Hati-Hati!

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
November 9th 2008
Published: November 9th 2008

Na een lange vlucht zijn we er dan eindelijk! Na de strenge controles op visa en andere zaken bij de douane hebben we de taxi genomen naar Kuta beach. Supertoeristisch, maar de golven zijn er mooi, de stranden zonnig en alles wat we nog moesten kopen is aanwezig.

We besluiten een paar dagen hier te blijven om even aan het klimaat te wennen. Om de buurt een beetje te verkennen huren we motorscooters en werpen ons in het chaotische indonesische verkeer. Behalve links rijden doen ze hier ook aan eenrichtingsverkeer wat enige verdwaalmomenten oplevert. Na een paar uur scheuren we net zo hard mee als de indonesische bestuurders wat veel getoeter en gebrul meebrengt.

We slapen in een simpele kamer, zo uit de Lonely Planet gepikt. Het bed is prima, we hebben een mandibak en we kunnen buiten lekker relaxen in de schaduw. Jeetje, toch even wennen als je dan gaat slapen! Behoorlijk benauwd en zwetend in bed... Geluk bij een ongeluk dat we gisteravond onze eerste tropische regenbui meemaakten; het koelt dan toch een beetje af.

Omdat we toch graag naar Noord-Sulawesi willen om een paar duiken te maken in Bunaken en Lembeh strait zijn we een beetje op het internet op zoek naar butget-waardige tarieven. Waarschijnlijk blijven we hier nog een paar daagjes en vliegen dan door. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren.

Rest ons nog iedereen te bedanken voor de fantastische cadeau's en het geld! We kunnen alles goed gebruiken! Als jullie dit webblog blijven volgen laten we nog wel weten wat we ermee gaan doen 😊

9th November 2008

Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen, ik ga jullie dan ook zeker volgen!! Heel veel plezier en geniet er van! Liefs Stephanie

Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0259s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb