54.den - presun takengon


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra
April 5th 2019
Published: April 12th 2019
Edit Blog Post

Po zobudeny este cakacka kym mi vratia 40k, nakonec mi dali 50k. Toto ozaj nepochopim ako niekto nemoze mat taketo drobne peniaze. Fakt tito ludia ziju len zo dna na den aj v takomto ubytku ?

Dole opat dane rovnake ranajky, bo ine tam nerobili.

Po ceste uz zacinali jazdit podomovy predajcovia bud ovocie, zakladne suroviny, domace potreby.

Jedno auto nalozene plne s vajickami v klasickych kartonovych korpusoch. Ten ked nabura ma vystarane.

Do reci sa dal so mnou vodic nakladneho auta a nakonec sa ponukol, ze ma zoberu do mestecka blangkejeren.

Dlhy nakladiak, soferom je jeho brat. Idu z medanu.

Cesta uzka a same serpentiny. Obcas vozovka prepadnuta rozmedzie od 10cm do 5m.

Do kazdej zatacky trubenie, bo zakruty sa vyberali do protismeru.

Okolita priroda paradna, super vyhlady na rieku, dzunglu.

V mini dedinkach na ceste susenie roznych plodin, trebars kakava (sofer mi tak povedal, neviem ci to ozaj bolo).

Toto malo vsak za nasledok zdrzania, bo ak slo oproti auto museli sme cakat.

Soferi nemali problem odstavit auto na ceste, cim dalsie zdrzania. Fakt neviem co by sa im stalo ak by potiahli kusok mimo cesty.

Sofer skoro celu cestu spieval.

Ja som sedel v zadu na posteli.

Dvakrat sme minali policajnu kontrolu. Policajt naciahol ruku, dostal baksis a pokracovalo sa v ceste.

Na jednom useku sofer prispel aj do zvonceka na podporu moslimov, pri tom on je krestan.

Dozvedam sa, ze v medane idu kurvy za 300k na noc.

Nakonec ma s velkym nakladiakom vyhodili az pri terminaly. Tak klobuk dole.

Tu mi hned aj vybavili odvoz do mojej cielovej destinacie.

Nasadam do Mitsubishi colt, co su dodavky co tu prepravuju ludi.

Dnu len ja a sofer, tak totalne ziskova cesta.

Hned za/v meste kopa oviec, obcas kozy a kravy. Ale oviec naozaj vela.

Cesta rovnako super ako predosla.

Nesmela chybat zastavka na obed. Uz klasika a ryba.

Na tejto zastavke sa zastavovalo vela aut, vsetci si sli splnit svoje modliace povinnosti do mesity.

Zrazu kukam na gps a ideme po neexistujucej ceste. V mape len vrstevnice.

Cesta nova ale i tu na niektorych usekoch prepadnutie vozovky.

Zacina klesanie k jazeru laut tawar od vychodu.

Paradicka, hlavne dedinka uprostred zelenych ryzovych poli kde bola mesita so zlatou kopulou. Vyzeralo to genialne.

Velke jazero sme obisli po severe.

Ziadny verejny pristup k jazeru. Vsade same sukromne pozemky resp rezorty (nic nobl, len chajdy)

Pri mestecku takengon na jazere rybarske domceky s chovnami.

Dodavka nastastie sla cez mesto a nie priamo na terminal tak sa nechavam vyhodit pri mojom prvom vytipovanom ubytku po cca celkovych asi 8hod vratane dopravy z ketambe.

Wisma Harapan Jaya, 125k na kludnom mieste s vyhladom na policka ale dnu zima, wisma fredy, nikto tam nebol, Hotel Syariah Darussalam full, Hotel Jeddah pre mna drahe, hotel tierga (100k) ubytovaval len indonezanov, bo cudzincov musi ist hlasit na policiu, hotel mahara (300k)

Potom este neaka wisma ale opat tam nik nebol.

Nakonec koncim v arizona guesthouse za hotelom syariah za 100k. Po dlhej dobe opat turecky zachod. Cely guesthouse riadne vlhky hlavne steny, izba studena, wifi len na prizemy, ja som na 3poschodi. Handrove hlavy na recepcii ang nevedeli.

Po ubytku prieskum mini mesta kde su prakticky hlavne len dve ulice.

Pri hoteli jeddah sa prave rozkladali predajcovia dzusov a hambacov.

Hned teda davam alpukat, konecne kvalitny a vona ma zlakala aj na hambac. Ten sklamanie, len vajco a platok neakeho masa, pork to urcite nebol.

Obsluha mi dava stolicku a neskor aj stol.

Stanok s dzusmy velmi popularny, zastavovalo sa tu kopa ludi.

Smerujem k jazeru.

Tu kryte molo, a domaci co sa tu fotili ostosest (ziadne druhe pohlavie)

Jazero pekne, zasadene medzi kopcami, vychod slnka tu musi byt super.

Traja ludia tu aj rybarcili ale zadne ulovky.

Po lavej strane kopa rybarskych domcekov.

Jedna lod v zajati lekien.

Fajn miesto.

Navstevujem kadernika, asi 7stankov vedla seba, cena vsade rovnaka.

Prechadzka po hlavnej kde same stanky resp len tak na zemi ludia predavali tunajsiu pochutku durian. Popri nich aj par aut s inym ovocim.

V mestecku strasna kopa kaviarnicok, tunajsia kava patri medzi top. V okoli su kavove plantaze, tie som zatial nevidel.

Na veceru davam shrimov s nudlami. Bolo to fajnove len dost stiplave.

Hned pri stanku je atm, no dnu zabrzdeny domaci co furt stlaca dokolecka to iste a nic mu nejde.

Ked som prisiel skusal som vyber v banke acah, to mi hned vyplulo kartu.

Domaci fakt bankomatovo zaostali tak idem opodial kde je klasicka bni banka a dost atm.

Vsetky v okupovani. Cakam vonku aj s jednym domacim, dosol dalsi a ten sa na drzovku vopchal dnu. Kurva, tak toto ne, idem za nim a staviam sa pred neho.

Max vyber 1.25mil, tak to 2x otacam, samozrejme uz mam horsi kurz.

Prachy mi vypadli v 50k, penazenku som ledvaj zavrel.

V lobby, len tam je net, trocha surfovania. Zajtra pojdem do banda aceh. Nema zmysel tu ostavat. Severna strana jazera nepristupna a v meste nic neni. Vozit po okoli na motorke sa mi nechce.

Naklady :

Vyber 1.25mil r = 80.37€
Vyber 1.25mil r = 80.25€

Lantong : 6k r
Dodavka Blangkejeren - takengon (9.00 hod) : 110k r
Ryza, ryba : 17k r
Arizona guesthouse, double, private kyblova sprcha : 100k r
Alpukat dzus, hamburger : 17k r (5, 12)
Strihanie : 20k r
Mie udang : 25k r


Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 26; dbt: 0.0749s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb