52.den - ketambe


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra
April 3rd 2019
Published: April 10th 2019
Edit Blog Post

Vcera mi este vecer vletel do izby nocny motyl, mal som co robit aby som ho vyhnal. Tych bolo pred dverami kvanta.

Na ranajky davam nasi goreng, opat predrazene a co ma nasralo tak to bol polotovar, samozrejme mimo vajca.

Tak s jedlom tu uplna nespokojnost. Na lake toba bolo predrazene ale aspon chutne.

Nem par sa chystal na noc do dzungle. Guide uz mal nachystane dva batohy. Ang (?) ten dnes odchadza, co ma prekvapilo, ubytko si dopredu rezervoval telefonicky. Neviem kam vsak siel.

Po jedle lezanie v hamake a pocuvanie zvukov prirody s obcasnym narusenim zvukom motorky, co sem prichadzali guidovia.

Dnes pekna vyjasnena obloha.

Noha sa zlepsila, pekne mi to zasycha.

Na obed vybehnutie na severny koniec dediny.

Nikde nic, jedno jedlo oproti ubytku, tri domceky, dve ubytka.

Na konci dedinky si sadam do pristresku sledujem uplne hnedu rieku.

Clovek si pripada ako pri vahu, len tie velke kopce chybaju.

Prisiel domaci, zisiel dole k rieke po upravenom brehu a nastupil na malu drevennu lodku.

Ta sluzi na prepravu na druhy breh. Nad riekou je natiahnute ocelove lano a na nho je normalnymi lanami prichytena lodka.

Pomocou kladky a lana sa clovek velmi rychlo prepravil na druhu stranu. Len neviem ako sa da pritiahnut lodka nazad, bo ziadne ine lano som nevidel.

Smer ubytko ale pred tym este zastavka na obed vo vyvarovni ( nachystane jedla pod sklom).

Na podnet domaceho si davam rybu. Nepredstavovat si cely kus ale iba polovicku ku chvostu. Clovek sa hlavne zasyti kopcom ryze co dostane.

Na ubytku opat hamaka a chrapanie.

Cul mi klud narusala hudba z blizkej chajdy.

Neskor ma vyrusil guide. Ci reku idem zajtra na noc do dzungle, to som odmietol (kvoli nohe ale i tak by som nesiel, nelaka ma to). Vravim mu, ze rano sa rozhodnem ci pol alebo cely den.

A ten kokot furt stal pri mojej hamake, resp si sadol na zabradli a pustil jamajcana boba marlyho. Fakt nechapem o co mu islo. Len co zbytocne narusal moju auru.

Poobede smer juzny koniec dedinky. Tu dokonca i skola ale asi nevyuzivana.

Ludia v domcekoch len posedavali, zeny obcas zametali, chlapi (zvacsa mladez) popijala kavu a fajcila. Fakt totalne nudna dedina kde neni do coho pichnut.

Zazrakom nachadzam dalsiu poziven. Kupujem vysmazane banany.

Holic v drevenej budke tesne pred rozpadnutim chcel nekrestanskych 20r v takejto diere by som mu dal max 10k.

Obcas preslo dedinkou auto co predavalo melony alebo iny tovar.

Obchodiky su tu klasicke domcekove. Ludia co nemaju co robit si v dome otvoria obchod a cakaju na zakaznikov. Veru velky obrat tu urcite nemaju.

Na ubytku opat len lezianie v hamake. Tentoraz sa do hudby pridalo i skriekanie kokotov.

Vysmazane banany zatial najhorsie co som jedol. Bolo vysmazane v dobre prepalenom oleji.

Na veceru behnutie opat oproti ubytku cez cestu.

Davam opat rybu len v inej omacke. Videl som tam rajcinu tak reku mnam, no hovno, bolo to velmi stiplave.

Ako som dojedol prisli dalsi dvaja cudzinci.

Zrejme i v inom ubytku rovnaky problem ako v mojom, predrazene nekvalitne jedlo.

Pri platbe velky problem, nemali mi vydat z 50k, platil som 15k. To uz je na mna moc, pritom sa tu najedlo zastavuju sofery nakladiakov tak prachy by mali mat.

Ako som siel na ubytku cez restiku, mlada holandanka (asi spolumajitelka) kukala na mna jak na vraha, zrejme co som si to dovolil jest niekde inde. Samozrejme v restike nasackovany vsetci guidovia co robia pre toto ubytku. Nuz hned som si rozmyslel pivo. Dnes som tu jediny host.

Na izbe nepotesil prst, cely den v pohode a cul mi to prasklo. Pici tam.

Tym padom zrejme rusim pobyt tu a zajtra 9hod presun do dalsieho mesta. Tam zoberem ubytko s klimov (ak bude) a pobudnem tam 3noci resp noc a v banda aceh 2noci a pak potapanie, to opat dam i ked bude prst nahovno. No dufam, ze sa dovtedy znormalizuje ak nie, po potapani behnem asi doktorovy nech mi to kukne a da mozno antibiotika. V kl len liecenie a dufam, ze dalsi mesiac v indonezii si uz uzijem naplno.

Naklady :

Ryza, ryba, obloha (oproti ubytku) : 18k r
5xvysmazany banan, pissang goreng : 5k r
Ryba, ryza (oproti ubytku) : 15k r
Vyplatene na konci pobytu :
Nasi goreng: 25


Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb