66.den - makasar


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi
April 17th 2019
Published: April 18th 2019
Edit Blog Post

Noha odpuchnuta, tak lekaren vypustam.

Smer pesi mesto, po ceste trh vascinou s rybami a zeleninou.

Za nim kupujem so sebou nasi campur a tri kolaciky.

V druhom indomarete (vzdialene od seba 500m) kupena lacnejsia voda.

Este som chcel melon ale 20k sa mi zdalo vela.

Na ubytku nic len lezanie a spanie.

Noha mi zas zacala napuchat (prsty)

Tak sup ho do lekarne Apotek Kimia Farma Sudiang. Tu pekna klimatizovana miestnost, dve handrove hlavy.

Ukazujem na nohy, big, normal, cream. To chapu a so zlavou (2k) mi predavaju tubu, hovoria mi postup (indonezsky), pochopil som, ze 2-3x denne si to mam natret.

Zastavka na bakso mie, to som nezjedol cele, mi v tomto teplo moc nechuti jest.

Noha napuchla viac, asi to bude aj slnkom.

Na izbe sprcha a natretie nohy, uvidime ci to zacne odpuchat. Ak nie zajtra v ternate navstivim doktora.

Vecer mozno vybehnem s babou z manadao resp s inou cs ale s tou je tazka komunikacia, bo nepise cez whatsapp ale cez cs appku (to treba furt kontrolovat).

Po aktualizacii word appky je to cele zle, bo vzdy ked ulozim novy dokument hned sa mi to snazi zalohovat i ked nemam wifi. Potom tento dokument nemozem premenovat.

Neskor zistene, ze som tam mal volaco zle nastavene, tak uz to fici.

Na izbe spraveny suhrn sumatri, 27dni ma vyslo cca 570€.

Zhruba spraveny plan na severne moluky, mi tam vychadza rezerva 10dni. Na mieste poriesim, ubytko kde budem byvat je vraj super na informacie.

Noha veru neodpucha, skor naopak

Manadao baba to rusi, bo tez ma dake zdravotne tazkosti, to som len rad, inak by som to zrusil ja.

Z ubytka v ternate mi poslali otazku ci chcem odvoz za 50k, to som odmietol, skusim zohnat ojek za polovicu.

Na veceru vybehnute do blizkeho Sate Kambing Muda Haji Sanusi.

Tu si davam kuracinu na stave. Bolo to dobre. Mozno sem pri navrate behnem aj na sate (bbq maso na palicke). Porcie vyzerali umerne cene.

Na izbu som ledvaj dosol.

Behom pol dna prakticky nemozem stupat na nohu.

Opat natretie mastou a len lezanie a pokus o spanok.

Zajtra musim zistit ci je odvoz na letisko gratis (ked som bol v inom hoteli tak bol ale tam ma ojebali a musel som zaplatit vstup na letisko). Ak nebude, zeberem grabbike, cena do 10k r.

Kurva dufam, ze mi to cez noc odpuchne.

Fakt to nechapem ako sa to len z malej oskreniny mohlo dostat do takejto fazy.

Naklady

3xkurnia homestay, singel, fan, share bathroom, ranajky : 28.27€ (revolut karta 450k r)
Nasi campur, 3zakusky : 13k r
Nakup : 8k r (voda, caj)
Mast na opuch : 28k r
Mie bakso : 10k r


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb