175.den - presun sapporo


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo
July 22nd 2018
Published: July 27th 2018
Edit Blog Post

Rano nasadzujem teraflu.

Mal som problem pustit vrelu vodu z kanvice, zmackinal som kazde tlacitko a nist, nakonec som to vzdal a zavolal staff.

Vonku nahovno pocasi, vsade hmla. Tym padom lanovka na blizky kopec pada a ide sa na plan B.

Smer daka farma, kde piknik s croasantom a cerstvym mliekom.

Mlieko nemali tak kupujeme cerstvy jogurt. Pri pokladni nemka, tak danke schon, bitte schon.

Ak by bolo slnecno tak fajn ranajky ale i tak pohoda. V spolocnosti ruri som velmi rad.

V okoli farmy sa dalo odfotit na traktore a na valci sena. K nemu boli zo zadu primontovane schody pre malych japoncov.

Tak zas kvanta fotiek. Z hokkaida budem mat za cely moj trip najviac fotiek seba sama.

Najedeny smer whisky muzeum nikka v mestecku yochii.

Opat parkujeme na platenom parkovisku. Pritom som jej hovoril nech to odstavy na free pred bytovkou. To sa zhrozila, takto to tu nefunguje, treba ist na platene parkovisko.

Nuz muzeum velke ale nic extra pre mna az na zaverecnu free ochutnavku 3druhov whisky. To som sa chcel otocit aj viac raz ale ruri mi to zatrhla.

Na whisky som moc neni ale bolo to ok. Aj som sa z tych poharikov dostal do nalady.

Vacsina zien si whisky riedila vodou, whisky asi ⅕ a ostatok voda. Ah ty japonci, nist neznesu.

Pokracujeme v tradicii a razitkujeme si ruky.

Z whisky posledna zastavka na okruznej jazde v mestecku otaru.

Pred tym vsak zastavka na plazi.

Straznik nam odpustil parkovne, bo sme spravili len par fotiek a padili dalej.

Plaz posiata stanmi a malymi detmi, more studene ale detom to nevadilo.

V otaru padame na ramen, fakt dobry.

Chcel som uz konecne zaplatit aj ja nieco ruri ale odmietla.

Otaru nist moc mestecko akurat dobra zmrzka, maly kanal kde sa vsetci fotili a kvanta turistov.

Mali sme stastie a na ulici videli bubnovu sou.

Uplna parada. Prekvapilo, ze v grupe bola beloska.

Kazdy z grupy raz zabubnoval na velky buben, pri tom robil rozne pohyby. Cloveka na velkom bubny doprevadzali male bubny.

Do sappora prichadzame totalne zniceny.

Cestou nesmeli chybat tanecky a spev.

Na jednej cervenej nas spozorovala posadka vedlajsieho auta (mlady chalani), mali z toho riadnu sou.

Inak vacsina ludi v aute totalne vazna, jak roboti.

Caka nas vecera. Japonsky hamburger. T.j. klasicke maso ale nie so zemlou ale s ryzou. Bolo to super.

Popitie par piv a spanok. Ruri sa opije uz z 1.5 piva

Naklady :

Jedlo : 450j
Pivo : 570j
2xpivo : 1140j
Jedlo : 1140j
Nakup : 0.84€ (108j karta)
Nakup : 0.76€ (98j karta)
Nakup : 3.23€ (420j karta)
Nakup : 2.45€ (318j karta)
Nakup : 2.43€ (315j karta)


Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0626s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb