91.den - makasar


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi » Makassar
May 12th 2019
Published: May 14th 2019
Edit Blog Post

Rano jak kokot som cakal od 5.50 do 6.30 na terase na motorku. Jasne, ze nik nedosol.

Pica este okolo mna presla bez povsimnutia.

Nuz nasrany som sa vybral po uzavretej ceste smerom vlavo.

Obcas ma predbehli daky bezci.

Dost ludi takto skoro v uliciach.

Ako som siel dalej tak sa zacali objavovat stanky zvacsa s oblecenim, obcas hodinky ci maly zajacikovia v mini klietkach.

Trh na sposob burzy u nas.

Na promenade len tak sedenie a sledovanie cviciacich ludi.

Predcvicovali im dvaja treneri na mensich plosinach. Cvicenie bolo doprevadzane hudbou.

Cvicili mlady, stary, moslimy, handrove hlavy, deti..

Jedno male dieta (3r) si sadlo ku mne a furt si ma obkukalo. Neskor ked sa rodina zberala prec mi zamavalo a povedalo bye bye.

Nazad na ubytko.

Pica za recepciu jak keby sa nic nestalo. Sak povedala maybe pride. Pica.

Lezanie v posteli do 10.00 a vybratie sa do ubytka dinar, kde som spal pri mojom prilete.

Ale casu som mal az az.

Chcel som najst nieco pod zub. Ono vsetko pozatvarane, vratane kfc ci indomartu.

Este ma lakali ludia na lodny vylet na daky blizky ostrov. Vraj uzasne snorchlovanie.

Dalsi ma vabili (zvacsa cyklorikse) na stary pristav. Vau nieco famozne, pritom je to pristav ako kazdy iny, nicim vynimocny. Teda niecim je, turisti tam platia vstup.

Tak relax v parku taman macan.

Odtial smer posta, ta na prekvapenie v nedelu otvorena ale pohladnice nemali.

Pri dakom obchodaku davam u poulicneho predajcu bakso. Uplne super bakso. Predajca blokoval vchod do jednej garaze, prave tam slo auto, tak sme sa vsetci co sme jedli museli posunut a uvolnit drahu.

Po zaparkovani auta sa nam vsetkym vodic ospravedlnoval. U nas nemyslitelne.

Odtial schladenie sa v podzemnom nakupnom stredisku karebosi.

Tu problem najst nieco na sedenie.

Odtial do dalsieho strediska co je hned oproti. To orientovane hlavne na predak elektorniky. Na 4posch same obchody s mobilmy, fotakmi…

Z najvyssieho poschodia sa dalo ist dole len vytahom. Ten obsluhoval poskok.

Este mensia prechadzka po masjid raya ulici.

Nic extra len pozavirane obchody a velka premavka.

Stopujem teda pete pete a nechavam sa vysadit pri nakupnom stredisku daya.

Sofer ma chcel najskor vyhodit pri ubohom bus terminaly daya.

V nakupnom centre idem omrknut kino.

Tu ma zaujal film Brightburn. Bohuzial wifi ziadne tak som si nemohol precitat co to vlastne je zac.

Platba listku kartou.

Neskor reku kupim nachos, nemali, tak davam pukance a colu.

Do saly ma pustili normalne aj s batohom.

V sale asi tak 8ludi.

Po 10min som mal sto chuti opustit kinosalu.

Film totalna debilita o dietati z vesmiru,ktore ovladlo cely svet.

V zadnom pripade tento film nedoporucujem, dej slabucky, vykony hercov jak by dal. Najskor sa to tvarilo ako horor, potom ako sci fi, neskor ako kriminalka. Totalny odpad proste.

Z kina odchytene dalsie petepete co ma vsak nehodilo az pred ubytko ale asi 1.5km od neho.

To nevadilo. I v tejto casti restiky pozatvarane.

Mimo miestneho trhu, tu vsak len zelenina, ryby a kurata. Tie zabijali priamo z klietky.

Na ubytku opat zjednavam cenu. Za 150k mam ac izbu s vlastnou sprchou, inak by som mal za tuto sumu share sprchu.

Wifi extra rychle ale na 3posch nedociahne.

Vybavujem motorku na zajtra, zo 100k na 80k.

Ono prasuli uz moc nazvys nemam.

Asi 2.5hod spanok.

Na ulici uz porozstavovane stoliky s es a sladkostami.

Ja idem do blizkej rumah sate restiky.

Tu si objednavam sate z kozaciny. Bolo to dobre a aj ma to dost zasytilo. Este som vyfasoval zdarma datle (asi kvoli ramadanu) .

Prakticky prve normalne jedlo za cely den, inak len cokolady a keksi a jedno bakso.

Jebat vas ramadan.

Napraskany som netoval na prizemy. Zacal som nahadzovat cs do teheranu. Este musim poriesit vpn inak budem v irane bez netu.

Zaplatil som ubytko v np bako. Revolut nefungoval, bo to chcelo 3d autorizaciu (dojde smska s kodom).

Ako ale kukam revolut, tak nakup kino listka tam neni, pukance vsak ano.

Este ma riadne vystrasila appka air asia, let z kuchingu do kl nikde. Normalne som uz bol v tom, ze som to nekupil. Ale potom ma napadlo, ze to je pod jednou rezervaciou ako tam. Nuz check in teda spraveny bezproblemov.

Naklady :

Bakso : 10k r
Pete pete mall - daya mall : 5k r
Kino : (revolut 40k r)
Popcorn l, cola m : 3.59€ (revolut 57k r)
2xdinar homestay, double bed, private bathroom, ac : 300k r
Petepete : 5k r
Ladovy caj 0.5l (indomart) : 6.5k r
Sate kambing (koza), nasi, es teh (rumah sate restika) : 3.77€ (revolut 60k r)
2xnp bako, 4dorm : 6.57€ (fio mastercard 30rm)


Advertisement



Tot: 0.528s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.3054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb