78.den - presun tidore


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » North Maluku » Tidore
April 29th 2019
Published: May 4th 2019
Edit Blog Post

Vonku to vyzeralo vseliako ale rozhodnutie nemenim, idem smer tidore.

Listok na rychlolod kupeny v pokladni, nadiktovanie mena a cakanie kym sa lod zaplni.

Sedim tentoraz v strede.

Moc to pocas dvoch hodin nehadzalo.

Hned po vystupeni ma odlovoje sofer kijangu.

V aute sme len dvaja pasazieri. Sedim opat v predu.

Sofer ani nenahana ludi, valime si to smer sofifi.

Cestou opat macetovy ludia co chodia z lesa.

Zastavka na obed. To mi bodlo bo som mal na ranajky len keksi.

Ako sa blizime k sofifi blizi sa i tma v oblakoch.

Kijang ma vysadza v pristave rychlolodi.

Pred vstupom vyberali dake prachy oficialny ludia ale ja som neplatil nic.

Vpravo odchadzaju lode smer ternate (kazdu chvilu) a z mola nalavo smer tidore, dowora.

Plavba opat nieco cez 2hod.

Platilo sa pri konci plavby. Sofer vyberal.

Zacina hladanie ubytka.

Prakticky bez uspechu, losmen bogenfil 350k, oproti seroja 275k a seroja rovnako.

Este som nasol dve ale jedno nefungovalo a v neakej wisme nebol nikto.

Mestecko velmi kludne.

Ako som siel dalej od pristavu, restik ubudalo (ono boli prakticky len v okoli pristavu).

V uliciach po mne ludia kukali, obcas mister.

Vyliezol som na peknu pevnost tohula. Tu krasne upravene okolie vysadenimi roznymi okrasnymi rastlinami. Jeden zahradnik tu upravoval okolie.

Normalne som rozmyslal, ze tu stravim noc v pristresku. Bo tolko penez sa mi za ubytko nechcelo davat, tolko hodne nebolo ani jedno.

Avsak zacatia poprchania ma nakonec nahnalo do seroja.

Prave to tu malovali (recepciu), izba s ac s balkonikom s vyhladom na more resp na restiku na vode.

Tu tiez nieco majstrovali.

Po zlozeni veci smer dalsia pevnost torre.

Hore sa slo opat po prudkych schodoch.

Okolie i vnutro vysadene rastlinami. Pred pevnostou i altanky.

Uplne som v soku, takto upravene pevnosti, okolie resp cele mestecko som v indonezii uz dlho nevidel.

Po relaxe okolo cintorina smer pristav.

V okoli ubytka ziadne jedlo, najblizsie som nasiel az po 2.5km, pondok swering.

Tu davam grilovanu rybu. Chutna ale v ternate bola lepsia (iny druh).

Pekne vycmudeny nazad po tme na ubytko.

Garazovych obchodikov tez pomalo.

Mesto vymrete, vsetci sedeli na verandach, ziadna hudba, tv nebolo pocut.

Totalny klud.

Na ubytku ziskavam heslo na wifi a sedenie na fajn terase.

Odtial ma vyhnal dazd na balkon pri izbe.

Tu mi relax kazil jebnuty kokot co este o 2200 zvaral zabradlie na restike.

Blikajuce biele svetlo, zvuk karbobrusky, buchanie kladiva.

Nakonec som dako zaspal, kokot fungoval este o 2300, potom uz nevim.

Klimu som mal na 19c ale neskor som to zvysil na 21c.

Naklady :

Rychlo lod moratei - tobelo (8.00hod) : 105k r
Ryza, ryba, obloha (odpocivadlo) : 30k r
Kijang tobelo - sofifi : 120k r
Rychlo lod sofifi - tidore : 50k r
Bakso Sderhana : 15k r
Gril.ryba, ryza, salat (pondok swering) : 48k r
Coca cola 0.25l : 5k r


Advertisement



Tot: 0.565s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 54; dbt: 0.2842s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb