55.den - takengon


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra
April 6th 2019
Published: April 12th 2019
Edit Blog Post

V noci sa budim na bolesti brucha a uzaj upalujem na turecky zachod.

Toto sa este par krat opakuje.

Nakonec pada rozhodnutie, ze tu ostavam dalsiu noc.

Fakt mi je totalne nahovno. Pricina, vcerajsie mega stiplave jedlo.

V hrtane ma normalne pali.

Okolo obeda sa ako tak davam dokopy a idem do mesta na nakup bananov.

V indomarkete kupena voda a japonsky jointovy napoj.

S bananmi dost velky problem.

U jedneho stanku dlha cakacka, az som to vzdal. Jedna baba si predemnu objednala asi 6kokosov, tak predavacka ich rozbijala a vyskrabavala do sacku.

Som sa pohol do dalsieho stanku. Tu trs velkych bananov (inak vsade mali male, no vsade, banany su tu nedostatkovy tovar ako som pozeral).

Chcel som len 5ks ale tetula mi chcela predat len komplet kde ich bolo hadam aj 20ks, to by som nemal sancu zjest. Nakonec aj za pomoci susedky povolila a predala mi ich. Cena dost velka ale ako vravim bol to iny druh.

Na ubytku vravim, ze ostavam este noc ale nevim ci ma pochopili. Fakt ang nula bodov a to mlade handrove hlavy. Vcera vecer tu bol moslim ten vedel dobre.

Pol banana hodeneho do seba, na to tabletka a uz som opat upaloval na hajzel. Tentoraz moja premiera grcania do tureckeho zachoda.

Tabletka teda vygrcana.

Po hodinke davam dalsiu a prakicky furt len v posteli s behanim na hajzel.

Pred zapadom slnka som este vybehol do indomarketu na nakup ale bol uz zavrety.

Vodu teda kupujem v malom obchodiku.

Na otazku odkial som, davam odpoved bosna. No nemalo to zadny ucinok. V maroku na mna hned inak hladeli ked som povedal tuto polomoslimsku krajinu.

Na ubytku vyplatena dalsia noc a opat len postel, banan a tabletka.

Fakt mam velku smolu, jedno zranenie este neskonci a uz sa objavuje dalsie.

Uplne som mal sto chuti kupit letenku domov. No ceny uz boli od 350€, tak som si to rozmyslel.

Zajtra hadam uz bude lepsie a presunem sa do banda aceh, konecne do tepla.

Ono prakticky posledne tyzdne som stale v zime. V noci sa musim zakryvat a ked idem von vecer tak mikina na seba.

Ako kazdy vikend sa ozviva cs z davao. To asi preto, ze som jej slubil 2tyzdnove spoznavanie svk ked dojde. A ona dojde, bo ma v plane ostat v europe pol roka.

Naklady :

Nakup : 20k r
6xbanany (cca 2kg) : 20k r
Voda 1.5l : 6k r
Arizona guesthouse, double, private kyblova sprcha : 100k r



Advertisement



Tot: 0.098s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb