243.den - manadao


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi
September 28th 2018
Published: September 29th 2018
Edit Blog Post

Konecne normalna postel, sprcha a bufetove ranajky.

Na nich som sa opat otocil 2x.

Napraskany nazad do postele a mensi spanok.

Check out az o 12.00, takze prakticky mozem mat tuto izbu 24hod (prisiel som nieco po 12.00 vcera).

No ja robim check out uz o 10.00 a presun do zamestnania cs.

3store je nazov firmy, robi pre jedneho z tel. Operatorov v indonezii.

Pred vstupom ma oslovuje sbs (?). Tak vravim meno cs, berie ma cez mini predajnu do malej bielej miestnosti.

Tu ma nechava sameho. Pripadam si ako keby som bol vo vysetrovacke.

Po chvili mi prichadza pustit klimu.

Prichadza cs (39), ta malicka ale fajn.

Cez iny vychod ju nasledujem von.

Prechadzame hlavnu cestu, uzka ulicka, dalsia hlavna cesta a zas uzka ulicka.

Velka budova, vyzera to na ubytovnu.

Mam pockat vonku. Prideluje mi izbu oproti svojej izbe.

O hodinu obed v kantine, ktora patri pod tuto ubytovnu.

Ak ma pamat neklame tak mam prvy krat klimu na izbe v indonezii.

Prichadzam do malej kantiny.

Tam sa vsetci dobre poznaju.

Cs tu byva uz 6rokov. Inak je z makasaru.

Nakladam si ryzu, spicy kura a este mi dala spravit omeletu.

Odchadza do prace. Neskor prichadzaju na obed dalsi obyvatelia.

Po jedle vyrazam hladat kadernika.

V jednom salone za 30k, potom dlhooo nic, dalsi za 50k.

Nakonec sa dostavam az skoro k mojmu byvalemu hotelu.

Tu obieham asi 4kadernictva, vsetci za 20k. Dokonca aj strihaci len na ulici.

Tak to vzdavam a idem do jedneho co mi je sympaticke.

Moj holic, trochu hovori ang. Vraj kopa ludi je v indonezii ilegalne, mam podozrenie, ze i on.

Bol v indii a tam sa mu moc nelubilo.

Vyfotit sa so mnou nechcel, takze je to iste, je tu na cirno.

Presun nazad na ubytko.

Vonku furt hic.

Uplne tu absentuju obchodiky s dzusmi, studenimy napojmi. Zlaty taiwan, tam to bolo kazdych 5m.

Schladujem sa jednou z verzii es. Kupene od pojazdneho stankara a zjedene na obrubniku.

Tu sa dava se mnu do debaty stara zenska. Neskor sa pridava dalsia.

Ale len klasicke veci ako vzdy.

Ani nie 5m odtial ma zastavuje sbskar a tez neaka ta komunikacia.

Ale co nech su lude stastny a maju o com rozpravat.

Na ubytku idem do kantiny, potrebujem sa dostat do izby, ta je na kartu ale tu mi nedali.

Na izbe spanok.

O 18.00 mi klope na dvere cs a smer vecera.

Zapadame do restiky pri mcdonalde.

Cs objednava nasi goreng s morskymi plodmi, potom vysmazane banany.

Mozem povedat, ze chut u poulicnych predajcov je lepsia.

K ladovemu caju mi priniesli maly stamptrlik. Tak reku alkohol ale nie, bolo to iba sladidlo.

Indonezania miluju korejske telenovely. Preto je ich velkou tuzbou navstivit tuto krajinu.

Pokec zvacsa o cestovani.

Necestuje nikdy sama, bo vzdy ked povie, ze niekam ide sa hned k nej pridaju kamosky alebo spolupracovnici resp familia.

V rusku ich bolo az 20ks. Ina masovka.

Pochvalila sa prihodou z londyna. Z letiska si zobrala do ubytka taxi, vycalovala 100€.

V indii sa stravovala len v kfc resp mcdonalde, bo jedna baba co bola s nima na izbe (usa), sa otrovila jedlom a 4 dni bola v nemocnici.

V tomohone vravela, ze ludia jedia vsetko co sa chybe, naproti tomu v bandungu su zvacsa vegetariani.

Po jedle presun do hypermarketu kde si zakupila dake poukazky. Zajtra pojde nakupovat, nakup bude mat lacnejsi.

Tu stretnuti jeden zmiesany par. On totalne biely, ona cokoladova. Ako vobec k sebe nepasovali.

Co ma prekvapilo, na zajtra mi na letisko objedna uber. Cena 1rupia, bo obyvatelia manado mozu raz za den vyuzit akciu uberu, jazda za 1rupiu. Ako tak toto je super. Teda ak som ju dobre pochopil.

Na ubytko uz okolo 20.30. Som myslel, ze este pokecame, no cs vravi vidime sa zajtra 6.30. Nuz tak nist.

Neskor mi zaklopala na dvere, fiha uz som sa tesil ale podala mi len dve flasky vody.

Naklady :

Strihanie : 20k r
Voda 1.5l : 2.9k r
Es verzia : 5k r


Advertisement



Tot: 0.842s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.5688s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb