244.den - presun makasar


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi » Makassar
September 29th 2018
Published: September 30th 2018
Edit Blog Post

Rano bolo tak ako cs povedala, doslo pre mna auto a smer letisko.

Tam sme sa dostali v rekordnom case za 20min. Rano o 6.30 este nebola nastastie ziadna premavka.

Cs mi este povedala, ze na sulawesi udrelo tsunamy a zemetrasenie (7.1). Na moje stastie nie v mojej oblasti.

Letisko male, free wifi velmi rychle co ma len potesilo.

Check in spraveny na prepazke citilink bezproblemov.

Jojo testujem dalsiu domacu aerolinku.

Par indonezanov nevedelo pochopit ako mozu byt drahsie domace lety ako zahranicne. No ono ale ked clovek leti z jakarty do kl a trebars na labuan bajo je to dost velky rozdiel vo vzdialenosti.

Na nete, bolo pisane, ze sa plati odletova taxa. Neni to pravda, nic sa neplati.

Security v pohode,s velkou vodou prejdene v pohode, na domacich letoch im to nevadi.

Problem mali len s mojim gelom na holenie. Ono to vyzera ako sprej ale neni to sprej.

Aj toto lietadlo leti formou ako keby clovek siel busom.

Z makasaru pokracuje do surabaya. Proste ludia pristupia a ide sa dalej.

Z ubytka sa mi neozvali, podla recenzii poskytuju free odvoz/dovoz na letisko.

Tak po pristati a ignoracii par taxi a ojek pesibusom cca 5km.

Taxi ani ojek (motorky) neboli vobec doterni.

Vonku pekne prazi.

Chodnik z letiska ziadny ale dalo sa ist po vyschnutej trave.

Odpajam sa z hlavneho tahu a popri vojenskych ubytovniach a kasarnach pokracujem k ubytku.

Zastavka na kapucinovy es. Ten vynikajuci.

Nesmeli chybat otazky odkial som a ako sa volam a ci cestujem sam.

Napojenie na hlavny tah. Opat ziadny chodnik a premavka fakt dost husta.

Prichadzam do hotela.

Tu hned nasranie na moju blbost. Na mieste standard izba za 100k, cez traveloka za 147k.

Obsluha nehovori vobec ang a na kazdu otazku odpoveda yes.

Chalan ma vedie az na tretie poschodie, plachta spinava (ono to bolo vyprane ale proste skvrny ostali). Tak hovorim nene.

Dava ma do druhej izby, tu tak isto ale menej skvrn.

Idem na prizemie kde je wifi, dohodnutie s opi na case a mieste stretka.

Prekvapila ma otazkou kde sa v obchodaku stretneme, jak keby som tam uz volakedy bol. Tak jej pisem pri pokladni na kino.

Dalsia divna odpoved.

Dojde tam 16.30, vyzdvihne listky a pojde sa do 16.45 poprechadzat do supermarketu. Takze ak tam nebude mam ju pockat. Tak to som ozaj nepochopil taketo zmyslanie.

Sprcha a kukanie netu.

Behnutie vedla na obed. Tam cakacka asi pol hodinu, bo sa im minula ryza.

Nevim preco ale na kambodzu sa vobec netesim, berem to len ako male nutne zlo.

Najradsej by som fakt ostal v indonezii resp siel na taiwan resp filipiny.

Nuz ale clovek nemoze mat vsetko.

Nastal cas odchytit petepete na hlavnej.

Cakacka asi 10min.

Pasazieri mi potvrdzuju destinaciu daya grand square.

Ideme svizne ale neskor zapcha. Za nu moze semafor.

Motorkary sa predierali dopredu pritom zbytocne bo i tak museli cakat na zelenu.

Vyskakujem pri obchodaku.

Vonku tancujuce deti, dnu obchodiky ale vsetko zivalo prazdnotou. Zakaznikov minimum a dost pustych priestorov.

Kino na najvyssom poschodi.

Pred vstupom k pokladniam security, ten kontroloval ci ludia nepasuju do sal jedlo.

Z terasy vyhlad na daya terminal, cez den vyzeral ok.

Cakanie na opi.

Prichadza, ideme kupit listky. Kapacita saly cca 236ludi, pol hodinu pred zaciatkom filmu predanych 6listkov.

Opi vravi, ze ide na nakup do supermarketu, tak ideme.

Fakt vyzera na neakych 17rokov, no ma o 10 viac.

V obchodaku len tak chodime. Nakonec nekupuje nic, bo vraj zabudla co chce kupit.

Nazad pred kino.

Rozprava mi neake zazitky co mala ine stretka ale dako sa v tom stracam.

Najskor daky francuz co ju volal do toraji, to odmietla, potom zrazu hovori, ze tam s nim bola. Bol dost arogantny na inych ludi.

Dalej bola na ture s juhoafricanom a jeho australskokorejskou priatelkou.

Z toho bola vsoku, vraj nechape naco ju on oslovoval ked prisiel s priatelkou. Ti sa samozrejme pocas tury obcas drzali za ruky, bozkavali. Z toho bola zhrozena. Tu sa to nerobi. Bol s nimi aj domaci chalan. Jeho denny rezim je zobudit sa, najest, pohrat sa, pospat si, najest sa a to je vsetko.

Na lomboku tez bola s neakou partou a dakym cudzincom turistikovat. Ten okolo 41 rokov, sa jej pytal ci to nebude divne ked pojdu spolu (fakt vyzera ako nastrocna baba). Vraj nie, v azii je to normalne.

V sale na johny englisha nakonec 12 ludi.

Dobra sranda to bola ale zas na kino to neni (hlavne pri europskych cenach vstupneho).

Niektore hlasky vsak domaci nechapali.

Trebars ked vo francuzskej restiky bol johny ako casnik a podakoval v nemcine.

Ono sa mi zda, ze ludia v sale ani nevnimali ked sa z ang presunul do fra a potom do skotska.

Nemcinu a rustinu vo filme tez nepostrehli.

Toto bolo zrejme rovnako aj v jakarte na prepadaku ciaru. Tu tez divaci isto nechapali zmenu krajin (svk a ukrajina) a taktiez reci (svk a ukrajina)

Po filme smer jedlo.

Moje posledne a musim povedat top. Beef na ciernom koreni so super omackou.

Obsluha nam dala aj napoj zdarma. Dovod neviem.

Vyplatenie magnetiek, ktore mi opi zohnala. Bo mimo toraje som ich nikde nevidel. Nakonec som zaplatil i svoj vstup do kina, i ked mi ho chcela zaplatit opi. Ono mam furt vela penez.

Pokec o vselicom mozno. Niektore veci som nechapal (divne slovne spojenia) a niektore zas opi ale bola sranda.

Vyber z atm opi nazivala transfer money.

Rozlucka s tym, ze sa stretneme niekedy v kanade.

Dost problem s petepete ale nakonec isol jeden.

Premavka sialena ale opat iba okolo semaforu kde sa furt tlacili motorkari.

Vyskakujem pri ubytku, sofer mi este kontroloval poziciu na maps, ci zastavuje na spravnom mieste.

V indomarte nakupena kopa sladkosti nech miniem prasule.

Odrbal som sa na drahej vode.

Pred shopom syrovy kolac.

Do kolaca nastruhali syr, kolac ohriali a syr sa tam pekne roztiekol.

To zjedene na ubytku pri tv kde davali dokolecka zabery ako vycinalo tsunami a zemetrasenie v palu.

Nakonec som kolac nezjedol cely, polovicu som teda dal hostom.

Kyblova sprcha a spanok.

No zaspat sa mi nedarilo, strasne teplo a fan sa nedal nasmerovat na postel.

Prakticky po sprche hned spoteny .

Za 100k by to ubytko bolo uchadzajuce ale nie za skoro 150k. Za tuto sumu bola na mieste izba s klimov.

Som zvedavy na ranajky.

Naklady :

Es capucinova verzia : 5k r
Ryza, kura, obloha, zemakova mini placka : 16k r
Pete pete : 5k r
Sapi lada hitam + es volaco : 60k r
Kino daya grand square : 40k r
3xmagnerky : 39k r
Petepete : 5k r
Nakup : 75k r
Chees cake : 18k r


Advertisement



Tot: 0.583s; Tpl: 0.025s; cc: 14; qc: 45; dbt: 0.2491s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb