83.den - Banyuwangi


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Banyuwangi
April 21st 2018
Published: April 22nd 2018
Edit Blog Post

Podla planu vyrazame nieco po 7.00. Ranajky nestiham, tetula tu este nebola.

Je mi oznamene, ze dnes pojdeme trocha rychlejsie aby sme sa vyhli prichadzajucemu teplu.

Nakonec bola rychlost rovnaka 40-60km/hod. V meste dost velka premavka, mimo uz mensia.

Doplnam palivo a ideme na to.

Cca po 2hod mame prvu 5.min prestavku. Zadok ma uz riadne boli.

Opat je moj stroj v strede kolony.

Za Sumbermulyo cesta vyzera ako vo vychodnom timore, polnacka.

Okolie fajn, obcas ryzove policka, kopce a super cesta lemovana rastlinami s bordovymi listami.

Rajagwesi je nas ciel, tu zavora a vyberanie vstupneho. Pre cudzinca 225k, tak to veru fakt nedam za neake plaze (neskor zistene, ze boli cierne a uplne onicom).

Mimochodom oni platili 15k.

Fakt ma tieto dvojite ceny nasiraju.

Dohadujeme sa, ze ich pockam na blizkej plazi. Pridu asi za hodinu.

Plaz je pred vstupom do plateneho arealu cca 5.min

Siroka piesocna, zakaz kupania, velke vlny a zrejme aj spodne prudy.

Rozvalujem sa do tiena a relax.

Buracanie vln je fakt paradne.

Blizko je aj daky rezort ale az na jedneho rybara tu nevidim nikoho.

Par rybarskych lodi je aj na mori. Zda sa mi, ze tam je aj chovna ryb.

Presli dve hodiny a baby nikde. Zeby si nevsimli moju motorku? Net nemam tak ich neviem skontaktovat.

Nuz nic teda, idem po vlastnej osi smer red island.

Prichadzam pred vstupnu branu, ceny rozne, dievocka mi oznamuje tu najvyssiu 10k (neskor zistene, ze domaci neplatia).

Tak nist, podla mapy je tu aj iny pristup. To v pohode nachadzam.

Opat dlha, siroka pieskova plaz. Vlny, takze zadna kupacka. Ono aj keby som chcel, nemoze, kvoli zraneniu.

Po mensom relaxe, mini cestickou pri plazi sa dostavam az k odpocinkovemu miestu domacich (napravo za platenym arealom).

Kopa laviciek, par pristreskov a rozne vyvarovne ale zavrete.

Odtialto sa da po plazi pesi dostat do plateneho arealu.

No nist, cas uz pokrocil a predomnou este 3hod jazdy do ciela.

Red island je vlastne vacsia skala v mori. Vecer sa ma sfarbovat do cervena. Inak nic extra ale fajn spestrenie pobytu, hlavne jazda na motorke.

Nadrz klesla pod polovicku, nebudem riskovat a niekde docapujem za 10k.

Obieham dva plne nakladiaky kokosov.

Ako si to valim, zrazu som zbadal odstavenu na kraji cesty znamu motorku.

Jojo nachadzam baby.

Boli uplne vystresovane, ze ma nemohli najst, ved mi mame za teba zodpovednost.

Kupovali si dragon fruit, dali mi okostovat zele z neho. Nic extra. Babka ponukala este aj sirup z neho.

Nasa skupina je komplet. Teraz ju vedie uctovnicka. Ide strasne pomaly 30-40km/hod.

Zastavka na bakso a es campur. Kedze baby vcera platili za mna, cul platim ja.

Ako sa blizime k mestu hustota premavky sa zvysuje a prichadza i tma.

Cez stit na helme sa mi dost zle kuka.

Baby sa zastavuju v miestnej popularnej pekarni savana cake.

Su tu 4 druhy velmi popularneho kolaca, pomenovane podla miestnych top atrakcii (blue fire, red island, green beach a nieco s durianom)

Baby nakupuju jak sialene, rozne pochutiny.

Tu sa nase cesty rozdeluju.

Stretnut sa mame o dve hodiny na poslednej veceri.

Na ubytku davam provizornu ocistu tela. Rany sa hoja, i ked na palci pomalsie.

Asi po hodine mi prichadza sprava, vecera sa nekona, bo zabudli, ze musia odovzdat motorky.

No nist vyrazam do mesta. Kupa vody, zastavka u chalana co mi odporucil toto fajn ubytko s mega ranajkami.

Uz mal zavrete ale jednu porciu tohto pokrmu s fajn omackou mi ukuchtil.

Foto s malou dcerou a nim a sup s tym na fb na jeho stranku.

Platit som mal 16k ale ze mi da zlavu tak 15 a potom, ze len 10. Co som odmietol a dal mu plnu sumu. V buducnosti ak pridem mam k nemu dojst a mozem tu prespat gratis.

Motorkou smer park Blambangan. Este kupa plneneho chleba.

V parku kopa ludi, podium a muzika.

Len to obieham a popri druhemu tez plnemu parku ludi sa dostavam na ubytko.

Premavka fakt velka, zvacsa motorky.

Skoro vsade pri chodnikoch stali vyberaci parkovneho resp sa im davali prachy za pomoc dostat sa na hlavnu cestu. Proste zastavili premavku a hotovo. Ludia im davalo 2-5k r.

Na ubytku opat mega teplo. Fan nestiha.

Na tiket.com pozeram listky na zajtra. Baby z jakarty ma strasili, ze bude vypredane a mali pravdu.

Volne su len na vlak 9.15, ktory je dost drahy (biznis startuje na 120k), este idu pred nim dva lacnejsie vlaky (asi o 30k, ale idu moc skoro, nechce sa mi stavat, cca 6.45 a 5.20).

Uplne lacny vlak ekonomy okolo 14.15 za 27k je vypredany. Tez chuj nechaval som si to na poslednu chvilu.

Bus by mal stat okolo 60k ale zas ma to vysadi daleko od mesta a so zranenou noho chcem trocha pohodlia, tak idem vlakom.

Listky sa daju kupit na stanici, v niektorych minimarketoch a cez web tiket.com.

Ja volim prvu moznost, kupim listok zajtra na mieste.

Doplacam este za motorku. A nic nerobenie v posteli.

To bromo je riadne drahe ale vraj sa to da obist gratis ale clovek musi mat stastie.

A hlavne je problem dostat sa tam.

Tak ci tak, ostanem noc v probolinggu, nech sa mi este trocha zregeneruje noha, bo ktovie ake ubytka budu pod bromom.

Hodinu po prichode na ubytko sa strhava mega dazd, este, ze som neostal v tom parku, by som premokol do nitky.

Naklady :

Benzin : 12k r
Benzin : 10k r
Jedlo : 56k r (5xbakso, 2xes camur )
Nakup : 15k r
Sate ayam, ladovy caj : 16k r
Rote cokoananas : 12k r
Motorka 5hod : 35k r


Advertisement



Tot: 0.598s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 44; dbt: 0.3619s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb