56.den - presun banda aceh


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Pulau Weh
April 7th 2019
Published: April 14th 2019
Edit Blog Post

Rano sa citim lepsie, na ranajky dojedam banan a smer terminal paya illang odkial maju chodit podla recepcneho dodavky do banda aceh. Vraj startuju az o 10.00 to sa mi nechce verit a na terminali som uz o 8.30, no zbytocne, skutocne vsetky spolocnosti startuju okolo 10.00.

Spolocnosti je tu kopa, vsetky kartelove ceny 120k r.

Nakonec podla sympatii koncim v mulia wisata.

Kazda spolocnost tu hned sluzi aj ako kurier. Ludia sem nosia krabice a nechavaju ich prepravit do miest po ceste.

9.30 ma vyzdvihuje chlapik, sadam do dodavky. Posunieme sa o 50m a zacina nakladka materialu. Len dve krabice, potom zas nazad, tu opat nieco dolozene a zas o 50m kde bereme dalsich pasazierov.

10.00 a vyrazame. No po par stovkach metroch sa tocime, zabudli sme cestou vyzdvihnut pasaziera.

Hop ho na hlavnu ale tu opat iny smer. Vyzdvihujeme dalsie krabice a dvoch ludi.

Konecne uz na vypadovke ale co to. Zas otocka, kokot sofer opat zabudol na pasazierov. Ideme do uplnej diery, kde len dva domy vzdialene od seba 100m, jasne, ze chuj ide k tomu vzdialenejsiemu, pasazieri cakali pri prvom.

Pozitivum je, ze konecne tu vidim aj kavovniky. Male kriky s plodmi kavy.

Ah konecne si to valime do banda aceh.

Cesta serpentiny a kopce, neskor uz rovinka.

Sofer obieha zlava, zprava, oprotiiduce vozidla mu nerobia problem, sak oni sa vyhnu.

Priberame mladeho zamestnanca vaznice. Hned sa mi prihovara. Ang sa ucil len z filmov a pesniciek a musim povedat, velmi dobre.

Som jeho druhy turista s kym hovori ang. Prvy bol nemec co sedel 4roky vo vaznici za marihuanu.

Zastavka na obed. Davam si len cistu ryzu. Vsetci naokolo to nechapali. Tak som im ukazoval na brucho a grimasami ukazal, ze mi neni dobre.

Pred banda aceh zapchy jak hovado. Z jedneho pruhu spravene hned dva (cesta uzka).

Nas vodic vsetkych obiehal po krajnici. Ked sme stali tak zartoval so vsetkymi vodicmi.

Cestou vyhadzujeme ludi.

Vchadzame do mesta ale co to. Tocime sa a ideme uplne do prdele az za letisko do dakej osady kde vyhadzujeme handrovu hlavu.

Pak nazad do mesta.

Prichadzame na terminal minidodavok. Ten je vsak vzdialeny od centra dobre 3km. Nastastie vodic vravi, ze ma zavezie k hotelu.

Spolu s bacharom a dalsim clovekom z terminalu rozmyslaju aky hotel. Nakonec sa dohaduju na hotel prapat (mal som ho vytipovany).

Este trochu adrenalinu na ceste (isli sme na cervenu do kruhaca) ma vyhadzuju po 10hod pred hotelom.

Kurevsky dlha cesta, vdaka vysadzaniu a naberaniu pasazierov. Inokedy vraj cesta zhruba 7-9hod.

Hotel s lacnymi izbami (125k) full, posielaju ma vedla do hotel wisata.

Tu berem izbu s fanom, dvoma oddelenymi postelami a vlastnou kupelnou za 150k r.

Nemal som chut zhanat nieco lacnejsie.

Po sprche vybieham na ulicu pred hotelom.

Tu rozlozene stany s jedlom, hlavne ryby.

Obdalec sa dostavam na trh s cerstvymi rybami. Kopa ryb ale pre mna uz nic neobvykle.

Kusok nazad trh s ovozelom. Strasna kopa vsemozneho.

Nakonec davam nudlovu polievku (7k) s kuratom (priplatok 12k). Kura len noha, nic velke. Povodne som rozmyslal nad prilohou chobotniciek(2k/ks) ale nechcel som riskovat zaludok.

Ludia zatial vyzeraju priatelsky.

Bol som varovany, ze tato oblast je silno moslimsky zalozena, tak aby ludia mali dlhe nohavice avsak co pozeram chodia tu domaci aj v kratasoch (hlavne cinska cast).

Na izbu este kupujem 5ks sladkeho cesta.

To som ledvaj do seba natlacil.

Wifi na izbu nedociahne ale to je fuk, padam do postele a spanok.

Foto

Berastegi

https://photos.app.goo.gl/ZhuRGWSREcJdFWL87

Naklady :

Dodavka takengon - banda aceh (9.30hod pt mulia wisata perkasa) : 120k r
Hotel wisata, double bed, fan, private bathroom : 150k r
Mie kocong ayam : 19k r
5xcestove snacky : 5k r
Voda 1.5l : 6k r



Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0336s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb