776j karta)


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb