Duikfoto's Indonesie

Indonesia's flag
Asia » Indonesia
December 25th 2008
Published: December 25th 2008

De technische problemen met de harde schijf (virussen op Indonesische computers) zijn nog niet geheel opgelost, maar we hebben een aantal duikfoto's terug kunnen halen. Speciaal voor onze duik- en biologische vrienden: de mooiste onderwaterfoto's van onze duiken in Bunaken, Lembeh en Komodo.

28th December 2008

Hey hey!! wat een super vette foto zeg!!!! Zeker nu het hier echt -5000 graden is (lees: gevoelstemperatuur) ben ik echt wel een beetje jaloers hoor!! Mega tof! Anyway, volgende week op naar NZ ook heel relaxed!! Ben heel benieuwd! Maar euh....alvast HAPPY NEW YEAR!!!!!! Hoop dat jullie het daar ook lekker kunnen vieren!! dikke kus!!
4th January 2009

Manta's en slakken
Hoi Bas en Eva, allereerst een knallend 2009 maar dat kan in jullie geval al bijna niet meer stuk. Wauw wat een gave foto's! Vooral die vliegende tapijten en zo dicht bij. Toppie, en al die kleurtjes ... Ademloos ........ scheelt wel lekker in je luchtverbruik :-D. Nog heel veel plezier en succes met de andere duik foto's. Hallo schatten, dit was dan de mail van een "gefrustreerde" duiker thuus op de bank in de polder..... Voor het jaartje erbij nog een dikke kus (voor allebei) Het zal een bounty-feestje zijn geweest, I presume ?. Geen bounty temperaturen at home. Wel een winter feestje met koek en soopie. De pictures onder water, echt grote klasse, we hebben genoten. Tot gauw.

Tot: 0.137s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0741s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb